Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه چین در واکنش به خبر وخامت حال رهبر کره شمالی گفت پکن از انتشار اخبار و گزارش‌هایی در مورد سلامتی کیم جونگ اون آگاه است اما از صحت این منابع اطلاعی ندارد. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، همزمان با انتشار برخی ادعاها در مورد وضعیت بحرانی "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی بعد از انجام یک عمل جراحی، یکی از مقامات بخش بین الملل حزب کمونیست چین گفت فکر نمی کند وضعیت کیم نگران کننده باشد یا او به بیماری خطرناکی مبتلا شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان گنگ شوانگ سخنگوی وزارت امور خارجه چین نیز در واکنش به این گزارش ها گفت که چین از انتشار اخبار و گزارش هایی در مورد سلامتی کیم جونگ اون آگاه است اما از صحت این منابع اطلاعی ندارد.

صبح امروز سه شنبه برخی رسانه های غربی و همچنین رسانه های کره جنوبی از وخامت حال عمومی «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی بعد از انجام یک عمل جراحی خبر دادند اما یک مقام دولتی در کره جنوبی این گزارش ها را تکذیب کرد.

یک منبع دولتی کره جنوبی روز سه شنبه به یونهاپ گفت هیچ علائم غیرعادی یا نشانه ای در رابطه با سلامتی رهبر کره شمالی تا کنون مشاهده نشده است رسانه های آمریکایی از جمله "سی ان ان" صبح امروز به نقل از منابع آمریکایی از وخامت حال «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی بعد از انجام یک عمل جراحی خبر داده بودند.

یک تارنمای خبری در کره جنوبی هم که از سوی مخالفان کره شمالی اداره می شود مدعی شده بود رهبر کره شمالی پس از انجام یک عمل جراحی قلبی در وضعیت وخیمی ‌قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، مقام دولتی کره جنوبی که نامش فاش نشده است با تأکید بر اینکه کیم تا روزهای اخیر در معرض دید عموم قرار گرفته است، گفت: هیچ علائمی مرتبط با شرایط سلامتی وی کشف نشده است.

بر اساس گزارش های رسانه های کره شمالی، کیم آخرین بار در تاریخ 23 فروردین در یک نشست رسمی در دفتر سیاسی حزب کارگران این کشور شرکت کرده بود.

یونهاپ می گوید از آنجایی که کیم دارای مشکلاتی مانند چاقی و بیماری قلبی است غیبت های وی از دید عموم هرازچندگاهی به چنین شایعاتی دامن می زند.

در روزهای گذشته غیبت کیم جونگ اون، ‌ رهبر کره شمالی در یک مراسم یادبود رسمی که هر ساله در این کشور برگزار می‌شود گمانه‌زنی ها در خصوص بیماری وی را تقویت کرده بود.

هشدار کره شمالی به آمریکا نسبت به استفاده ابزاری از موضوع تبادل نامهترامپ: "یادداشت خوبی" از رهبر کره شمالی دریافت کرده‌امتکذیب خبر بیماری شدید رهبر کره شمالی

انتهای پیام/

R36447/P/S8,87/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "چین" اخبار "کره شمالی" کیم جونگ اون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار چین اخبار کره شمالی کیم جونگ اون اخبار چین اخبار کره شمالی کیم جونگ اون انجام یک عمل جراحی رهبر کره شمالی کیم جونگ اون بین الملل کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۳۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا

دبیر ستاد حقوق بشر به شیوه آمریکایی حقوق بشر و برخوردهای تهاجمی با زنان و دختران معترض در آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر، با انتشار تصاویری از برخوردهای خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با زنان و دختران معترض در دانشگاه‌های آمریکا در شبکه اجتماعی ایکس، به اظهارات متزوّرانه رئیس‌جمهور این کشور درباره زنان و دختران ایرانی پرداخت.

متن این پیام به شرح زیر است:

حقوق بشر آمریکایی: پیام نوروزی بایدن: آمریکا همچنان در کنار زنان شجاع ایرانی خواهد ایستاد، زنانی که برای آزادی‌های خود مبارزه می‌کنند و ما به همراه شرکایمان، مقام‌های ایرانی را در قبال نادیده گرفتن حقوق بنیادین بشر پاسخگو خواهیم کرد! 

چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد...

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اسطوره گزارشگری WWE از بهبود وضعیت سلامتی خود خبر داد
  • رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • (ویدئو) چرا همه عاشق آهنگی درباره کیم جونگ اون شده‌اند؟
  • رهبر دموکرات سنا از احتمال اعزام نظامیان آمریکایی به اوکراین خبر داد
  • ادعای مضحک مجری بی بی سی درباره تظاهرات دانشجویان آمریکایی در پخش زنده | واکنش کارشناس برنامه را ببینید | ویدئو
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا
  • واکنش عجیب طراح برنامه اقتصادی رییسی به وضعیت هزینه‌کرد دولت/ جبراییلی هم به شادی بی‌دلیل خبرگزاری دولت اعتراض کرد
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • گزارش جدید وزارت خارجه روسیه از وضعیت دردناک حقوق بشر آمریکایی