Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تربت حیدریه گفت: یک محوطه تاریخی جدید پس از بارندگی های اخیر در این شهرستان شناسایی شد.

به گزارش قدس آنلاین، علی محمدی  اظهار کرد: بر اساس گزارش اعضای انجمن میراث فرهنگی روستاهای تربت حیدریه در خصوص مشاهده سفال‌های تاریخی در داخل رودخانه‌ای در حوزه این شهرستان بعد از بارندگی‌های سیل آسای اخیر کارشناسان میراث فرهنگی، پس از بازدید محل مورد نظر، محوطه تاریخی جدیدی را شناسایی نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تربت حیدریه افزود: بر اساس بررسی‌های اولیه کارشناسان میراث فرهنگی، این محوطه مربوط به دوران قرون اولیه و میانی اسلام است. با توجه به بارش‌های شدید فروردین ماه، یگان حفاظت میراث فرهنگی شهرستان ونیز اعضای انجمن‌های میراث فرهنگی روستاها در نقاط مختلف شهرستان و به ویژه مناطقی که دارای آثار تاریخی بودند در حالت آماده باش قرار دارند. وی گفت: همچنین در این مدت بیش از ۴۰ مورد بازدید به همین منظور انجام و یک باند حفاری غیرمجاز نیز دستگیرشده است. منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تربت حیدریه میراث فرهنگی میراث فرهنگی تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۳۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: این محموله بیش از دو میلیارد ریال ارزش داشت.

 دکتر شیما نصراله‌الحسینی افزود: به‌دنبال اعلام ماموران ایستگاه بازرسی شهید شیردل کامه و حضور کارشناسان غذا و دارو، این محموله کشف و ضبط و خودروی حامل قرص‌ها به پارکینگ منتقل شد.

وی ادامه داد: با تائید کارشناسان این مدیریت مبنی بر غیر مجاز بودن محمولۀ مذکور به‌دلیل توزیع خارج از شبکه برای متهم پروندۀ قضایی در تعزیرات حکومتی تشکیل شد

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • بازدید رایگان از موزه‌ها برای معلم‌ها و استادان
  • بازدید رایگان از موزه ها برای معلم ها و استادان دانشگاه
  • بازدید رایگان معلمان و اساتید از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی برای معلمان و استادان
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • همایش تاثیر بحران‌های طبیعی بربنا‌های تاریخی در سمنان
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • همکاری گروه بین المللی ایسکارسا با میراث فرهنگی در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز