Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه بررسی چالش‌ها و فرصت‌های آموزش‌های عمومی سازمان سما در بستر فضای مجازی امروز سوم ادیبهشت ماه ۹۹ به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاري دانشجو به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه بررسی چالش‌ها و فرصت‌های آموزش‌های عمومی سما در بستر فضای مجازی با حضور سید محمد بطحائی معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس سازمان سما، مدیران حوزه ستادی و دبیران شورا‌های نظارت و هماهنگی سما استان‌ها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بطحائی در این جلسه با اشاره به بحران شیوع کرونا در سراسر دنیا، آن را پدیده‌ای بسیار مهلک و حتی منحصر به فرد دانست و گفت: چالش به وجود آمده در این خصوص، همه ارکان و اجزا را در سراسر دنیا تحت تأثیر قرار داده و آثار و تبعات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و ... آن گریبانگیر مردم سراسر دنیا شده است.

وی در ادامه با اشاره به تبعات این موضوع در حوزه آموزشی، از برگزاری مستمر جلسات با حضور دبیران شورا‌های نظارت و هماهنگی و مدیران مدارس خبر داد و افزود: موضوع اصلی جلسه، بررسی چالش‌ها و فرصت‌های آموزش‌های عمومی سما در مواجهه با پدیده ویروس کرونا در بستر فضای مجازی است.

بطحائی از تشکیل کارگروه‌هایی با حضور مدیران حوزه ستادی و برخی مسئولان استانی سما، برای بررسی دقیق‌تر چالش‌ها و یافتن راهکار‌های برون رفت از آن‌ها خبر داد.

اسفندیار چهاربند مشاور رئیس سازمان سما به ضرورت تصمیم گیری و برنامه ریزی هوشمندانه و مدبرانه در این شرایط اشاره کرد؛ اظهار كرد: مهم‌ترین و اصلی‌ترین مؤلفه در شرایط کنونی، ضرورت حفظ ارتباط با خانواده و اولیاء دانش آموزان است اگر این ارتباط قطع شود، اعتماد به مدرسه به عنوان مهم‌ترین سرمایه اجتماعی مدرسه، از میان خواهد رفت.

وی با تأکید مجدد بر برنامه ریزی دقیق و منسجم برای مدت باقی مانده از سال تحصیلی، توجه متولیان امر آموزش در سما را خواستار شد. در این جلسه بطحائی از زحمات علی سجادی مدیر سابق حراست سازمان سما قدردانی و پیشوایی را به عنوان مدیر جدید این حوزه معرفی کرد.

گفتنی است؛ این جلسه با همکاری مجموعه انفورماتیک سازمان سما و واحد انفورماتیک دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمد بطحائی دانشگاه آزاد سازمان سما بستر فضای مجازی سازمان سما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۲۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدمیرالله حسینی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در آیین تکریم و معارفه مدیران کل قدیم و جدید اداره امور مدارس سمای واحد بابل اظهار کرد: این مدارس دارای ظرفیت مناسب برای افزایش دانش‌آموزشی بر مبنی سیاست‌های معاونت مهارت و علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی است که با توجه به امکانات موجود و همکاری انجمن اولیا توان افزایش جمعیت دانش‌آموزی را دارد.

وی افزود:‌ با توجه به هوشمندسازی مدارس سما، تجهیزات و امکانات دانشگاه، همدلی و اتحاد و وفاق کارکنان مدارس سما مردم به سما اعتماد کردند، باید به این اعتماد مردم پاسخ مثبت بدهیم و جمعیت دانش‌آموزشی را افزایش دهیم. معلمان و مدیران در تعالی و شکوفایی دانش آموزان نقش بسزایی دارند، نخبه پروری در سما ضروری است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گفت: در راستای اهداف دانشگاه و گام دوم ملی دانشگاه و سند تحول این واحد دانشگاهی در حوزه مدارس سما و علوم تربیتی طبق سیاست‌های دانشگاه حرکت می‌کند. مدیران و معلمان مدارس سما باید برنامه محور باشند، هم‌اندیشی و همفکری مسئولان مدارس با خانواده‌ها سبب تقویت علمی و آموزشی دانش‌آموزان می‌شود.

حسینی تأکید کرد:‌شهرستان بابل یکی از شهر‌های پرجمعیت استان بوده و دارای ظرفیت دانش‌آموزشی بالای است، مدیران و معلمان با نهادینه کردن دستاورد‌های علمی، فرهنگی و امکانات مدارس سما واحد بابل در جذب حداکثری تلاش مضاعف کنند.

به گزارش آنا، در این مراسم با قدردانی از تلاش بابک حسین زاد و مهدی بیگلری‌‎فیروز به‌عنوان مدیرکل اداره امور مدارس سمای واحد بابل معرفی شد. بیکلری پیش از این رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل را به عهده داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنترل جمعیت حیوانات بلا صاحب در ارومیه
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه حجاب هنوز کار دارد؛ ایرادات همچنان باقی است /کنایه به روحانی: وقتی تایید می شوید، سطح درک شورا بالاست؟ /تایید تشکیل سازمان «سپند»
  • توضیحات مهم سخنگوی شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب/ تشکیل سازمان «سپند» تأیید شد
  • شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت/ کشورها برای محفاظت از کودکان چه کردند؟
  • طرح توسعه راه زمینی به جزیره کیش