Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: فعالیت مجمع خیران سلامت در استان مرکزی باید به سمت پیشگیری هدایت شود. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در جلسه هیئت امناء بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک با اشاره به اهمیت مشارکت خیران اظهار داشت: خیران سلامت استان مرکزی مشارکت و همراهی قابل قبول و چشم‌گیری در پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا داشتند که همین امر به کنترل نسبی این بیماری در استان کمک کرد که جا دارد از این خیران به نحو لازم تقدیر به عمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک از نظر خدمات‌رسانی به بیماران سرطانی شرایط ویژه‌ای دارد اما تاکنون نسبت به انتخاب یک هیئت امناء قوی و کارآمد برای مدیریت این مجموعه درمانی غفلت شده که با توجه به اینکه بیمارستان این مجموعه، بیمارستانی خیرساز است، وجود یک هیئت امناء برنامه محور و مقتدر علاوه بر سرعت‌دهی به طرح توسعه این بیمارستان، برای ارائه مطلوب و بهتر خدمات به بیماران نیز موثر خواهد بود.

دری نجف‌آبادی عنوان کرد: اداره قانونمند، توسعه هدفمند، اولویت‌بندی برنامه‌های توسعه یکی از مهمترین اولویت کاری این هیئت امنا باید باشد تا با برنامه‌ریزی درست و دقیق برنامه‌های عملیاتی برای توسعه و پیشرفت کار اجرایی این مجموعه بیمارستانی را فراهم آورد.

امام جمعه اراک بیان کرد: از سویی باید زمینه‌ای برای شرکت و مشارکت بیشتر مردم در امر خداپسند وقف داشت، همچنین با برنامه‌ریزی درستی باید از ظرفیت خیران به ویژه خیران سلامت در جهت خدمت‌رسانی بهتر به بیماران و مردم استفاده کرد.

آخرین اخبار کرونا در ایلام|از کمک 3.5 میلیارد ریالی خیران سلامت تا بیمارستان صحرایی در محل پایگاه امداد و نجات هواییآخرین اخبار کرونا در سیستان و بلوچستان| کمک 3 میلیاردی خیران سلامت به مبارزه با کروناآخرین اخبار کرونا در سیستان و بلوچستان| توزیع ماسک در بین مردم / خیران سلامت به یاری مردم ‌شتافتند+ عکس

دری نجف‌آبادی بر ضرورت توسعه فرهنگ یپشگیری از بیماری تاکید کرد و گفت: نهادینه‌سازی فرهنگ پیشگیری به عنوان محورهای کلیدی باید در اساسنامه هیئت امناء بیمارستان مورد توجه قرار گیرد چراکه همیشه پیشگیری از درمان مهمتر و دارای اولویت است.

وی خاطرنشان کرد: رئیس مجمع خیران سلامت این بیمارستان با همکاری مجموعه مدیریتی مجموعه بیمارستان ایت‌الله خوانساری موظف هستند تا نسبت به تنظیم اساسنامه هیئتامناء این بیمارستان، همراه با دریافت نظرات اعضای این انجمن در اسرع وقت اقدام کند.

انتهای پیام/711/ ز

R7980/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خیران سلامت استان مرکزی هیئت امناء نجف آبادی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۴۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی

رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی به احتمال فراوان در دهه سوم خرداد ماه سال جاری معرفی خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نشست هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی روز گذشته (پنجشنبه) در حالی برگزار شد که مهم‌ترین مصوبه آن، صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی بود که مورد توافق میان اعضا قرار گرفت.

برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: در مشخص شدن زمان مجمع، باید برای قوانین و قواعد را رعایت کنیم. یکی از این قواعد، برگزاری مجمع انتخاباتی 45 روز بعد از نشست هیئت رئیسه و مورد دوم برگزاری آن 75 روز بعد از انتخابات کمیسیون‌ها است. با توجه به همین موضوع، فکر می‌کنیم که انتخابات در نیمه خرداد برگزار شود، اما با توجه به تعطیلی 14 و 15 خرداد، به نظر می‌رسد که هفته سوم ماه آینده، زمان مناسبی برای برگزاری مجمع انتخاباتی باشد.

وی ادامه داد: تاریخ دقیقی در نشست هیئت رئیسه مشخص نشد، اما با هماهنگی با وزارت ورزش، قطعاً به زودی زمان انتخابات مشخص و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • توسعه فعالیت‌‌های فرهنگی حوزه عفاف و حجاب در مرکزی
  • بازدید جمعی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری
  • برنامه‌نویسی، زندگی را هدایت می‌کند | گفت‌وگوی همشهری با مخترع زبان برنامه‌نویسی روبی
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در بام ایران