Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@13:43:53 GMT

پلمب کارگاه غیر مجاز تولید ماسک در قرچک

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۳۸۶۸

پلمب کارگاه غیر مجاز تولید ماسک در قرچک

ایسنا/تهران فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از پلمب کارگاه غیرمجاز تولید ماسک با بیش از ۱۰ هزار قطعه ماسک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا ، سرهنگ علی موسی پور در تشریح بیشتر این خبر اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه تهیه و توزیع ماسک سه لایه و فیلتر دار با فروش اینترنتی در فضا مجازی با توجه به حساسیت موضوع و سلامت جان شهروندان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا شهرستان قرچک قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بررسی ها نشان داد فردی با خرید ماسک ها از یک کارگاه تولیدی در شهرستان "قرچک" با قیمت نازل، اقدام به فروش آن به قیمت چند برابر در فضای مجازی می کند.

این مقام انتظامی بیان کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی و احضار صاحب کسب و کار در فضای مجازی و اخذ اعترافات لازم، ماموران با هدایت متهم به محل تولید غیر مجاز ماسک اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی با نماینده شبکه بهداشت و بررسی های بیشتر از کارگاه تولید ماسک مشخص شد علاوه بر اینکه این واحد تولیدی فاقد مجوزهای قانونی بوده و تولید ماسک نیز کاملا غیر بهداشتی است.

سرهنگ موسی پور یادآور شد : ماموران در بازرسی از این کارگاه تولیدی بیش از 3500 ماسک فیلتر دار و 7 هزار ماسک سه لایه غیر استاندارد کشف و با هماهنگی مرجع قضائی این مکان پلمب شد.

به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی شرق استان تهران فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از شهروندان خواست در شرایط کنونی بیماری تحت هیچ شرایطی، اینگونه اقلام بهداشتی را از مراکز فاقد مجوز تهیه نکنند و هرگونه تخلف را با شماره تماس 110 یا مراکز مسئول برخورد با تخلفات صنفی در میان بگذارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرستان قرچک تولید ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۳۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اراذل و اوباش فردیس

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار و خطرناک این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ "کامران ملکی"   در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری 11 مرکزی شهرستان فردیس و اعلام شکایت مبنی بر اینک شاکی و پدرش در یکی از خیابان های فردیس در حال تردد بوده‌اند که توسط چند نفر ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران این کلانتری قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس بیان کرد: در روزهای بعد نیز چندین نفر از شهروندان به کلانتری مرکزی فردیس مراجعه و شکایت‌های مشابهی را مطرح که با توجه به حساسیت موضوع و افزایش احساس ناامنی بین شهروندان، تحقیقات پلیسی در این زمینه آغاز شد.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان پرونده شدند که پس از هماهنگی قضائی، وی را دستگیر و پس از تحقیقات تکمیلی متهم دوم نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ ملکی در پایان با اشاره به اینکه هر 2 متهم دستگیر شده پس از معرفی به دستگاه قضائی روانه زندان شدند، اظهار داشت: این افراد از اراذل و اوباش سابقه دار و خطرناک شهرستان بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در پایان گفت: امنیت شهروندان خط قرمر پلیس است و با سلب کنندگان آرامش و آسایش مردم بدون مماشات برخورد خواهیم کرد.

 انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • انهدام یک شرکت هرمی در تالش
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • سالانه ۳۰ هزار تن کشمش در خنداب تولید می شود
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین