Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران، متن پیام ژان تاد در ارتباط ویدیویی با مدیران و رؤسای کانون‌های اتومبیلرانی گفت: دوست عزیز، برای نخستین بار است که از سوی مدیران و از طریق یک پیغام ویدئویی با شما صحبت می‌کنم. می‌دانید که در شرایطی استثنایی قرار داریم و تا زمانی که نتوانیم به این بحران غلبه کنیم باید به نوعی با یکدیگر در ارتباط باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز در دوره‌ای بسیار دشوار زندگی می‌کنیم؛ لحظاتی که ارمغانی جز درد، رنج و مشکلات مالی فراوان نداشته و تغییرات قابل ملاحظه‌ای نیز در زندگی روزمره همه ما در پی دارد.

در بخشی از این متن آمده است: حضور تمامی اعضای فیا، کلوپ‌های ورزشی، اتومبیلرانی و جهانگردی؛ اطمینان داشته باشید که در این آزمون، ما نیز در کنار شما هستیم. هر روز در جریان تبادل نظرات میان من و تیم مدیریتی فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی تنها یک اولویت وجود دارد آن‌هم حمایت هر چه بیشتر از شما و فعالیت‌های فیا است.

همچنین در این پیام آمده است: تمامی امکانات لازم را بسیج می‌کنیم تا در این شرایط پیچیده شما را یاری کنیم. همان‌طور که می‌دانید پیش از این نیز تدابیری اندیشیده شده‌ است: حق عضویت اعضا تا پایان ماه سپتامبر به حالت تعلیق درآمده، برنامه تبادل اطلاعات آنلاین با ما باشید -که پیش از این در گردهمایی ۷۰ کلوپ برای انجام آن تصمیم‌گیری شد به اجرا گذاشته شده و برگزاری مجمع عمومی بعدی فیا که قرار بود در تاریخ ۱۴ تا ۱۸ دسامبر در مونیخ برگزار شود یک هفته‌ به تعویق افتاده است. همچنین تصمیم بر آن شده که با برگزاری یک کنفرانس الکترونیکی، تجربیات و طرح‌های خود را به اشتراک بگذاریم تا برای روزهای پس از بحران آماده شویم.

در بخش دیگر پیام آورده شده است: علاوه بر این، در حال بررسی مجدد مشارکت با فدراسیون بین‌المللی انجمن‌های صلیب سرخ و هلال احمر هستیم که کلوپ‌ها و کانون‌های عضو نیز باید در این راستا نقش آفرینی کنند. همچنین در صورتی که نیاز به کمک داشته باشید من و گروه فیا، پذیرای هرگونه تماس شخصی از سوی شما خواهیم بود. با رهبران جهان نیز در ارتباط هستیم تا پیوسته در مورد پیامدهای این بحران به بحث و تبادل نظر بپردازیم. این درسی است برای همه ما تا بیاموزیم که چقدر حقیر هستیم و اینک در برابر معمای وجود بشر، بیشتر از همیشه احساس ضعف و ناتوانی می‌کنیم.

در بخشی دیگر از این پیام آمده است: اما امروز در مواجهه با این بیماری می‌توانیم فرصتی نوین برای آینده بسازیم. از یکایک شما بابت نوآوری‌ها، نیرو و تعهدتان سپاسگزارم. با هم یکدل و مصمم می‌مانیم تا از این چالش عبور کنیم. از توجه شما سپاسگزارم. مراقب خود باشید.

پیام ژرار سیان رئیس ‌کمیسیون پزشکی فیا نیز به این شرح زیر است: مدیران گرامی؛ به عنوان رئیس کمیسیون پزشکی می‌خواهم چند کلمه درباره این بیماری همه‌گیر و وحشتناک که گریبان‌گیر ما شده است، صحبت کنم. همه کشورها کمابیش تحت تأثیر این ویروس قرار گرفته‌اند، ویروسی که اکنون از چین به سمت اروپا گسترش یافته و به سرعت از اروپا به آمریکا و بدون شک از شمال تا جنوب دنیا در حرکت است. تا به امروز ۲ میلیون نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند و ۱۲۵ هزار نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند. متأسفانه این ارقام به مراتب پایین‌تر از رقم واقعی آن هستند. تحقیقات بسیاری در حال انجام است و امیدواریم هر چه زودتر درمان و یا بهتر از آن، واکسنی برای این بیماری پیدا شود.

در پیام رئیس کمیسیون پزشکی آمده است: اما نباید فراموش کنیم که امروز تنها راه درمان، پیشگیری است. این روش درمانی با شستن دست‌ها، استفاده از ماسک، قرنطینه و فاصله‌گذاری اجتماعی میسر خواهد بود. از دیدگاه پزشکی، فیا تدابیری اتخاذ کرده تا به یاری پزشکان و بیماران بیاید. ۱۲۰ پزشک ارشد، دستیاران و نمایندگان پزشکی دائمی آنها نیز همگی در تکاپو هستند تا همان‌گونه که در بیانیه‌ای اعلام کرده بودند از مقامات بهداشتی کشورشان حمایت کنند. همچنین بستری فراهم شده تا همه پزشکان و بیمارستان‌های مصوب فیا از شرایط، نیازها و آمادگی خود باخبر شوند.

در بخش دیگر پیام آمده است:‌ یک کنفرانس الکترونیکی هفتگی نیز ترتیب داده شده تا امکان انتقال تجربیات و نظرات تخصصی برای این پزشکان را فراهم کند. علاوه بر این از شرکای تجاری و تولیدکنندگان همیشگی تجهیزات تقاضا می‌کنیم تا داوطلبانه و فوراً به تولید لوازم پزشکی و تجهیزات حفاظتی بپردازند. ما در یک موقعیت بحرانی قرار داریم و شدیداً به این تجهیزات نیاز داریم.

در نهایت، روابط بین فیا و فدراسیون بین‌المللی انجمن‌های صلیب سرخ و هلال احمر مستحکم شده است و انجمن‌ها و کلوپ‌های اتومبیلرانی می‌توانند متناسب با ظرفیت‌های خود در این طرح وارد شوند.

مدیران عزیز، ما باید به عنوان شهروندان و خانواده فیا، انسجام و همبستگی خود را در این لحظات بحرانی نشان دهیم. اطمینان دارم که می‌توانیم بر این بحران فائق آییم. از توجه شما سپاسگزارم.

برچسب‌ها ویروس کرونا وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی میراث فرهنگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی میراث فرهنگی ویروس کرونا وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۴۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لهستان: برای طرح اشتراک‌گذاری هسته‌ای ناتو آماده‌ایم

معاون وزارت دفاع لهستان پس از کشمش‌های فراوان در زمینه استقرار سلاح‌های هسته‌ای سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در خاک این کشور، از آمادگی ورشو برای اجرای این طرح خبر داد.

به گزارش مشرق، پاول زالوسکی روز سه‌شنبه گفت که کشورش درخواستی برای مشارکت در طرح به اشتراک‌گذاری هسته‌ای ناتو ارائه کرده و از آن خارج نشده است.

وی با بیان اینکه این موضوع باید با شرکای غربی مورد بحث قرار گیرد، اضافه کرد: ما در مورد برنامه‌ای به نام اشتراک‌گذاری هسته‌ای صحبت می‌کنیم. این یک برنامه ناتو است، اما تصمیم گیری و کنترل کامل استفاده از سلاح‌های هسته‌ای، که مثلاً ممکن است در لهستان مستقر شود، توسط آمریکایی‌ها گرفته می‌شود.

بر اساس این گزارش، بلژیک، ایتالیا، آلمان و لهستان برای شرکت در این برنامه اعلام آمادگی کرده‌اند.

برنامه اشتراک هسته‌ای به ایالات متحده اجازه می‌دهد تا سلاح‌های هسته‌ای خود را در کشورهای عضو ناتو بدون آنکه آنها اختیار استفاده از آنها را داشته باشند، مستقر کند.

آندری دودا رئیس‌جمهوری لهستان چندی پیش پس از صدور بیانیه آمادگی این کشور برای میزبانی از سلاح‌های هسته ای، بیانیه دیگری صادر و اعلام کرد که هنوز تصمیم رسمی در این مورد گرفته نشده است.

همه این اظهارات در حالی است که دونالد تاسک، نخست وزیر لهستان اعلام کرده است که به دنبال دیدار با رئیس جمهوری است تا بفهمد چه چیزی او را بر آن داشته تا امکان اشتراک هسته‌ای را پیشنهاد دهد.

معاون وزیر دفاع لهستان نیز در عین حال از طرح موضوع استقرار هسته‌ای در محافل داخلی این کشور که توسط رئیس‌جمهوری لهستان ارایه شده، انتقاد و تاکید دارد که باید به جای آن با شرکای غربی گفت وگو شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • پیام ساکت قبل از پرسپولیس: شمال فقط نساجی
  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب
  • بحرانی بودن کسری مخازن آبهای زیرزمینی تربت‌حیدریه
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • لهستان: برای طرح اشتراک‌گذاری هسته‌ای ناتو آماده‌ایم
  • «کلیله و دمنه» در کانون توجه نمایشگاه کتاب ابوظبی
  • بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل