Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@00:24:21 GMT

ابطال پروانه و تعطیلی کشتارگاه‌های متخلف مرغ خوزستان‌

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۱۹۲۰

ابطال پروانه و تعطیلی کشتارگاه‌های متخلف مرغ خوزستان‌

به گزارش ایرنا سید نوراله حسن زاده روز سه‌شنبه در ستاد تنظیم بازار خوزستان در سرسرای استانداری این استان بیان کرد: کشتارگاه‌های متخلف در کنار باطل شدن پروانه تعطیل خواهند شد و از کشتارگاه‌های دیگر استان‌ها استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: برای کمک به صنعت مرغداری و حمایت از مرغداران تلاش داریم تا با انجام راهکارهای مختلف جلوی ضرر و زیان آنها گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از جمله مواردی که برای حمایت از مرغداران خوزستان در ستاد تنظیم بازار استان تصویب شده جلوگیری از ورود مرغ به استان و ممنوع شدن خرید و فروش مرغ در کشتارگاه‌های استان است.

حسن زاده ادامه داد: باید برای مقابله با تخلف در بخش کشتار و توزیع مرغ قوه قضاییه و دادستانی خوزستان ورود کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان بیان کرد: متاسفانه برخی کشتارگاه‌ها فاکتورهایی با قیمت صوری تهیه ، و مرغ را با قیمت بسیار پایین‌تر از نرخ مصوب از مرغدار خریداری می‌کنند.

درخواست مرغداران برای فروش مرغ به کشتارگاه‌ها توسط اتحادیه

مدیرکل اقتصادی استانداری خوزستان نیز گفت:مرغداران تقاضا دارند برای جلوگیری از هرگونه تخلف در هنگام فروش مرغ به کشتارگاه ها اتحادیه مرغداران وظیفه این کار را برعهده بگیرد. 

ارسلان شهنی افزود: اتحادیه مرغداران در کنار فروش مرغ به کشتارگاه‌ها بر توزیع آن نیز ورود خواهد کرد.

نامه دامپزشکی خوزستان برای جلوگیری از ورود مرغ به استان

مدیرکل دامپزشکی خوزستان نیز گفت: سه روز پیش نامه‌ای به ادارات دامپزشکی سایر استان‌ها ارسال کردیم که از ارسال مرغ به خوزستان جلوگیری شود.

مصطفی کنارکوهی ادامه داد: برای جلوگیری از ورود مرغ به خوزستان باید تمامی دستگاه‌ها به ویژه نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: تا زمانی که برنامه‌ریزی مناسبی برای زنجیره تولید تا توزیع مرغ در خوزستان وجود نداشته باشد همچنان با مشکلات زیادی روبه رو خواهیم بود.

مدیرکل دامپزشکی خوزستان بیان کرد: اگر میزان مصرف مرغ خوزستان مشخص شود و وظیفه و قوانین هر بخش از تحویل مرغ به کشتارگاه‌ها تا توزیع این کالا در استان تعیین شود با تخلفات در این بخش روبهرو نمی‌شویم.

در خوزستان ۸۰۰ مرغداری فعال وجود دارد. مرغداران خوزستان در یک ماه اخیر به دلیل کاهش قیمت مرغ و ضرر و زیانی که متحمل شدند چند بار اعتراض کردند.

در ستاد تنظیم بازار خوزستان مصوباتی برای حمایت از صنعت مرغداری استان تصویب شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا تنظیم بازار خرید و فروش صنعت قوه قضاییه نیروی انتظامی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مرغ به کشتارگاه ها فروش مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۱۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود پیکر مطهر شهیدان عشیری لیوسی و پور عزیز پورمحمدی به خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با استقبال جمعی از مسئولان، خانواده‌های معظم شاهد ، ایثارگران و قشر‌های مختلف مردم پیکر مطهر شهیدان غلامعلی عشیری لیوسی و منصور پورعزیز پور محمدی که به تازگی شناسایی شداند، از طریق فرودگاه بین المللی سپهبد شهید سلیمانی اهواز وارد استان شدند. 

 معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت ولی عصر خوزستان گفت:شهید عشیری لیوسی و شهید پور عزیز پور محمدی به ترتیب در تاریخ‌های اول فروردین سال ۱۳۶۱ و دوم فروردین سال ۱۳۶۳ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

سرهنگ پاسدار نعمتی افزود:پیکر مطهر این شهیدان والامقام پس از ۴۰ سال شناسایی شده است.

دیگر خبرها

  • ورود پیکر مطهر شهیدان عشیری لیوسی و پور عزیز پورمحمدی به خوزستان
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • کیمیای سایه در اهواز/ خورشید در کمین است+فیلم
  • آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شدند
  • حمایت قضایی از تولید/ جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار ‌کارگر
  • حمایت دستگاه قضائی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • حمایت دستگاه قضایی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • جلوگیری از تعطیلی ۲ هزار واحد تولیدی و بیکاری ۱۹۸ هزار نیروی کار