Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار قوچان گفت: به دلیل عرض کم معابر اصلی این شهر و شطرنجی بودن حالت خیابان‌ها، امکان ساخت سرویس بهداشتی در معابر عمومی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، مخاطبان سوژه‌ای با عنوان «لزوم ساخت سرویس بهداشتی در معابر عمومی شهرقوچان» در  «فارس من» به ثبت رسانده و درخواست پیگیری پیرامون این موضوع را داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار قوچان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: قوچان یک شهر شطرنجی بوده و معابر آن نیز دارای عرض کمی است، بنابراین امکان ساخت سرویس بهداشتی به صورت ثابت در معابر عمومی وجود ندارد.

علی پیشیار با بیان اینکه ساخت سرویس بهداشتی سیار نیز در معابر اصلی یا حتی فرعی نیز ممکن است مانعی برای کسب و کار‌ها ایجاد کند، گفت: سرویس‌های بهداشتی برخی مساجد در هسته اصلی شهر و پارکینگ‌های شهرداری و تیپ ۲۷۷ ارتش در اختیار مردم بوده و شهرداری نیز حمایت‌هایی را در این زمینه انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۳

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری قوچان سرویس بهداشتی قوچان پارکینگ ساخت سرویس بهداشتی معابر عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۸۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود

به گزارش قدس خراسان به نقل از مدیریت رسانه و روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، فرزاد بهشتی اظهار کرد: در ادامه اقدامات گذشته برای ساماندهی کشف رود، بهره‌برداری از تصفیه خانه سپتاژ تا پایان سال جاری صورت خواهد پذیرفت.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۷ مشهد افزود: انتخاب پیمانکار حفاظتی جهت کنترل و حفاظت از اراضی تحویلی در بستر رودخانه و جلوگیری از تصرف اراضی از طریق گشت‌های شبانه روزی، ساخت و نصب ۱۰۵ تابلوی هشدار دهنده در طول رودخانه کشف رود، ساخت و نصب ۱۰ دکل جهت نظارت هوشمند و تصویری کمربند شمالی، رفع تصرف و آزادسازی اراضی مازاد بر بستر کشف رود و برنامه اجرایی فضای سبز عمومی که حدود ۲۵۰ هکتار فضای سبز در کشف رود نگهداری می‌شود و کاشت ۱۹۰ هکتار باقیمانده تا پایان سال جاری از دیگر اقدامات مهم در این زمینه است.

دیگر خبرها

  • یک سند تاریخی از نقش صهیونیست ها در تحریف نام «خلیج فارس» + عکس
  • تحریف صهیونیستی نام خلیج فارس
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده
  • اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد
  • بسته‌های مکالمه پرتخفیف همراه اول به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • رفع خطر از ۲۱۲ محل حادثه خیز تهران | ساخت پهلوگاه‌های اضطراری در بزرگراه‌های تهران