Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شیوه خلق محصول، راهکارهای پیاده‌سازی ایده‌ها، برنامه‌ریزی برای گسترش خدمت و محصول، اطلاعات مربوط به توسعه کسب‌وکار و روش‌های بازاریابی از جمله مواردی است که در دسته محرمانگی اطلاعات قرار می‌گیرد که افشای آن ممکن است ضررهای زیادی به یک مجموعه وارد کند و به همین خاطر بهترین تضمین هر کسب‌وکار موفق، حفظ محرمانگی اطلاعات آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا تا بحال فکر کرده‌اید که اگر اطلاعات محرمانه، داده‌ها و اسرار تجاری شما به خارج از کسب‌وکارتان کشیده شود چه می‌شود؟ چه ضرر پیش‌بینی‌نشده‌ای به کسب‌وکارتان وارد می‌شود؟

دامنه محرمانگی اطلاعات چه حوزه‌هایی را در بر می‌گیرد؟

در طول مدت زمان کاری‌تان، ممکن است با موارد زیادی از اطلاعات برخورد کنید. ممکن است اطلاعات حساسی در مورد شرکت‌تان داشته باشید، اطلاعاتی مانند برنامه‌های آینده، درآمد یا اسرار تجاری ای که به مزیت رقابتی در بازار کار مرتبط هستند. به‌علاوه ممکن است اطلاعات محرمانه و شخصی مشتریان‌تان مانند شماره‌ کارت اعتباری، جزئیات حساب بانکی یا اطلاعات پزشکی آنها را نیز در اختیار دارید. همچنین اطلاعات مربوط به کارمندان‌تان مانند جزئیات حقوق، گزارش عملکردها، اطلاعات پزشکی و موارد دیگری که در بالا ذکر شد نیز شامل اطلاعات محرمانه می‌شود.
اهمیت اطلاعات محرمانه از این جهت است که اگر این اطلاعات در دست رقبا قرار بگیرد به راحتی می‌توانند از آن استفاده کرده‌، راهکار مقابله با آن را بیابند و در نتیجه، بازار هدف را از آن خود نمایند.

راه‌های تأمین امنیت اطلاعات محرمانه و پیشگیری از ضرر احتمالی

روش‌های گوناگونی برای تأمین امنیت داده‌ها و اسرارتان و نیز جلوگیری از ضرر پیش‌بینی نشده به علت افشای اطلاعاتتان وجود دارد از جمله:

· محدود کردن دسترسی کارمندان به این اطلاعات و قراردادن اطلاعات در اختیار اشخاصی که به آن نیاز دارند.

· آموزش اشخاص و کارمندان مبنی بر اینکه این اطلاعات جزو اسرار تجاری شرکت است در زمانی که با این اطلاعات کار می‌کنند.

· امضای قرارداد محرمانگی و عدم رقابت با کارمندان مرتبط با این اطلاعات.

اما باید بگوییم شما تنها یک راه دارید و پیشنهاد اصولی و حرفه‌ای، انعقاد قرارداد محرمانگی اطلاعات است.

با قرارداد محرمانگی از اطلاعات خود در محیط کاری محافظت کنید.

آنجایی که یکی از نگرانی‌های استارتاپ‌ها و کارفرمایانی که در حوزه مربوط به تجارت الکترونیک فعالیت می‌کنند، مساله‌ حفظ اطلاعات، اسرار تجاری و داده‌های مهم است. شما نیاز به حفاظت از هرگونه اطلاعات محرمانه‌ای دارید که برای استارتاپ و کسب و کار شما با ارزش هستند. از مهم‌ترین و حرفه‌ای‌ترین اقداماتی که باید در مسیر محافظت از محرمانگی اطلاعات در محیط کاری انجام دهید این است که قرارداد محرمانگی اطلاعات را برای هر مرحله از کسب‌وکار خود داشته باشید.

فراموش نکنید که قرارداد محرمانگی اطلاعات، یک سلاح مهم برای جلوگیری از افشا اطلاعات محرمانه توسط افراد است.

ما راه‌حل انعقاد قرارداد محرمانگی اطلاعات را به شما پیشنهاد می‌دهیم!

با تنظیم قرارداد محرمانگی اطلاعات می‌توانید به عنوان صاحب یک کسب و کار نوپا، استارتاپ، مخترع یا کسی که تمایل دارد از محرمانگی اطلاعات خود حفاظت کند، آسوده خاطر باشید که چه در جریان مذاکرات و چه در زمان مشارکت با یک شرکت، شخص حقیقی یا همکار خود از فاش شدن اطلاعات خود جلوگیری می‌کند. در واقع این تعهدات در برگیرنده منع متعهد (گیرنده اطلاعات) از هرگونه افشاء غیرمجاز و کنترل نشده اطلاعات محرمانه قبل، حین انجام همکاری و بعد از آن است. لذا بهترین رویکرد و راهکار پیش روی شما این است که حتماً از قرارداد محرمانگی اطلاعات و عدم افشا اطلاعات استفاده کنید.

سامانه خدمات حقوقی آنلاین وینداد با استفاده از تکنولوژی‌های به‌روز، خدمات حقوقی منحصر به فرد، مقرون به‌صرفه و کاربردی را در بستر فضای آنلاین به فعالین اقتصادی وکسب‌وکارهای کوچک و بزرگ ارائه می‌کند. تیم حقوقی وینداد با توجه به شناختی که از فضای حقوقی استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا دارد، مشکلات و نیازهای این حوزه را شناسایی کرده و سامانه‌ای آنلاین برای دسترسی بهتر به خدمات حقوقی پیاده‌سازی نموده است.

تیم حقوقی وینداد، متشکل از جمعی از حقوق دانان مجرب، آماده تنظیم و بررسی متن قرارداد پیمانکاری برای کسب و کار شما می‌باشد. در صورتی که نیاز به تن‌ظیم قراردادهای پیمانکاری دارید، می‌توانید قبل از تنظیم و امضای قرارداد خود از مشاوره خصوصی کارشناسان حقوقی ما بهره‌مند شوید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4906259

منبع: مهر

کلیدواژه: محرمانه امنیت اطلاعات اطلاعات محرمانه گروه خودروسازی سایپا ویروس کرونا ایران کیش تپ سی تبلیغات همراه اول ترجمه صنعت خودروسازی سیم کارت موبایل آزمایشگاه اپلیکیشن فناوری اطلاعات معماری بیمه قرارداد محرمانگی اطلاعات اطلاعات محرمانه اسرار تجاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۲۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، یکی از شروط برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس به منظور کسب مجوز حرفه‌ای پرداخت بدهی‌های خارجی و تعیین تکلیف پرونده‌هایی بود که منجر به رای صدور نهایی شده بود.

بیشتر بخوانید: AFC فوتبال ایران را رسما درجه ۲ اعلام کرد!

دیگر موضوعی که کنفدراسیون فوتبال روی آن در مورد این دو تیم ایرانی زوم کرده بود، تفکیک مالکیت بود. نامه فدراسیون فوتبال برای تفکیک مالکیت این دو باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است.

البته نامه ارسالی و نظر کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در مورد تیم‌های ایرانی که به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده محرمانه است. اما بر اساس خبرهای رسیده مجوز حرفه‌ای تیم‌های استقلال و پرسپولیس از سوی این کمیته تایید شده است.

با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی به زودی پرونده بدهی‌های دو تیم که بیشتر داخلی هستند، تعیین و تکلیف خواهد شد. هم چنین با این واگذاری مقرر شد منبعد هیچ پرونده خارجی بدون تعیین و تکلیف رها نشود. به واقع از این پس مالکان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اجازه نخواهند داد مربی و بازیکن خارجی از استقلال و پرسپولیس شکایت کنند.

منبع: خبرورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228962 برچسب‌ها پرسپولیس تهران استقلال تهران

دیگر خبرها

  • یک گزارش "خیلی محرمانه"
  • اذعان بی‌بی‌سی به ساختگی بودن اسناد درباره نیکا شاکرمی
  • راهکار سخنگوی قوه قضاییه برای خروج دیدارهای مردمی از حالت تشریفاتی
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آنان انجام می‌شود
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • مستاجران مراقب کلاهبرداری در سامانه خودنویس باشند
  • اولین اقدام مشترک لیورپول و آرنه اسلوت: پیداکردن یک دفاع وسط مطمئن
  • جزئیات سفر محرمانه ایلان ماسک به چین!
  • سفر احتمالی وزیر خارجه آمریکا به شهرک‌های اطراف غزه