Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@14:18:16 GMT

شناسایی ۹۲ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در خوزستان

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۱۹۵۲

شناسایی ۹۲ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در خوزستان

احسان‌پور با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۲ مورد جدید ابتلا به این ویروس به ثبت رسیده است گفت: با احتساب موارد جدید شمار مبتلایان استان به یک‌هزار و ۷۸۳ مورد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی احسان‌پور» ظهر امروز (سه‌شنبه ۲ اردیبهشت) در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در خوزستان اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۲ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در خوزستان شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: از این تعداد ۴۲ مورد در اهواز، ۱۶ مورد در باغملک، ۶ مورد در دشت‌آزادگان، در شهرستان‌های شوشتر و هویزه هر کدام چهار مورد، شهرستان‌های باوی، آبادان و خرمشهر هر کدام سه مورد، شهرستان‌های هفتکل، حمیدیه و دزفول هر کدام ۲ مورد و شهرستان‌های ایذه، رامشیر، شوش، بهبهان و شادگان هر کدام یک مورد بوده است.

 

وی با بیان اینکه با احتساب موارد جدید شمار مبتلایان به یک‌هزار و ۷۸۳ مورد رسید تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته سه نفر از مبتلایان جان خود را از دست داد و تعداد فوت‌شدگان به ۱۶۹ نفر افزایش یافت.

 

احسان‌پور خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۲۳۱ بیمار در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند و خوشبختانه تاکنون یک‌هزار و ۳۸۳ نفر پس از بهبودی از مراکز بیمارستانی استان ترخیص شدند.
 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: علی احسان پور آمار مبتلایان به کرونا خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۱۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با ورود سامانه بارشی به استان بارش باران از صبح امروز شهر اهواز را فرا گرفت.

در این بارش که همراه با  رعد و برق بود موجب لطیف‌تر شدن هوای این کلانشهر شد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت:این بار‌ش‌ها تا اوخر روز سه شنبه در استان فعال است. 

 محمد سبزه زاری افزود:این سامانه بارشی موجب رگبار و رعدوبرق در اغلب نقاط استان می شود و بیشترین حجم بارندگی‌ها بخش‌های شرقی، شمالی، شمال شرقی، جنوبی و ارتفاعات خواهد بود. 

وی اظهار کرد: با توجه به ماهیّت سامانه‌های بهاری و رطوبت حاصل از بارش‌های اخیر احتمال شدت گرفتن بارش در دیگر مناطق استان نیز وجود دارد و ریزش تگرگ نیز در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • بارش باران در اهواز
  • دستاورد تازه پزشکی؛ تشخیص آرتروز ۸ سال قبل از ابتلا به این بیماری
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • کدام نمایش‌ها در مونودرام خوزستان به صحنه می‌آیند؟
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • تغییرات آب و هوایی می‌تواند منجر به افزایش ویروس‌هایی مانند کووید شود
  • تشییع و خاکسپاری شهدای تازه شناسایی شده در خوزستان
  • تشییع پیکر دو شهید خوزستانی شناسایی‌شده پس از ۴۰ سال
  • کدام شهرهای خوزستان بیشترین بارندگی را داشتند؟