Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@19:31:23 GMT

بیل یک فصل دیگر در رئال ماندنی شد!

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۶۳۴۱

بیل یک فصل دیگر در رئال ماندنی شد!

ستاره ولزی رئال در پی بحران اقتصادی ناشی از کرونا، احتمالا فصل بعد نیز در این باشگاه خواهد ماند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شیوع کرونا و تعطیلی فوتبال باعث ضرر و زیان اقتصادی زیادی به تیم های لالیگا شده است و برخی مجبور به کاهش دستمزد بازیکنان شان شده اند.

بحران اقتصادی توان مالی تیم های اروپایی برای خرید بازیکن را نیز کاهش داده و شاید گرت بیل ستاره مغضوب زیدان که مدت هاست از فرم خوب خود به دور است، یک سال دیگر هم در رئال ماندنی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرت بیل فصل حاری با تنها دو پاس گل و سه گل در تمام رقابت ها، زیدان و هواداران رئال را مایوس کرده است. ستاره ولزی در ششمین فصل حضورش در رئال مادرید، با 4 مصدومیت مواجه شده و تنها در 18 بازی رئال حاضر بوده است. او دومین بازیکن گران قیمت رئال است در حالی که تنها 1000 دقیقه در فصل جاری به میدان رفته است.

اگر فصل نیمه تمام بماند، آخرین بازی او برای رئال مقابل سلتاویگو به ثبت خواهد رسید. در شب تساوی خانگی رئال که گرت بیل دقیقه 84 با یک کارت زرد میدان را ترک کرد؛ بدون اینکه هیچ کار مفیدی انجام داده باشد.

طبق ادعای نشریه "سان"، با توجه به تغییری که در سیاست باشگاه رئال مادرید به وجود آمده، سران این باشگاه مادریدی نام گرت بیل را از فهرست فروش تابستانی خود  خط زده اند. به این ترتیب بیل در رئال مادرید خواهد ماند و در فصل نقل و انتقالات تابستانی تیم را ترک نمی کند.
 

در واقع وجود بحران اقتصادی و عدم دسترسی به بازیکنان جدید، مدیریت رئال را وادار به ادامه همکاری با بیل کرده است. قرارداد بیل با رئال تا 2022 اعتبار دارد.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لالیگا فوتبال کرونا گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۶۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ حماسی‌ترین دوئل فوتبالی در اروپا / فیلم

بایرن مونیخ و رئال مادرید امشب در آلیانز آرنا به مصاف هم می روند. صفحه رسمی بایرن مونیخ با انتشار ویدیویی از تقابل های تاریخی این دو تیم، به استقبال بازی حساس امشب رفته است.

دانلود (73.1MB)

دیگر خبرها

  • ترکیب رسمی بایرن مونیخ در برابر رئال مادرید اعلام شد
  • ترکیب رسمی رئال مادرید در برابر بایرن مونیخ اعلام شد
  • ترکیب بایرن مونیخ و رئال مادرید مشخص شد
  • بایرن - رئال: در این‌جا همه‌چیز با شکوه‌ است
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • حذف رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو توسط دورتموند یورگن کلوپ (2013/4/30)
  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ حماسی‌ترین دوئل فوتبالی در اروپا / فیلم
  • وقتی بازیکنان رئال مادرید، طرح های نقاشی شده چهره خود را مشاهده می کنند / فیلم
  • تکنیک فوق‌العاده اندریک، بازیکن آینده رئال‌ مادرید / فیلم
  • اولین تصویر لو رفته از کیت دوم رئال مادرید برای فصل 25-2024 / عکس