Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-26@17:41:57 GMT

حمله داعش به اتوبوس حامل افسران پلیس عراق

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۷۰۲۴

خرداد: واحد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق اعلام کرد یک اتوبوس حامل افسران پلیس فدرال این کشور امروز (سه‌شنبه) از سوی عناصر داعش در استان کرکوک مورد حمله قرار گرفت.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، در اطلاعیه حوزه اطلاع‌رسانی امنیتی عراق آمده است: یک اتوبوس حامل افسران پلیس فدرال عراق، در نزدیکی روستای «الدب»، در ناحیه «الریاض» استان کرکوک مورد حمله گروه تروریستی داعش قرار گرفت که در پی آن و بر اثر تیراندازی عناصر داعش به افسران پلیس، یک افسر پلیس مجروح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این بیانیه افسران مجروح در این حمله تروریستی برای درمان به بیمارستان منتقل شده‌اند و نیروهای امنیتی نیز عملیات بازرسی منطقه برای یافتن عاملان این حمله تروریستی را آغاز کرده‌اند.
در روزهای اخیر حملات تروریست‌های داعش در عراق افزایش یافته و این باعث نگرانی‌هایی از شدت گرفتن دوباره فعالیت این گروه تروریستی شده است.
برخی کارشناسان در عراق معتقدند تحرکات اخیر داعش می‌تواند نشانه‌های نگران‌کننده‌ای از سوءاستفاده پشتیبانان این گروه تروریستی از شیوع کرونا و بی‌ثباتی سیاسی در عراق برای سازماندهی مجدد داعش و تحمیل دوباره ناامنی، بی‌ثباتی و گسترش تروریسم در این کشور باشد. برچسب ها: داعش ، پلیس عراق

منبع: خرداد

کلیدواژه: داعش پلیس عراق افسران پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۷۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به خاک لبنان و هدف قراردادن اهداف غیرنظامی از سوی ارتش این رژیم همچنان ادامه دارد.

خبرنگار المیادین گزارش داد که یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی یک تانکر حامل سوخت را در منطقه دورس واقع در البقاع در شرق لبنان هدف قرار داده است.

بنا بر گزارش‌های رسیده برخورد موشک شلیک‌شده از سوی این پهپاد صهیونیستی به موانع خاکی کنار جاده، به زخمی‌شدن راننده این تانکر حامل سوخت انجامیده است.

همچنین در نتیجه این حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی به خاک لبنان، تانکر حامل سوخت نیز دچار آسیب شده است.

کد خبر 6088379

دیگر خبرها

  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • حمله تروریستی به المپیک خنثی شد
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم
  • بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • پوتین: تروریسم یکی از جدی ترین تهدیدات قرن بیست و یکم است
  • جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقنامه امنیتی دو کشور