Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@00:08:47 GMT

مرکز اطعام مهدوی در کارخانه آونگان آغاز به کار کرد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۹۶۵۰

مرکز اطعام مهدوی در کارخانه آونگان آغاز به کار کرد

نخستین مرکز اطعام مهدوی (طرح همسفره) در کارخانه آونگان توسط موکب امام علی(ع ) مستقر در نجف اشرف در شهر اراک آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک  نجفی نظام آبادی ریاست ستاد  در مراسم آغاز به کار نخستین مرکز اطعام مهدوی (طرح همسفره) در کارخانه آونگان اراک  با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره ضرورت حمایت از مستمندان و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا اظهار کرد: در آستانه ماه پر فیض رمضان گره‌گشایی از کار نیازمندان در اولویت برنامه‌های همه دستگاه‌ها قرار دارد و ستاد بازسازی عتبات عالیات استان  نیز همچون گذشته در صف اول رفع احتیاجات نیازمندان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رزمایش ملی بخشش ایرانیان با هدف کاهش مشکلات اقشار نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا در سراسر کشور با مشارکت  کمیته امداد، سپاه ، بنیاد غدیر  ، آستان قدس رضوی ، خیرین و موکبداران  آغاز شده است، تأکید کرد: در همین زمینه طرح اطعام مهدوی (همسفره) با هدف تهیه و توزیع غذای گرم میان نیازمندان، امروز با افتتاح نخستین مرکز با حمایت موکب امام علی (ع ) مستقر در نجف اشرف در شهر اراک آغاز به کار کرد.

ریاست ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی با اشاره به تأکیدات همه ساله مقام معظم رهبری برای ارائه افطاری ساده به نیازمندان خاطرنشان کرد: موکبهای استان در شهرهای اراک  ( امام علی _قمر بنی هاشم _ مدافعان حرم آل اله _ حسن ابن علی ) ، ساوه ( ابوالفضل العباس _ شباب الزینب ) ، خمین ( ساقی عطشان کربلا )و محلات ( احباب الرضا _ نهر الطف ) آمادگی پخت  ۲۵۰۰۰ پرس غذای گرم در روز را در طرح اطعام مهدوی در همین راستا دارند .

وی به ضرورت رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تأکید کرد و افزود: امسال با رعایت اصل فاصله اجتماعی، بسته‌های غذایی به صورت کاملا بهداشتی با هماهنگی  کمیته امداد  میان اقشار نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا توزیع خواهد شد.

 انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام علی ع نجف اشرف کمیته امداد اطعام مهدوی اطعام مهدوی آغاز به کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۹۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست‌ودومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز

بیست و دومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار می شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران درحالی از ساعت 12 امروز سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه برگزارمی‌ شود که طی 21 جلسه حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران 2,9 تن شمش مورد معامله قرار گرفته است.

کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه/ بورس جذاب شد

 

زمان جلسه حراج از ساعت 12 تا 16 است و وجه‌الضمان مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال (3،500،000،000 ریال) به‌ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌توانست تا ساعت 24 روز دوشنبه دهم اردیبهشت سال 1403 مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند.

طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات پزشکی به آفریقا
  • آغاز ساخت مرکز جامع خدمات سلامت روستای خطایان
  • تکریم معلم تکریم دانایی و بزرگداشت کارگر تکریم توانایی است
  • آغاز به‌کار نمایشگاه تخصصی فرانچایز در ایران‌مال
  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت
  • پتروشیمی‌ها برای کمک به رفع مشکل ناترازی انرژی آماده اند
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • آغاز بیست‌ودومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز