Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدعلی موهبتی عصر سه‌شنبه در جلسه بررسی مشکلات شهرک گاوداران زاهدان که با حضور دکتر شهریاری یکی از نمایندگان مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: از آنجایی که طرح‌های توسعه‌ای مهمترین ابزار ساماندهی کالبدی نقاط شهری و روستایی به شمار می‌روند ضروری است همگان برای بهبود این وضعیت در شهرک گاوداران زاهدان تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این شهرک که چند دهه از زمان تاسیس آن می گذرد، دچار مشکلات عدیده ای نظیر آب و فضای آموزشی است که باید با برنامه‌ریزی بلند مدت نسبت به رفع آنها تلاش کرد.

رییس شورای اداری سیستان و بلوچستان خواستار تقویت رویه‌های کاری و تسریع در اجرای طرح ساماندهی و نوسازی شهرک‌گاوداران زاهدان شد و افزود: اگر این محله به شکل مناسب و به سرعت ساماندهی شود الگویی برای دیگر نقاط خواهد بود.

وی بهداشت را مهمترین نیاز در شهرک گاوداران زاهدان عنوان و بیان کرد: متاسفانه سطح بهداشت در این شهرک بسیار نگران کننده است به طوری که زباله ها در محل زندگی مردم رها شده که باید ضمن فعال کردن دهیاری فرهنگ سازی و جلب مشارکت مردم مورد توجه قرار گیرد.

موهبتی ادامه داد: همچنین با توجه به اینکه برخی از زمین های این شهرک برای راه‌اندازی گاوداری خریداری شده اما برای سایر موارد مورد استفاده قرار گرفته که باید به لحاظ قانونی از طریق مدنظر قرار دادن شعبه ویژه رسیدگی به جرائم به تخلفات این حوزه رسیدگی شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد:‌ باید با تشکیل کارگروه ویژه و بکارگیری تمام ظرفیت ها و همکاری بیش از پیش ساکنان این شهرک، برای بهبود وضعیت این نقطه از شهر زاهدان و رساندن وضعیت موجود به نقطه مطلوب تلاش شود.

دکتر حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست به بیان مشکلات اهالی شهرک گاوداران زاهدان در حوزه های مختلف پرداخت و اقدامات برخی دستگاه‌ها را در این نقطه از شهر مطلوب خواند و بر رفع مشکلات و ارائه بیشتر خدمات به ساکنان این شهرک تاکید کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا زباله سیستان و بلوچستان شهری و روستایی فرهنگ سازی مجلس شورای اسلامی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهرک گاوداران زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۷۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس

استاندار هرمزگان در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس با اشاره به اینکه اجرای طرح باکیفیت برای فاضلاب شهر بندرعباس هدفگذاری شده است، گفت: هدف ما اجرای یک طرح با کیفیت است که حداقل بتواند تا ۱۵ سال آینده نیاز شهر بندرعباس را برطرف کند.

مهدی دوستی افزود: این طرح یکی از نیاز‌های دیرینه مردم بندرعباس است که در ابتدای دولت سیزدهم ارزش قرارداد‌های آن حدود ۱۷ میلیارد تومان بود، اما اکنون بیش از ۳ هزار میلیارد تومان قرارداد برای تکمیل آن منعقد شده است.

وی گفت: بخش زیادی از این قراداد‌ها پرداخت شده و با پیشرفت مناسبی همراه است.

استاندار هرمزگان افزود: اجرای سه مرحله نخست این طرح به پایان رسید و اجرای سه فاز دوم هم آغاز شده است.

دوستی گفت: یکی از مشکلات اجرای این طرح موضوع ثبت سفارش و مشکلات ارزی است که قرار است در تهران آن را پیگیری کنیم.

وی افزود: چالش دیگر مربوط به گستردگی و پوشش کامل شهر بندرعباس است و این طرح با سرمایه گذاری ۶ هزار میلیارد تومان تکمیل می‌شود، اما همه شهر بندرعباس را پوشش نخواهد داد، هرچند که بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد.

استاندار هرمزگان گفت: در جلسه‌ای برای حل مشکل تامین ارز و گسترش و پوشش طرح به تمامی مناطق بندرعباس تصمیم خواهیم گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس
  • سیلاب مهمان ناخوانده اهالی شهرک جوادیه شیراز شد
  • ساخت شهرک سیر برای تقویت زنجیره‌ ارزش پیگیری شود
  • شوراها حافظ منافع مردم و نظام هستند
  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • رفع مشکلات اقتصادی و تحقق شعار سال نیازمند اقدامات جهادی است
  • تعیین فرصت ۶ ماهه برای پرداخت حق سهم شهرداری از اراضی الحاقی