Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به بهره گیری از منابع ارزش افزوده دهیاری‌ها جهت سلامت مردم اظهار کرد: شهرستان‌های استان تهران از گذشته محرومیتی در رابطه با ارائه خدمات درمانی و بهداشتی داشتند و شیوع کرونا فرصتی بود تا از منابع ارزش افزوده دهیاری‌ها جهت حفظ سلامت مردم استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: پیش از این نیز درصدد بودیم که برای سلامت مردم از منابع ارزش افزوده استفاده کنیم، ولی مشکلاتی وجود داشت چرا که این منابع باید در همان روستا هزینه می‌شد اما در نشستی که با دیوان محاسبات و بازرسی استان برگزار شد تفاهمنامه‌ای را به صورت مشترک منعقد کردیم.

استاندار تهران تاکید کرد: بر اساس این تفاهمنامه قرار شد در راستای مقابله با ویروس کرونا و بیماری کووید ۱۹ و به منظور تجهیز مراکز بهداشتی و بیمارستان‌ها از منابع ارزش افزوده روستاهای فاقد دهیاری هزینه شود و هیچ منع قانونی در این زمینه وجود نداشته باشد.

محسنی بندپی با اشاره به اقدامات انجام شده بر مبنای این ظرفیت گفت: اقدامات خوبی صورت گرفته و بیمارستان فیروزآبادی و هفت تیر در ری به آخرین تجهیزات مقابله با ویروس کرونا مجهز شده، همچنین در ملارد نیز مرکز بهداشتی درمانی قائمیه، در ورامین و در پاکدشت نیز بیمارستان شهدای پاکدشت و بیمارستان زعیم از امکانات خوبی برخوردار شدند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، وی عنوان کرد: در سایر شهرستان ها به فرمانداران اجازه دادیم جلسه ای با روستاهای دارای دهیاری برگزار کنند و آنها را تشویق کنند تا منابع روستاهای دارای دهیاری نیز برای حوزه سلامت همان شهر و شهرستان هزینه شود که در این زمینه نیز اقدامات ارزشمندی صورت گرفته که در کل کشور نمونه می باشد و برای انجام این اقدام از دهیاران و بخشداران تقدیر می کنیم.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران تهران کرونا کرونا ویروس منابع ارزش افزوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۰۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: حیدر فتح‌زاده در نشستی با معاونان شورای نظام فنی و اجرایی سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار کرد:  بخش اعظمی از سهم ارزش افزوده استان مربوط به بخش معدن بوده و بر اساس آمارگیری سال گذشته حدود ۱۳.۷ درصد سهم ارزش افزوده معدن کل کشور در آذربایجان شرقی است.

وی اضافه کرد: حدود ۱۸ هزار و ۱۷۳ میلیارد تومان در بخش معدن استان سرمایه گذاری شده و میزان اشتغال این بخش هفت هزار و ۸۲۷ نفر است.

وی وضعیت نرخ مشارکت و نرخ بیکاری استان را مطلوب دانست و افزود: ۴۲ درصد ارزش افزوده استان مربوط به صنعت و معدن، ۹ درصد در بخش کشاورزی و مابقی ارزش افزوده استان در بخش خدمات است.

فتح زاده افزود: اصلی‌ترین قابلیت فراروی توسعه استان، تعدد و توانمندی بخش خصوصی استان است که توانسته بخش اعظم فرصت‌ها و منابع توسعه در استان از جمله اراضی حاصلخیز، معادن، بازار خدمات، مرز و ... را در مسیر فرآوری و مولدسازی قرار دهد و با هدایت سرمایه‌گذاری‌های گسترده و ایجاد کارگاه‌ها و کارخانه‌های متنوع، بستر مطلوبی برای ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی فراهم سازند.

وی گفت: بر اساس آخرین برآوردهای مرکز آمار ایران این استان با ۴ میلیون و ۷۵ هزار نفر جمعیت دارای ۲۳ شهرستان، ۷۲ شهر، ۱۴۲ دهستان و ۵۲ بخش است. تبریز به عنوان پرجمعیت ترین شهر آذربایجان شرقی، ۴۱ درصد جمعیت استان را به خود اختصاص داده است.

فتح‌زاده تصریح کرد: آذربایجان شرقی ۲۳۵ کیلومتر مرز مشترک با کشورهای آذربایجان و ارمنستان دارد و سهم ارزش افزوده این استان از کل کشور ۳.۶ درصد است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد
  • رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • مخالفت با مالیات ارزش افزوده تاکسی‌های اینترنتی
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیک با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی اینترنتی
  • دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی، غیرقانونی است
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی