Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@16:28:17 GMT

یادواره شهدای سلامت در گیلان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۵۰۵۲

یادواره شهدای سلامت در گیلان برگزار می شود

امیری از برگزاری یادواره شهدای سلامت پس از عادی شدن شرایط در گیلان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «غلامرضا امیری» امروز(سه‌شنبه، ۲ اردیبهشت) در نشست احراز هویت شهدای سلامت گیلان اظهار کرد: امنیت امروز کشور را مدیون شهدا هستیم. 

 

رییس ستاد کنگره سرداران، امیران و 8000 شهید استان گیلان با بیان اینکه کادر درمان در بحران کروناویروس مجاهدانه تلاش کرده و در راه خدمت شهید شده‌اند گفت: طی دو ماه اخیر یادواره‌های متداول در استان به‌صورت تلویزیونی برگزار شد و سعی داریم تا برای شهدای عرصه سلامت و خدمت نیز یادواره تلویزیونی شهدای عرصه خدمت برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

امیری تصریح کرد: یادواره شهدای سلامت گیلان پس از عادی شدن وضعیت بیماری کووید 19 و کنترل ویروس کرونا در گیلان برگزار می‌شود. 

 

«عباس بایرامی» نیز در این نشست اظهار کرد: مرجع تایید شهادت جان‌باختگان کادر درمان اعم از پزشک، پرستار، اداری و یا خدماتی‌ها، دانشگاه علوم پزشکی است.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب با شهید خدمت خواندن جان‌باختگان کرونا موافقت کرده است گفت: باید تمام  فعالین کادر درمان که در مواجه با کرونا حین خدمت به مردم در مراکز درمانی، امدادی و مراقبتی جان خود را از دست‌ داده‌اند، شهید خدمت محسوب شوند.

 

«عبدالله پاکاری» نیز در این نشست با بیان اینکه گیلان در تقدیم شهدای سلامت پیشتاز است گفت: کادر بهداشت و درمان در مقابل ویروس  منحوس کرونا  ایثار و جانفشانی کرده‌اند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان گفت: ۶۵ شهید در کل کشور در مقابله با کرونا شهید شدند که تاکنون بیش از ۲۰شهید کرونا، گیلانی هستند و این نشان از ایثارگری کادر درمان استان دارد.

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: کادر درمان گیلان شهدای سلامت کرونا در گیلان شهدای سلامت کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۵۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود

سرهنگ حیاتی فرمانده سپاه شهرستان کازرون اظهار کرد: پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس با برپایی یادواره شهدای گردان حضرت زینب (س) فردا پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه در کانون شهید عسکری شهرستان کازرون بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌سود.

او ادامه داد: سخنران این یادواره فرمانده لشکر ۱۹ فجر سرهنک پاسدار ظهراب قنبری است و فرماندهان گردان در دوران دفاع مقدس نیز به روایتگری خواهند پرداخت. 

سرهنگ حیاتی افزود: گردان پیروز حضرت زینب (س) لشکر ۱۹ فجر در عملیات مختلف در ۸ سال دفاع مقدس ایفای ماموریت کرده که در این راه نزدیک به ۱۰۰ شهید تقدیم به نظام مقدس جمهوری اسلام کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود