Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام سرمست روز سه‌شنبه درحاشیه جلسه راهبردی توسعه مدیریت استان درگفت و گو با خبرنگاران، با تاکید بر ضرورت توسعه دولت الکترونیک گفت: شناسایی تمام فعالیت و خدمات دستگاه‌های دولتی که امکان ارائه الکترونیکی و غیرحضوری آنها وجود دارد،‌ در حال انجام است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مشخص نیست که پایان بیماری کرونا چه زمانی خواهد بود، باید حضور در بازار، اصناف و ادارات به حداقل رسیده و بستر ارائه خدمات به صورت الکترونیک فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم با بیان اینکه هم اکنون ۵۸۵ خدمت دستگاه های مختلف استان به صورت الکترونیک ارائه می شود، گفت: با توجه به مصوبه ستاد مرکزی کرونا در راستای گشایش صنوف، به جز اصناف پر خطر، ضروری است این اصناف به منظور به حداقل رساندن حضور مردم، کالا و خدمات خود را به صورت الکترونیکی عرض کنند.

وی  افزود: به حداقل رساندن حضور مردم در بازار نیازمند گسترش کسب و کارهای الکترونیک در سطح استان است.

وی با اشاره به تاکید برنامه راهبردی اصلاح نظام اداری کشور بر توسعه و تحقق دولت الکترونیک، ادامه داد: توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی ادارات استان به عنوان یک برنامه محوری در قالب برنامه های نظام تحول اداری با جدیت دنبال می‌شود.

استاندار قم،‌ تاکید کرد: میزان تحقق دولت الکترونیک توسط دستگاه های اجرایی استان ارزیابی و دستگاه های پیشتاز معرفی می‌شوند.

به گزارش ایرنا،‌ کووید۱۹، ویروسی است که گستردگی شیوع آن بسیار وسیع و ازجمله راه‌های انتقال آن عطسه و سرفه و دست دادن و روبوسی است؛ پزشکان توصیه می‌کنند علاوه بر پرهیز از دست دادن و روبوسی و عدم حضور در مراکز عمومی، به هنگام عطسه حتما جلوی بینی خود را با دستمال بگیرند و یا برای مهار آن از آرنج خود استفاده کنند.

ویروس کرونا موسوم به «کوید ۱۹» اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد؛ ابتدا از این بیماری به‌عنوان ذات‌الریه نام‌برده می‌شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی‌ماه ۹۸) به‌صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

همه ایرانیان می‌توانند با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته‌شده، گام بلندی در ارتقای سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا الکترونیک چین دستگاه های اجرایی استان شماره تلفن قم بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی دولت الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۱۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونگی و مراحل رأی دادن در انتخابات الکترونیک

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شده است که در ۸ حوزه تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر به صورت الکترونیکی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران

مراحل رأی دادن در انتخابات الکترونیک به شرح زیر است:

۱. فرد با هر یک از مدارک هویتی پنجگانه اعم از کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه، گواهینامه و کارت پایان خدمت به صورت الکترونیکی احراز هویت می‌شود و در صورت تأیید، کارت تعرفه دریافت می‌کند.

۲. رأی‌دهنده کارت را در صندوق ثبت رأی الکترونیک وارد می‌کند و گزینه رأی دادن فعال می‌شود.

۳. لیست اسامی و کد و تصاویر داوطلبان در اختیار فرد رای دهنده قرار می‌گیرد.

۴. رأی‌دهنده کد انتخاباتی نامزد مورد نظر را به صورت دستی وارد کرده و عکس و مشخصات فرد به نمایش درآمده و امکان رأی دادن فراهم می‌شود.

۵. بعد از اینکه رأی‌دهنده رأی خود را ثبت کرد، کارت تعرفه را برمی‌گرداند و مدرک شناسایی خود را پس می‌گیرد.

گفتنی است، بر اساس اعلام سخنگوی ستاد انتخابات کشور امروز؛ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در استان تهران صندوق‌های الکترونیکی زیر بار می‌رود و شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک اجرا خواهد شد.
در حوزه انتخابیه تهران ۴ هزار شعبه به صورت تمام الکترونیک، آماده اخذ رأی هستند.

دومین دوره از انتخابات مجلس دوازدهم جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229499 برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات الکترونیک « ۷ در ۲۴ » به شهروندان اصفهان + فیلم
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • ۶۰ درصد صندلی‌های دور دوم مجلس به صورت الکترونیک انتخاب می‌شود
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • چگونه در انتخابات الکترونیک رأی بدهیم؟
  • سود حداقل 28 درصد سالیانه تضمینی با خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوق املاک و مستغلات «امین شهر»
  • چگونه در انتخابات الکترونیک رأی بدهیم؟+ فیلم
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 
  • چگونگی و مراحل رأی دادن در انتخابات الکترونیک
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد