Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در نخستین جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت روز جهانی قدس که در محل دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد با تاکید بر مصوبه  ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا گفت : بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا مقرر شد تا نیمه اردیبهشت ماه تمامی فعالیت‌های متعلق به اماکن متبرکه همچنان برگزار نشود و این اماکن مقدس تعطیل باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار داشت دوره نهفتگی این بیماری بین ۱۵ تا ۲۰ روز است لذا نمی‌توان اجتماعات مختلف را در سطح گسترده برگزار کرد.

خجسته پور اضافه کرد : در چند هفته گذشته و با توجه به اعمال مقررات شدید طرح فاصله گذاری اجتماعی ، وضعیت استان ، وضعیتی مناسب و قابل کنترل بود که احتمال دارد با توجه به تغییر برخی مقررات مرتبط با این طرح ، شاهد افزایش ابتلا و مراجعه کنندگان به مراکز درمانی باشیم ، فلذا مردم در عین حال که به آمارهای کاهش یافته ی میزان بستری های این بیماری در سطح مراکز بهداشتی و درمانی استان دلخوش نباشد، اما نگرانی نیز نداشته باشند.‌

خجسته پور تصریح کرد : با توجه به وضعیت بیماری و لزوم اعمال مقررات در جهت کنترل و کاهش کرونا ، می توان پیش بینی کرد که احتمالا در روز جهانی قدس ما شاهد برگزاری راهپیمایی و تجمع مردمی همچون سال‌های قبل نخواهیم بود ، اما قطعا باید تلاش کنیم تا پیام این مناسبت بزرگ جهان اسلام ، امسال و در شرایط کرونایی جهان به شکلی کاملا مشهود و برجسته اما با شیوه های جدید به گوش تمام دنیا برسد.   وی گفت : در این راستا تجربه خوب نیمه شعبان امسال و برنامه های مشابه برگزار شده در این ایام می تواند بعنوان یک اقدام موثر و فراگیر در روز قدس نیز به انجام رسیده و این روز همچون سالهای گذشته به شکلی کاملا باشکوه برگزار شود.‌   خجسته پور افزود : در ایام شیوع کرونا ، رسانه ملی و بویژه صدا و سیمای مرکز سمنان نقش بسیار موثری در برجسته سازی این مناسبت جهانی داشته و لازم است با تهیه و تولید ویژه برنامه های روز قدس ، بر این موضوع متمرکز شود.   معاون استاندار سمنان همچنین با اشاره به اهمیت موضوع فضای مجازی در جامعه کنونی گفت : امروزه و در شرایط خاص کرونا ، روزانه میلیون‌ها نفر از اقشار مختلف مردم و بویژه دانش آموزان و دانشجویان در این بستر فعالیت داشته و می توان پیشنهاد کرد تا در ابتدای پروسه آموزش دانش آموزان و دانشجویان کلیپ کوتاهی در اهمیت روز قدس و لزوم پاسداشت این روز بزرگ پخش و این عزیزان را بیش از پیش با این مناسبت بزرگ بین المللی آشنا ساخت.   وی با اشاره به رویکردهای مختلف استفاده از فضای مجازی پیشنهاد کرد تا در زمانی مشخص و معلوم کاربران فضای مجازی با فوروارد عکس نوشته ای در محکومیت آمریکا و اسرائیل و نیز تغییر عکس پروفایل شخصی خود در فضای مجازی ، در این حرکت عمومی و تاثیر گذار ایفای نقش کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: روز قدس کرونا ویروس معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان آمار مبتلایان و بهبود یافتگان کرونا فضای مجازی خجسته پور روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۶۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در مورد احتمال تعطیلی واحد گلباف

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در مورد احتمال تعطیلی واحد گلباف این دانشگاه با ارائه توضیحاتی گفت: طرح تجمیع برخی واحد‌های استان کرمان، فراگیر و ملی است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، فاطمه معین الدینی رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در پاسخ به مطلب منتشر شده در برخی رسانه‌ها در خصوص دانشگاه پیام نور واحد گلباف، به تشریح اقدامات دانشگاه پیرامون تجمیع برخی واحد‌ها پرداخت و افزود: طرح آمایش واحد‌های دانشگاه‌های پیام نور در سال ۹۷ مطرح‌شده و در سال ۹۸ در استان‌های سراسر کشور و از جمله استان کرمان، کلید خورده است.

او افزود: از مجموع ۲۸مرکز واحد استان کرمان، ۱۴ واحد در استان کرمان مشمول تجمیع شده اند.

وی اعلام کرد: از جمله این واحد‌ها واحد گلباف بوده که در آن زمان با توجه به شاخص‌های مختلف اعلامی از سازمان سنجش و وزارت علوم در این طرح قرار گرفته بوده و پس از آن از مهر سال ۱۴۰۰ از دفترچه پذیرش دانشجو حذف شده است.

معین الدینی تاکید کرد: با تلاش‌های مجموعه مدیریت ستاد استان، در سال گذشته یک فرصت یک‌ساله از سازمان سنجش به شرط جذب مناسب دانشجو گرفته شد و واحد گلباف مجدد به دفترچه انتخاب رشته بازگشت، با این وجود دانشجوی چندانی جذب نکرده و تنها عضو هیأت علمی آن نیز از همان زمان طرح اولیه تجمیع به مرکز استان منتقل شده و در حال حاضر فاقد عضو علمی می‌باشد. 

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان گفت: تصمیم‌گیری با توجه به داده‌های رسمی و موجود، از جمله نداشتن عضو علمی، جمعیت پایین دانش‌آموزی سال آخر دبیرستان، جذب اندک دانشجو در سال فرصت آزمایشی، بر عهده سازمان سنجش و وزارت عتف می‌باشد.

وی تاکید کرد: طرح تجمیع واحد‌های دانشگاه پیام نور، طرحی فراگیر و ملی در سراسر کشور و با شمول دانشگاه‌های مختلف از جمله این دانشگاه است که با نظر وزارت علوم و سازمان سنجش کلید خورده و ما صرفاً مجری آن هستیم و تسلیم جوسازی‌ها و غیرشفاف گویی‌ها نمی‌شویم.

او یادآور شد: با توجه به ساختار دانشگاه پیام نور که سیستم آموزشی ترکیبی حضوری و مجازی دارد و دانشجو می‌تواند هر شهری را برای برگزاری آزمون‌های پایان نیمسال انتخاب کند و امکان شرکت در کلاس‌های مجازی را با کمترین امکانات نرم افزاری دارد، هیچ نگرانی و دغدغه‌ای برای دانشجویان فعلی و خانواده‌های آن‌ها وجود ندارد و تا پایان فارغ التحصیلی کادر آموزشی دانشگاه خدمت رسانی شایسته‌ای را به آنان انجام خواهند داد.

دیگر خبرها

  • توضیحات رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در مورد احتمال تعطیلی واحد گلباف
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد
  • آیا بهبود یافتگان سرطان سینه بار دیگر به سرطان مبتلا می شوند؟
  • هشدار مهم به مردم؛ افزایش احتمال مرگ‌ومیر با این عمل پرطرفدار!
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید