Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر،  حبیب یزدان‌پناه اظهار کرد: برنامه عملیاتی جهش تولید در حوزه صنایع‌دستی خراسان شمالی در ۵ گام تدوین و اجرایی می‌شود.

یزدان‌پناه تصریح کرد: حمایت از تولید و بازرگانی، توسعه و ترویج، آموزش، حفظ و احیای رشته‌های صنایع‌دستی و توجه به حوزه صادرات از جمله محورهای اصلی این برنامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر شناسایی مشکلات تولید در بخش صنایع‌دستی، افزود: در برنامه پیشنهادی، فعالیت‌های سال گذشته ارزیابی و آسیب‌شناسی شده و وضع موجود نیز بررسی شده است تا بتوانیم به طرحی قابل اجرا و عملیاتی دست پیدا کنیم.

یزدان‌پناه عنوان کرد: تلاش برای رونق تولید در صنایع‌دستی، اشتغال‌زایی و توسعه اقتصادی را به همراه دارد، به دنبال فراهم کردن زمینه‌های تحقق این مهم در استان و افزایش تولیدات صنایع‌دستی هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: با توجه به شعار سال و تحقق منویات رهبری در راستای رونق و توسعه تولید داخلی، حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی را در برنامه خود دنبال می‌کنیم.

هم‌اکنون ۶۱ رشته صنایع‌دستی در استان فعال است و بیش از ۱۵ هزار صنعتگر و هنرمند در زمینه تولید این صنایع فعالیت می‌کنند.

کد خبر 503694 برچسب‌ها استان خراسان شمالی صنایع دستی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان خراسان شمالی صنایع دستی خراسان شمالی صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۳۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی آنلاین شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در شهرستان طبس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان طبس گفت: امروزه با توجه به ظهور فناوری‌های دیجیتال، بسیاری از کسب وکار‌های کوچک و متوسط و کسب و کار‌های دانش بنیان به ضرورت دیجیتالی سازی کسب و کارشان پی برده اند و در همین راستا برگزاری دوره دیجیتال مارکتینگ از برنامه‌ها و اولیت‌های توسعه پایدار در روستای تاریخی اصفهک بوده است.

عرب افزود: برگزاری دوره‌های دیجیتال مارکتینگ در اصفهک در نهایت منجر به این شد تا تعدادی از جوانان و علاقمندان این روستا با همکاری مرکز رشد و فناوری اقدام به راه اندازی آنلاین شاپ یا فروشگاه مجازی با برند واچی https://vachi.ir/ کنند که با استقبال خوبی نیز مواجه شده است.

وی گفت: فعالیت‌های انجام شده در زمینه گردشگری در روستای اصفهک سازگاری کامل با اهداف و برنامه‌های زیست محیطی دارد و فعالان گردشگری و صنایع دستی و مردم روستا بر این موضوع تاکید دارند و اقامتگاه‌های بوم گردی کاملا در این مسیر قدم بر می‌دارند و تولید زباله کم، بازیافت زباله و استفاده از موادی که تجدیدپذیر هستند و آسیب کمی به محیط زیست می‌زنند از اولویت‌ها و برنامه بوم گردی‌ها در اصفهک است.

 برند واچی نیز محصولاتش را به صورت کاملا سازگار با محیط زیس و با بهره گیری از سنت‌های قدیمی بسته بندی می کند.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید
  • روستای تاریخی و کویری اصفهک، در راه جهانی شدن
  • راه‌‌اندازی آنلاین‌شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در طبس
  • یازدهمین جشنواره شکوفه‌های بهاری در رامسر برگزار می‌شود
  • فروشگاه مجازی صنایع دستی و سوغات محلی در طبس راه اندازی شد
  • راه اندازی آنلاین شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در شهرستان طبس
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • مهاباد به موزه جدید و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی نیاز دارد
  • لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور