Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، ششمین جلسه این فدراسیون صبح امروز با حضور علی دادگر رییس، رضا حسنی خو عضو هیات رییسه، اکبر محمودی مشاور عالی، بدرالملوک کهرنگی نایب رییس بانوان، رضا ملک محمدی دبیر، محسن نصر اصفهانی مربی تیم ملی تپانچه و روسای کمیته ها تشکیل و به صورت مجازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه محسن نصر اصفهانی با ارائه گزارش از وضعیت تیم ملی تپانچه ایران افزود: از همان آغاز شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اردوها، مسئولان فدراسیون با پیگیری های مداوم، دستگاه شبیه ساز تیراندازی را برای ورزشکاران فراهم کردند که توانستیم این تهدید را به یک فرصت تبدیل کنیم و تمرینات را حتی بدون یک روز وقفه ادامه دهیم.

نصر اصفهانی ادامه داد و گفت: فدراسیون تیراندازی می تواند برای سایر فدراسیون ها الگو باشد ما با برنامه های متنوع به صورت مجازی با تیراندازان در ارتباط هستیم که جا دارد از پیگیری دلسوزانه مسوولان فدراسیون تشکر و قدردانی کنم.

مربی تیم ملی تپانچه در خصوص آغاز اردوها در سالن 80 خط تصریح کرد: با نظر فدراسیون قرار شد نفرات المپیکی ساکن تهران هفته ای دو روز با نظر و نظارت کامل مربیان و رعایت تمام مسایل بهداشتی و مسئولیت کامل مربی خود به رکوردگیری و تمرین در سالن 80 خط بپردازند.

وی در پایان با اشاره به تعویق المپیک خاطر نشان کرد: تیراندازان تمرینات خوبی داشتند و به سطحی از آمادگی خوبی رسیده بودند حتی انتظار می‌رفت که جواد فروغی بتواند راهی فینال شود و نخستین مدال این رشته را کسب کند. حال با توجه به تعویق یکسال المپیک بایستی برنامه های جدید را آغاز کنیم تا سطح آمادگی ورزشکاران را به بالاترین حد برسانیم.

لازم به ذکر است در اتمام این جلسه و با پیگیری روسای کمیته‌ها، مسائلی پیرامون نیاز سنجی آموزشی استان‌ها، به روز رسانی آمار مربیان و داوران، برگزاری دوره آموزشی زبان انگلیسی برای کارمندان، تکمیل احکام دوره های آموزشی استان‌ها و پیگیرهای لازم جهت دریافت لوازم بهداشتی برای ملی پوشان نهایی و انجام پذیرفت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فدراسیون تیراندازی تیم ملی تپانچه نصر اصفهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۹۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم‌افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست ویدئو کنفرانسی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین در استان ها با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت، حجت الاسلام و المسلمین احمدی رئیس این کمیته و مسئولان کمیته فرهنگی در استان ها امروز سه شنبه(11 اردیبهشت) در تهران برگزار شد.

در این نشست که با محوریت سیاست ها و برنامه های فرهنگی اربعین 1403 و آخرین تحولات در خصوص مراسم پیاده روی اربعین برگزار شد حجت الاسلام و المسلمین نواب در سخنانی بر لزوم تثبیت معارف دین در اربعین تاکید کرد و بهره گیری از محورهای بیانیه گام دوم انقلاب را در برنامه ریزی های آینده ضروری خواند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت شور و شوق مردم برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی را گسنرده و وصف ناشدنی توصیف و تصریح کرد: این شور و هیجان باید با معنویت و معارف دینی کامل گردد تا نشاط و لذت همراهی در این مراسم عظیم همچنان در میان مشتاقان حفظ و تقویت شود.

وی در ادامه به تشریح دلایل حضور افراد با دیدگاههای مختلف در مراسم اربعین پرداخت و درعین حال تصریح کرد: این همایش عظیم بایستی درجهت خالص سازی انگیزه ها پیش برود و کلاس درسی برای اربعینی ها باشد.

سرپرست حجاج ایرانی افزود: شماری از افرادی که در اربعین حضور می یابند در طول سال به این اندازه وقت برای شرکت در اجتماعات دینی نمی گذارند و این بهترین فرصت است که آنها با معارف و مسایل دینی آشنا شوند و در راستای اهداف آمام حسین(ع) محتواهایی که برای اربعین و اربعینیان مفید است به آنها منتقل شود. 

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در ادامه به محورهای هفت گانه بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و برخی از آنها از جمله اخلاق و معنویت ، عدالت و مبارزه با فساد ، استقلال و آزادی ، عزت ملی و سبک زندگی را از محورهایی دانست که می تواند در برنامه ریزی ها و سیاست گذاری های آینده اربعین مورد توجه قرار گیرد. 

وی افزود: بعنوان خادم فرهنگی اربعین پیشنهاد می کنیم هر یک از این محورها در یک سال در اولویت فعالیت های ستاد مرکزی اربعین قرار گیرد و برجسته شود.

وی خطاب به حاضران گفت: شما بعنوان پرچمدار فعالیت های فرهنگی اربعین در سراسر کشور خدمت و فعالانه در این عرصه ها تلاش نمایید ، امام حسین(ع) هم افرادی را که دراین مسیر گام بر می دارند در دنیا دستشان را می گیرد و در آخرت هم مورد توجه سیدالشهداء و فرزندانش خواهد بود.

بر پایه این گزارش، دراین جلسه، حجت السلام والمسلمین حمید احمدی رئیس کمیته فرهنگی آموزشی اربعین گزارشی از برنامه ها و سیاست های فرهنگی اربعین 1403 ارائه کرد و افزود: پیشنهادها و توصیه های نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در برنامه ریزی ها مورد توجه و استفاده قرار خواهد گرفت.

درپایان این جلسه ، آخرین اقدامات ، برنامه ها و سیاست های فرهنگی اربعین پیش رو ارائه و بحث و بررسی شد و حاضران نقطه نظرات و دیدگاه خود را در خصوص نکات مطرح شده بیان کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش کاپیتان سپاهان به «دل پرخون هواداران اصفهانی از بدنه فدراسیون»
  • جامع دیدن مسائل از سوی فعالان رسانه و تعامل مسئولان لازمه حل مسائل کشور
  • رهبر انقلاب: در مسئله آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • برنامه جام‌جهانی تیراندازی اعلام شد
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • نشست هم‌افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • پیگیری تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان در دستورکار دادستانی کرمان