Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@12:37:13 GMT

صدور مجوز اکران تله تئاتر بر عهده شورای ارزشیابی نیست

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۰۲۳۶

صدور مجوز اکران تله تئاتر بر عهده شورای ارزشیابی نیست

از چند روز پیش بود که قرار شد برای نخستین بار فیلم‌تئاترِ نمایش «رویای یک شب نیمه تابستان» یکی از آثار ویلیام شکسپیر به کارگردانی مصطفی کوشکی با فروش بلیت در سایت تیوال از روز چهارشنبه ۳ اردیبهشت ماه میزبان مخاطبان خود شود اما به دلیل مشکلات پیش بینی نشده در مورد صدور مجوز، پخش آن انجام نشد و به تعویق افتاد و البته مشخص نیست که چرا مجوز اکران برای پخش فیلم یک تئاتر کافی نیست و یا کدام نهاد باید به این موضوع رسیدگی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا وحید فخر موسوی رو چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: مجوز اکران یک نمایش بر صحنه به عهده شورای ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی است که ما به صورت زنده نمایش را می بینیم و مجوز آن را در صورت تایید صادر می کنیم.

وی افزود: اینکه همان نمایش بخواهد فیلمی داشته باشد و در زمان و مکان دیگری آن را پخش کند مباحث تصویری است و مراحل جدیدی دارد زیرا دیگر بر روی صحنه و به صورت زنده اجرا نمی شود.

موسوی با تاکید بر اینکه ما مجوز صحنه را صادر می کنیم خاطرنشان کرد: مجوز پخش فیلم یک تئاتر به نهادهای دیگر و شبکه وب مربوط می شود و مجوز شورای ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی برای یک تئاتر زنده بر صحنه زمان و مکان مشخص دارد، به این معنی که مشخص می شود که در چه تاریخی و در چه سالنی برای اجرا آمادگی دارد و مجوز صادر می شود.

رئیس شورای ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی اظهار داشت: این نهاد دستورالعمل دیگری ندارد و با وجود اینکه یک اثر نمایشی می تواند ضبط شود اما پخش آن به شرایط دیگری باز می گردد.

برچسب‌ها لغو مجوز نمایش سایت تیوال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لغو مجوز نمایش سایت تیوال لغو مجوز نمایش سایت تیوال شورای ارزشیابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۰۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه

سرپرست منطقه یک شهرداری اراک از همکاری گسترده این منطقه با تعاونی های ساخت مسکن خبر داد و گفت: تنها در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ با بررسی و تأیید ۱۸ مجوز ساخت بیش از ۱۰ هزار متر پروانه ساختمانی توسط شهرداری منطقه یک صادر شد.

ابوالفضل شالی بگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های شهری در سطح منطقه یک اظهار کرد: با توجه به فراهم آوردن شرایط توسعه زیرساخت‌های گوناگون شهری در سطح منطقه یک اراک، هم اکنون شاهد افزایش قابل ملاحظه ساخت و ساز در محدوده غربی شهر هستیم که این امر بخش کوچکی از تلاش‌های همکارانم در سطح منطقه است.

وی ادامه داد: در سال گذشته منطقه یک شهرداری اراک با بررسی ۱۶۷ عدد مجوز ساخت مسکن حدود ۱۲۰ هزار متر پروانه ساختمانی جدید صادر کرد که نسبت به دوره‌های قبل و در مقایسه با سایر مناطق شهری بسیار قابل توجه است.

سرپرست منطقه یک شهرداری اراک از همکاری گسترده این منطقه با تعاونی‌های ساخت مسکن خبر داد و افزود: به‌دنبال افزایش همکاری‌های این منطقه با تعاونی‌های ساخت مسکن که شرایط آن از سال ۱۴۰۲ آغاز شده بود، هم اکنون شاهد صدور مجوزهای مختلف برای ساخت صدها واحد مسکونی جدید هستیم.

شالی‌بگ گفت: تنها در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ با بررسی و تأیید ۱۸ مجوز ساخت بیش از ۱۰ هزار متر پروانه ساختمانی توسط شهرداری منطقه یک صادر شد.

وی ادامه داد: امید می‌رود طی سال جاری این آمار روز به روز افزایش پیدا کند تا در ارائه خدمات مناسب به شهروندان بتوانیم موفق تر از هر زمانی فعالیت کنیم.

کد خبر 748864

دیگر خبرها

  • تماشای «العهد الأبدی» در کارون
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • حسام منظور به سراغ دراکولای برام استوکر می‌رود
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه