Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@22:10:16 GMT

نخبگان جوان بهشهری و دغدغه هایشان با استاندار مازندران

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۵۰۵۴

نخبگان جوان بهشهری و دغدغه هایشان با استاندار مازندران

نخبگان جوانان بهشهری امروز با حضور در سالن اجتماعات فرمانداری بهشهر از دغدغه هایشان با استاندار مازندران و از مشکلات ریز و درشت خود گفتند.

خبرگزاری شبستان- مازندران؛ جوانان این روزها نقش تعیین کننده ای در بخش های مختلف جامعه دارند و با توجه به شیوع کرونا نقش آفرینی جوانان در حوزه های مختلف مثال زدنی بوده است و همه این موارد موجب شد تا استاندار مازاندران امروز از طریق ویدئو کنفرانس، با نخبگان جوان استان مازندران از شرق تا غرب دیدار داشته و در جریان مشکلات و معضلات حوزه جوانان در شهرستان های مختلف قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش برای توجه به جوانان و رفع مشکلات آنان از جمله دغدغه های مسئولان مختلف در دوران بیش از 40 ساله انقلاب بوده است و با وجود همه تلاش های انجام شده همچنان مشکلات وجود دارد و اشتغال، معضلات اجتماعی، ایجاد کسب و کار پایدار، پرداخت تسهیلات با بهره پایین به جوانان و حمایت از آنان و آسیب های اجتماعی مهمترین مشکلات این روزهای جوانان است.

 

این روزها اما با وجود ویروس کرونا و مشکلاتی که بعد از آن گریبان گیر جوانان شده است؛ بسیاری از مشاغل تعطیل و به حالت نیمه فعال درآمده است و امروز جوانان مازندرانی با شرکت در این ویدئو کنفرانس و به نمایندگی از همه جوانان عمده مشکلات حوزه هنر، موسیقی، رسانه، ورزش، فرهنگ، آموزش، صنایع، تولید و آسیب های اجتماعی رابیان کردند.

حمایت مالی و معنوی مهمترین نیاز امروز جوانان این مرز و بوم

« امیر رخت اعلا» یکی از جوانان فعال بهشهری در حوزه فرهنگ و هنر و رسانه است که به عنوان نماینده جمع نخبگان حاضر در این کنفرانس با استاندار مازندران از دغدغه های جوانان گفت.

 

این جوان بهشهری، حمایت مالی و معنوی را مهمترین نیاز امروز جوانان این مرز و بوم در همه رشته ها و مشاغل دانست.

 

وی با بیان اینکه شهرستان بهشهر دارای برترین نخبگان در حوزه فرهنگ و هنر، موسیقی، ورزش و نخبگان علمی است؛ اما همچنان در این حوزه ها با کمبودهایی مواجه هستیم و هنوز بهشهر از حداقل ها رنج می برد.

 

رخت اعلا با اشاره به آموزش های اینترنتی در زمان کرونا اشاره کرد و افزود: جوانان فعال و پویای فراوانی داریم که در مقابله با کرونا جانانه ایستادند اما همچنان از حداقل های دارا بودن اینترنت در برخی از روستاها محروم هستیم و برخی از فرزندان ما هم آموزش های مجازی را بدرستی آموزش نمی بینند.

اعتماد به جوانان، راه برون رفت از مشکلات است

« هادی خنجری» هم در بین جوانان نخبه بهشهری گفت: جوانان ما از ایده ها و خلاقیت های فراوانی برخوردارند و اعتماد به جوانان، راه برون رفت از مشکلات است.

 

فرماندار بهشهر در این جلسه با اشاره به توانمندی های مختلفی که در جوانان بهشهر وجود دارد، افزود: اعتماد به جوانان همواره موفقیت های زیادی را در پی داشته است و هر زمان که کارها رابه جوانان سپرده شد؛ نتایج مطلوبی حاصل شده است که نتیجه آن در اقدامات جهادی جوانان در مقابله با کرونا کاملا مشهود است.

 

وی جوانان را با نشاط، با انگیزه و برخوردار از همت والا دانست و اظهار کرد: دوران جوانی دوران خلاقیت، نبوغ و تلاش برای تعالی و کسب موفقیت ها و پیشرفت است و امسال در سال « جهش تولید » باید از این توانمندی ها بیش از پیش استفاده شود.

 

به گزارش شبستان، استاندار مازاندران امروز از طریق ویدئو کنفرانس، با نخبگان جوان استان مازندران از شرق تا غرب دیدار داشت و در جریان مشکلات و معضلات حوزه جوانان در شهرستان های مختلف قرار گرفت و جوانان مازندرانی مهمترین دغدغه های خود را در حوزه اشتغال، تولید، ورزش و جوانان، ازدواج، آسیب های اجتماعی، گردشگری، ورزشی و بانوان بیان کردند.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: مازندران نخبگان جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۵۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلابی که اقدام به تشخیص نیازهای جامعه و حل مسئله می کنند حمایت می شوند

حجت الاسلام و المسلمین محمود ملکدار در نشست نخبگان حوزه های علمیه اصفهان که به مناسبت پاسداشت مقام معلم برگزار شد با اشاره به شخصیت برجسته شهید مرتضی مطهری(ره) اظهار داشت: در عظمت شهید مطهری(ره) همین بس که حضرت امام(رع) درباره این شخصیت فرمود "حاصل عمر من بود" و این بیان بسیار بالایی است که نشان از عظمت این شهید دارد و نشانگر این است که شهید مطهری برای خدا عمل کرد و آنچه که وظیفه داشت انجام داد و درباره ارزشمندی آثار این شهید والامقام امام فرمود "همه آنها بدون استثنا مفید است".

وی افزود: این گلایه وجود دارد که در سالروز شهادت این شهید می باید نشست های علمی بزرگی برگزار می شد و نظام فکری این شهید به جامعه معرفی می شد و این یکی از نشانه ها آن است که ما نسبت به سرمایه های خود توجه نداریم.

مدیر کل حوزه ریاست مرکز خدمات حوزه‌های علمیه حمایت از جامعه نخبگانی حوزه های علمیه را امری مهم بیان کرد و گفت: امروز وظیفه همه است که این حمایت ها را نسبت به نخبگان حوزه داشته باشند و البته مرکز خدمات حوزه های علمیه در حمایت از جامعه نخبگان عملکردی قابل توجه داشته است.

وی اضافه کرد: اکنون نیز حمایت های خوبی در عرصه های مختلف معیشتی، خانوادگی و علمی در حال انجام است.

حجت الاسلام و المسلمین ملکدار عنوان کرد: در سال ۱۴۰۳ علاوه بر خدماتی که داشتیم چند طرح مهم که جزء زیرساخت های حوزه های علمیه است پیگیری شد از جمله بیمه که اصل آن به تصویب رسید.

وی خاطر نشان کرد: در بخش معیشت نیز امسال تلاش شد جهشی اتفاق بیفتد و هم چنین در طرح ایتام حوزویان تلاش شد بیمه خاصی برای آنها در نظر گرفته شود.

مدیر کل حوزه ریاست مرکز خدمات حوزه‌های با تاکید بر حل مسئله و توجه به نیازهای جامعه توسط نخبگان و برگزیدگان حوزه تصریح کرد: حل مسئله و دیدن نیازها بسیار اهمیت دارد و نخبه فردی است که به سراغ حل مسئله برود و نیازها را بداند.

وی افزود: هم اکنون در حال تهیه طرح و پیش نویس دستورالعملی هستیم تا افرادی که اقدام به حل مسئله و تشخیص نیازهای جامعه می کنند مورد حمایت خاص قرار گیرند و اصل حمایت نیز باید به این افراد تعلق گیرد.

دیگر خبرها

  • ضعف در سرآمدسازی حوزه دینی برای کشور و استان البرز
  • طلابی که اقدام به تشخیص نیازهای جامعه و حل مسئله می کنند حمایت می شوند
  • نخبگان و کارآفرینان خارجی جذب مرکز رشد و سرای نوآوری می‌شوند
  • خزاعی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد / عدالت محوری در عرصه‌ی کارگردانی حرفه‌ای از همینجا آغاز می‌شود
  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • گردشگران ناپدید شده در ارتفاعات نوشهر تحویل خانواده‌هایشان شدند
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی مازندران در بهشهر برگزار شد