Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-05@23:18:41 GMT

رژیم لاغری ۱۰ کیلو در ۲ هفته با روش تضمینی

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۲۰۱۸

رژیم لاغری ۱۰ کیلو در ۲ هفته با روش تضمینی

اگر مراسمی دارید که می‌خواهید در آن بدرخشید و وقت کمی برای شرکت در این مراسم دارید یا به طور کلی فرصت کمی برای کم کردن وزن خود دارید، برنامه غذایی لاغری تضمینی را به کار ببرید تا در ۲ هفته ۱۰ کیلو وزن کم کنید.
لاغری تضمینی یک روش برای کم کردن وزن است که در آن بهترین مواد غذایی برای سوزاندن چربی‌ها ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بخش از تناسب اندام نمناک بهترین مواد غذایی که برای رسیدن به تناسب اندام نیاز است را برایتان آورده ایم، با ما همراه شوید.


راه لاغری تضمینی و لاغری در دوهفته
با انتخاب بهترین مواد غذایی از جمله پروتئین بدون چربی، چربی‌های سالم و غلات سبوس دارو غذا‌های کم نمک بدون استفاده از آب میوه خاص یا گرسنگی آب اضافی بدن و نفخ شکمتان را از بین ببرید و چربی بدن را کاهش دهید.

برای رسیدن به کاهش وزن و لاغری به غیر از ورزش‌هایی که موجب افزایش ضربان قلب می‌شود پروتئین‌های بدون چربی نیز بسیار موثرند، زیرا این نوع غذا‌ها موجب افزایش سوخت و ساز بدن و سوزاندن کالری بیشتر می‌شوند.

لاغری تضمینی ۱۰ کیلویی و مواد غذایی سالمی که در طول این دو هفته می‌توانید بخورید:
غلات با دانه‌های گندم
لیمو تازه یا آبلیمو
روغن زیتون
چای سبز
طناب و کفش برای فعالیت ورزشی
شیر بادام
عسل
تخم مرغ
اسفناج
گوجه فرنگی
آووکادو
ژلاتین بدون قند
بادام خام بدون نمک
ماست طبیعی طعم دار یا ساده
انواع توت‌ها یا زغال اخته تازه یا یخ زده، توت فرنگی، تمشک
گوشت کم نمک یا مرغ، گوشت بوقلمون، ماهی قزل آلا
انواع سبزیجات مثل کاهو، خیار، گوجه فرنگی، کرفس، هویج
لاغری تضمینی شکم و پهلو


صبحانه برای لاغری تضمینی
در این رژیم غذایی برای صبحانه می‌توانید از املتی تهیه شده با سفیده تخم مرغ آب پز، اسفناج خرد شده و گوجه فرنگی، یک فنجان غلات کامل را با شیر بادام یا یک فنجان میلک شیک میوه‌ها که تهیه شده از ترکیب ماست و انواع توت‌ها و میزان کمی عسل است را مصرف کنید.

لاغری تضمینی با ناهار کم کالری، اما پرانرژی
شما در این رژیم غذایی می‌توانید در وعده ناهار سینه مرغ کبابی با خیار و گوجه فرنگی خرد شده یا دو عدد تخم مرغ آب پز با کرفس و هویچ میل کنید، زیرا این مواد غذایی کم کالری و با انرژی بال هستند.


شام متعادل برای لاغری تضمینی
برای لاغر شدن شام را حذف نکنید و یک شام متعادل مانند ۱۵۰ تا ۱۸۰ گرم از قلوه گاه کبابی با سالاد خرد شده یا ۱۸۰ گرم مرغ کبابی با ۱ فنجان اسفناج بخار پز یا ۱۵۰ گرم ماهی میل کنید.

لاغری تضمینی با خوردن دوبار میان وعده در هر روز
در رژیم‌های غذایی خوردن میان وعده بسیار مهم می‌باشد، زیرا میان وعده‌ها سبب می‌شوند شما در وعده‌های اصلی کالری کمتری مصرف کنید. در این رژیم غذایی میان وعده انتخابی شما می‌تواند شامل یک فنجان از انواع توت‌ها یا ۱۵۰ گرم ژله بدون قند یا ۲۰ عدد بادام یا ۱ فنجان آووکادو قطعه قطعه شده با لیمو و کمی نمک باشد.


میان وعده‌ها در رژیم لاغری تضمینی ۱۰ کیلویی
لاغری تضمینی و ورزش روزانه با تپش قلب بالا در زمان‌های کوتاه
۱. بدن خود را با ورزش گرم کنید

برای شروع ورزش ابتدا خود را با حرکت در جا زدن گرم کنید و بعد شانه‌های خود را ابتدا در جهت عقربه‌های ساعت و بعد در خلاف جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید. این ورزش‌ها وقت کم می‌گیرند.


۲. پرش طناب

یکی دیگر از ورزش‌هایی که موجب لاغری می‌شود طناب زدن است. این ورزش مدت زمان کمی را به خود اختصاص می‌دهد.

شما می‌توانید به مدت پنج تا ده دقیقه در طول روز طناب بزنید.

۳. دویدن

به طور عادی بدوید و یا اینکه ۲۰ دقیقه بر روی تردمیل بدوید یا به طور عادی بدوید تا ضربان قلب شما به بالای ۱۵۰ برسد.


۴. خنک کردن بدن پس از ورزش

بعد از ورزش حرکات کششی انجام دهید تا عضلاتتان به حالت اولیه باز گردند. حرکات کششی از تجمع اسیدلاکتیک که سبب گرفتگی عضلات می‌شود، جلوگیری می‌کند.         منبع:نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تناسب اندام لاغری پارسی خبر لاغری تضمینی مواد غذایی میان وعده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۲۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه افرادی در معرض کمبود ویتامین B۱۲ قرار دارند؟

افراد مسن، افرادی که از رژیم غذایی گیاهی پیروی می‌کنند، افرادی که درگیر بیماری کم‌خونی همولیتیک خودایمنی هستند و همچنین کسانی که مشکل سوء جذب دارند، بیشتر از دیگران در معرض کمبود ویتامین B۱۲ قرار دارند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ویتامین B۱۲ یک ویتامین ضروری است که بدن به آن نیاز دارد، اما نمی‌تواند به تنهایی آن را تولید کند، بنابراین باید برای دریافت آن از رژیم غذایی مناسب پیروی شود؛ ویتامین B۱۲ برای تولید DNA بسیار مهم است و نقش کلیدی در تولید گلبول‌های قرمز دارد.

افراد مسن، افرادی که از رژیم غذایی گیاهی پیروی می‌کنند، افرادی که درگیر بیماری کم‌خونی همولیتیک خودایمنی هستند و همچنین کسانی که مشکل سو جذب دارند، بیشتر از دیگران در معرض کمبود ویتامین B۱۲ قرار دارند، در صورتی که در معرض کمبود این ویتامین قرار دارید، مکمل‌های تجویز شده توسط پزشک را مصرف کنید؛ کمبود ویتامین B۱۲ را نباید نادیده گرفت، زیرا کمبود طولانی مدت آن باعث بروز مشکلات جدی سلامتی می‎‌شود.

علائم مراحل اولیه کمبود ویتامین B۱۲ چیست؟

کمبود خفیف ویتامین B۱۲ ممکن است با علائم خاصی همراه نباشد. با این وجود، رایج‌ترین علائم اولیه آن شامل ضعف، خستگی، از دست دادن اشتها، کاهش وزن بدون دلیل، حالت تهوع، استفراغ، اسهال، افسردگی و تحریک‌پذیری می‌شود.

تأثیرات طولانی‌مدت کمبود ویتامین B۱۲ چیست؟

کمبود ویتامین B۱۲ در طولانی مدت باعث بروز مشکلات سلامتی جدی می‌شود. این موارد شامل بی‌حسی و گزگز دست و پا، از دست دادن بینایی، اختلال شناختی و از دست دادن حافظه می‌‎شود؛ همچنین، ممکن است منجر به احساس گیجی، مشکلات راه رفتن و مشکلات گفتاری شود.

چه غذاهای حاوی ویتامین B۱۲ است؟

گوشت، ماهی، مرغ، تخم‌مرغ و محصولات لبنی به صورت طبیعی سرشار از ویتامین B۱۲ است. هیچ منبع گیاهی دارای ویتامین B۱۲ نیست، بنابراین افرادی که از رژیم‌های غذایی گیاهی پیروی می‎‌کنند، باید از غذاهای غنی شده با ویتامین B۱۲ استفاده کنند؛ افرادی که نمی‌توانند نیاز ویتامین B۱۲ بدن خود را از طریق رژیم غذایی تأمین کنند، لازم است با تجویز پزشک از مکمل‌های این ویتامین استفاده کنند.

کد خبر 750589

دیگر خبرها

  • حتی یک وعده غذای بدون گوشت برای بیماران کبدی مفید است
  • قیمت هر کیلو گندم ۱۷ هزار و پانصد تومان/ آغاز خرید از هفته آینده
  • ۸۰ کیلو طلای حراجی بدون مشتری ماند/ نرخ دلار کاهشی شد/ فردا دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ کلید می‌خورد
  • اهمیت این ویتامین برای سلامتی قلب
  • چه افرادی در معرض کمبود ویتامین B۱۲ قرار دارند؟
  • امسال نیازی به واردات گندم نداریم
  • کمبود این ویتامین سبب لاغری می‌شود
  • ۹ راهکار موثر برای کاهش وزن در زنان بالای ۳۰ سال
  • جهش تولید با کارگران بدون دغدغه معیشتی محقق می‌شود
  • مهم‌ترین علت چاقی در ایران