Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتح‌الله حقیقی شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان زنجان اظهار داشت: مدیران تمام دستگاه‌ها ظرف یک ماه آینده باید ۲ نفر از نیروهای جوان کمتر از ۳۸ سال سن، پرانرژی و باانگیزه دستگاه خود که هم علم و هم کفایت عملی لازم دارند را معرفی کرده و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز این افراد را تحت آموزش مدیریت نوین و کاربردی قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، نظام آراستگی را مُنشعب از مدیریت کیفیتِ مدل اروپایی خواند و خاطرنشان کرد: نظام آراستگی یعنی امکانات و تجهیزات در جای خود قرار گرفته و به صورت بهینه استفاده شود که این موضوع باید مورد توجه جدی دستگاه‌ها باشد.

حقیقی تصریح کرد: صیانت از حقوق شهروندی، زمانی تحقق می‌یابد که مردم به حقوق خود و همچنین به حقوق دیگران آشنا باشند.

مقام عالی اجرایی استان زنجان گفت: برای عملیاتی کردن صیانت از حقوق مردم، مدیران باید ارتباط تعریف شده و دارای خروجی با مردم داشته و همچنین با رسانه‌ها در ارتباط بوده و پاسخگو باشند.

وی افزود: وقتی مدل برای صیانت از حقوق شهروندی، تعریف شود با اجرای آن فساد و موازی‌کاری از بین می‌رود.

حقیقی اظهار داشت: ارتباط دادن سازمان‌های مردم‌نهاد با مدیران، یکی از اصول شفافیت و پاسخگویی است ضمن اینکه مجمع مشورتی جوانان استان باید در مدیریت‌ها دخیل شده و مدیران از مشورت آن‌ها استفاده کنند.

استاندار زنجان گفت: پیشنهاد می‌کنم اندیشکده توسعه استان با حضور جوانان نخبه و تحت نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تشکیل شده و مدیران در این اندیشکده حاضر شوند.

وی افزود: ماحصل این اندیشکده اعم از پیشرفت و توسعه در ابعاد مختلف باید به صورت دوره‌ای گزارش داده شود و همچنین اهم توفیقات و مشکلات موجود نیز برای پیگیری و حل آن‌ها در سطح استان و ملی، احصا شود.

حقیقی خارنشان کرد: پیشنهاد دیگر این است که سیستمی تعریف شود تا از طریق آن بتوان مدیران موفق از نظر رسانه‌ها، سازمان‌های مردم‌نهاد، عموم مردم، احزاب و سایر اقشار موثر، استخراج و اسامی آن‌ها در دهه فجر اعلام و قدردانی شود.

استاندار زنجان منابع انسانی را بزرگترین سرمایه یک دستگاه، مدیر و نظام خواند و گفت: منابع انسانی خوب و هماهنگ می‌تواند تغییرات فوق‌العاده‌ای در سیستم ایجاد کند اما با منابع انسانی ناهماهنگ نه تنها تغییراتی ایجاد نمی‌شود بلکه سیستم با بیکاری پنهان مواجه خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه به دنبال نمود عینی برنامه‌ها و طرح‌ها هستیم، اظهار داشت: برنامه‌ای که طراحی می‌شود در صورتی که مردم در عمل آن را حس کنند، خدمت، رعایت حقوق شهروندی، تکریم مردم و تکریم قانون است.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک دوم اردیبهشت، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: همراهی و خدمات سپاهیان عزیز همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی، موثر و کلیدی بوده است.

برچسب‌ها حقوق شهروندی استانداری زنجان فتح‌الله حقیقی آموزش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حقوق شهروندی استانداری زنجان فتح الله حقیقی آموزش حقوق شهروندی استانداری زنجان فتح الله حقیقی آموزش استاندار زنجان حقوق شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۵۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد

ایسنا/لرستان مدیرکل دفتر امور شهری استانداری لرستان گفت: شهردار نمونه براساس دستورالعمل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور در سه حوزه ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد انتخاب می‌شود.

عنایت میرزایی به تجلیل از شهرداران نمونه استان در آیین گرامی‌داشت شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره و اظهار کرد: انتخاب شهردار برتر بر اساس دستورالعمل ابلاغی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور و در سه حوزه ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد انتخاب می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به این دستورالعمل تعداد شهرداران انتخابی بیش از یک شهرداری خواهد بود.

مدیرکل دفتر شهری استاندار گفت: با توجه به این دستور عمل در لرستان از ۷شهرداری تجلیل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • مردمی‌سازی منابع طبیعی با توجه به طبیعت، اقتصاد و امور اجتماعی
  • مقامات آمریکا اعتقاد عملی به حقوق بشر ندارند
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • زمان ارسال اظهارنامه مالیات عملکرد اشخاص حقوقی و شرکت‌ها
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران