Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن دوستی ایران و کوبا با ارسال نامه‌ای به سازمان بین‌المللی ایکاپ (دوستی با ملل) خواستار لغو تحریم‌های آمریکا شده است. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶ بین الملل دیپلماسی ایران نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، انجمن دوستی ایران و کوبا با ارسال نامه ای به سازمان بین المللی ایکاپ (دوستی با ملل) خواستار لغو تحریم های آمریکا در بحبوحه شیوع عالمگیر ویروس کرونا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این نامه به شرح زیر است:

«ریاست محترم سازمان بین المللی ایکاپ (دوستی با ملل)

با سلام و تقدیم احترام

بعد از گذشتن از جنگ جهانی دوم، دومین اتفاق سراسری که بشر تجربه می کند، اتفاق منحوس و زشت ویروس کووید-19  است. در این شرایط بسیار سخت و دشوار حتی برای کشورهای پیشرفته و غربی، نوع بشر به یک همراهی، همبستگی و دوستی نیاز پیدا می کند.

اینجاست که ثروت، صنایع نظامی و صنعتی و حتی تکنولوژی های پیشرفته به کار بشر نمی آید و جز همراهی، همبستگی و دوستی راه دیگری در ریشه کن کردن این بلای آسمانی وجود ندارد؛ راهی که تنها با دوست داشتن، یکدلی و حمایت و با تکیه بر علم و پژوهش می توان در آن پیروز شد.

در این شرایط بحرانی و سخت هنوز که هنوز است ایالات متحده آمریکا تحریم های سخت و شکننده خود را بر دو کشور دوست و برادر و مقاوم و انقلابی ایران و کوبا  تحمیل نموده و تحریم های خود را بر نداشته است.

حتی برای ارسال دارو، غذا و حمایت های پزشکی و تکنولوژی های این چنینی در مقابله با ویروس کووید-19 ، شرایط اقتصادی سختی را برای همگان و به خصوص این دو کشور پدید آورده است.

لذا انجمن دوستی ایران و کوبا چون همیشه حمایت خود را از برداشته شدن تحریم های سنگین علیه دولت و مردم  دوست عزیز کوبا تکرار نموده و اعلام می دارد که در این شرایط برداشته نشدن تحریم ها، زشتی و پلیدی هزارباره ی ایالات متحده آمریکا را نشان خواهد داد.  

با بهترین آرزوهای سلامتی، موفقیت و پیروزی برای دولت و مردم عزیز و دوست کوبا،

در پایان احترامات فائقه خویش را تجدید می نمایند.»

هادی خوانساری

رئیس انجمن دوستی ایران و کوبا

انتهای پیام/

 

R36447/P/S8,95,1128/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تحریم های ایران ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تحریم های ایران ویروس کرونا تحریم های ایران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۲۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ بانک مرکزی براساس نص صریح قانون نرخ ارز نیما را اصلاح کند‌

تین نیوز

۱۰ انجمن بزرگ تولیدی کشور در نامه به رهبر معظم انقلاب درخواست کردند:  بانک مرکزی براساس نص صریح قانون نرخ ارز نیما را اصلاح کند‌.

به گزارش تین نیوز، ۱۰ انجمن بزرگ تولیدی کشور در نامه ای به رهبر معظم انقلاب از سیاست های بانک مرکزی در حوزه سرکوب نرخ ارز صادرات و انتشار گواهی سپرده ۳۰ درصدی انتقاد کردند و خواستار واقعی‌ سازی نرخ ارز در سامانه نیما مبتنی بر نرخ شناور مدیریت شده نص صریح قانون شدند.

انجمن های مس، فولاد، پتروشیمی، پالایش نفت، سنگ آهن، پلیمر، آلومینیوم، سرب و روی، نساجی و صنعت کفش ایران این نامه را به رهبری نوشته اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • ◄ بانک مرکزی براساس نص صریح قانون نرخ ارز نیما را اصلاح کند‌
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • آمار هولناک تلفات جاده‌ای/ زخم کیفیت خودروهای داخل درمان نمی‌شود؟
  • نامه رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • مسابقه عکاسی با موضوع آب در ایران برگزار می‌شود
  • اورتگا: سازمان ملل در مواجهه با نسل‌کشی کوبا و غزه به‌ چه کار می‌آید؟
  • مشعل المپیک در فرانسه تحریم شد
  • مشعل المپیک درفرانسه تحریم شد