Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون کارگردان سینمای ایران طی نامه ای به شورایعالی تهیه کنندگان، از حرکت این نهاد صنفی در جهت ایجاد شفاف سازی در سینمای ایران حمایت کرد.

به گزارش ایمنا، کانون کارگردانان سینمای ایران طی نامه ای به شورایعالی تهیه کنندگان اعلام کرد که خود را در کنار این نهاد صنفی جهت ایجاد شفاف سازی در سینمای ایران می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن نامه کانون کارگردانان به شرح زیر است: 

«اعضای محترم شورای عالی تهیه کنندگان سینمای ایران

با سلام

کانون کارگردانان سینمای ایران خرسندی خود را از هشدار و واکنش صنفی شورایعالی تهیه کنندگان نسبت به مراقبت از اعتماد عمومی به سینمای ایران اعلام می دارد. بی تردید این هشدار برگرفته از نگرانی های سالیان اخیر صنوف سینمایی از ورود بی قاعده تهیه کنندگان و پولهای مشکوک به عرصه تهیه کنندگی  سینماست.

کانون کارگردانان همانطور که ۲ سال پیش (۲۰ مرداد ۱۳۹۷) در بیانیه ای صریح و پیشگویانه آغازگر مسیر شفاف سازی بود، همچنان بر مفاد آن بیانیه اصرار دارد. همچنین از این حرکت همکاران محترم در شورایعالی تهیه کنندگان استقبال کرده و خود را کنار شما جهت ایجاد فضای سالم و شفاف در سینمای ایران می داند و از این حرکت همسوی صنوف تهیه کنندگی استقبال می کند.

با احترام

کانون کارگردانان سینمای ایران»

منبع: مهر

کد خبر 419993

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای عالی تهیه کنندگان سینمای ایران کانون کارگردان سینمای ایران سینما شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کانون کارگردانان سینمای ایران شورایعالی تهیه کنندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمون شامگاه سه‌شنبه در نشست با هنرمندان تئاتر استان اردبیل اظهار کرد: تئاتر شبستان با توجه به زیست بوم مناسب استان فرصت کشف استعدادهای هنری و معرفی به جامعه هنری استان را ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۵۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سطح استان به یک شبکه فرهنگی و هنری گسترده تبدیل شده است، افزود: کانون مساجد با وجود ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود می‌تواند گام‌های بزرگی در عرصه هنری استان ایفا کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به اینکه تئاتر شبستان از جمله فعالیت‌های کانون‌‎های مساجد برای مشارکت نوجوانان و جوانان در فعالیت‌های هنری است، تصریح کرد: جشنواره تئاتر شبستان با هدف کشف و پرورش استعدادهای نوجوانان، تربیت هنرمند مومن متعهد و انقلابی، فرهنگ‌سازی با مبانی معرفتی و دینی به زبان هنر و احیای کارکردهای واقعی مساجد پایه گذاری شده و امروز شاهد ظهور و بروز استعدادهای هنری در سطح کانون های مساجد هستیم.

آمون ادامه داد: شورای سیاستگذاری تئاتر شبستان با هدف برنامه‌ریزی در حوزه تئاتر با توجه به زیست بوم منطقه و استان تشکیل می‌شود و امیدواریم تئاتر شبستان نیز با توجه به استعدادهای هنری استان اردبیل که تاکنون به عرصه تئاتر معرفی کرده بتواند گام‌های مهمی بردارد.

وی خاطرنشان کرد: تئاتر، زبان گویایی برای بیان و رفع بسیاری از معضلات و مشکلات است که با استفاده از آن می‌توان به جامعه آگاهی بخشید و زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به زبان هنر را فراهم کرد.

کد خبر 6093560

دیگر خبرها

  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزیی، ایران قوی را بسازد
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی خریدهای شرکت مس با ایجاد سامانه استعلام قیمت
  • حمایت از ایرانیان خارج از کشور از دغدغه‌های مهم دولت است
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • دستگاه‌های مشمول شفافیت در مشترک قوای ۳گانه مشخص می‌شود
  • لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • دستاورد تجمعات دانشجویان آمریکایی شفاف شدن چهره غرب است
  • ۱۲ حکم رئیس دانشگاه تهران برای بزرگداشت سنت دانشگاهی ایران صادر شد
  • بازبینی مصوبه افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پزشکی شورایعالی انقلاب فرهنگی