Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@21:44:15 GMT

دستاورد آموزش و پرورش در ایثار معلمان نمایان است

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۵۱۹۱

دستاورد آموزش و پرورش در ایثار معلمان نمایان است

به گزارش روز سه شنبه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، رضوان حکیم زاده در گفت وگوی تلفنی با معلم فداکار هرمزگانی ضمن ابراز همدردی بخاطر فقدان فرزند این معلم دلسوز از وی دلجویی کرد و افزود: پشتوانه اصلی نظام تعلیم و تربیت و آنچه که آموزش و پرورش به عنوان دستاورد لازم است به آن برسد، چکیده‌اش در ایثار و فداکاری معلمانی چون شما وجود دارد و من به نمایندگی از تمام دانش آموزان و معلمان دبستان‌های ایران از شما مادر داغدار و معلم وظیفه شناس تشکر و قدردانی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نجفی که امسال بیست و یکمین سال خدمت خود را در آموزش و پرورش تجربه می‌کند در این گفت وگو گفت: من به شغلم عشق دارم و همه بچه‌های ایران را مانند فرزند خودم می‌دانم و احساس می‌کنم در مقابل شهدای عزیزی که جان خودشان را برای امنیت کشور فدا کرده‌اند مسئول هستم، من کاری جز انجام وظیفه انجام ندادم.

آموزگار سوگوار هرمزگانی اظهار داشت: اگر معلم با عشق کار کند از تدریس خودش لذت می‌برد به طور کل هرکاری اگر با عشق و علاقه انجام شود تاثیرگذار است منتها اگر کسی صرفا برای تامین معاش شغل معلمی را انتخاب کند در کارش موفق نمی‌شود.

سودابه نجفی آموزگار پایه چهارم ابتدایی دبستان شاهد ناحیه یک بندرعباس در حالیکه تنها ساعاتی از مرگ پسر ۱۶ ساله‌اش می‌گذشت، در روز خاکسپاری فرزندش نیز تدریس مجازی خود را رها نکرد تا عملا به دانش آموزان کلاسش ازخودگذشتگی و ایثار را درس دهد.

برچسب‌ها معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش معلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش معلم معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش معلم آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۵۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان

به گزارش قدس خراسان، یعقوبعلی نظری در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به روز بزرگداشت معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری اظهار کرد: بسیاری از ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی با محوریت آموزش و پرورش و مدارس در نقاط مختلف می‌تواند برطرف شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: در شهر مناطقی وجود دارد که دچار فقر فرهنگی هستند و می‌توان با استفاده از ظرفیت مدرسه و مسجد برای ساماندهی آن‌ها فکری کرد.

وی بیان کرد: یکی از شاخص‌ها در ارزیابی مدارس و معلمان موفق می‌تواند این باشد که یک مدرسه یا معلم چقدر توانسته در حل معضلات اجتماعی محله و خانواده دانش‌آموزان مؤثر باشد.

نظری متذکر شد: مولدسازی ظرفیت مناسبی است که در حوزه‌های مختلف از جمله توسعه فضاهای آموزشی می‌توان از آن بهره برد. در همین راستا پنج بسته مولدسازی به ارزش ۲۰ همت به شورای عالی مولدسازی رفته است.

استاندار خراسان رضوی همچنین بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار را برای تجلیل و تکریم معلمان خواستار شد و آمادگی مدیریت استان را برای کمک به مسأله مسکن فرهنگیان به عنوان یک اولویت اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • توجه به معلمان در اولویت امور قرار گیرد
  • تقدیر از معلمان مردمی‌سازی شود
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش باشد
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان