Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فرمانده سپاه ناحیه قائنات گفت: در اولین مرحله هزار سبد کالا آماده شده و از اول ماه مبارک رمضان ۹۹ بین نیازمندان توزیع می‌شود.

سرهنگ پاسدار رضا هزاری اضافه کرد: کمیته مشترک رزمایش مواسات و کمک مومنانه به ریاست امام‌جمعه قائن و نایب رئیسی فرماندار و دبیری سپاه پاسداران تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از همه گروه‌های جهادی و تشکل‌های مردمی و هیات‌های مذهبی که برای خدمت به اقشار نیازمند و آسیب دیده از کرونا فعالیت دارند درخواست می‌کنیم با این کمیته همکاری کنند تا با یک وحدت و همدلی بیشتر به جامعه هدف خدمت کنیم.

سرهنگ هزاری افزود: به این گروه‌ها و تشکل‌های مردمی اطمینان می‌دهیم که کمک‌های آنها با نام خودشان و با حضور نمایندگان‌شان در بین نیازمندان توزیع شود و هدف اصلی ما فقط ایجاد وحدت و همدلی در این رزمایش است.

وی از تشکیل تیم‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی و اعزام به روستاها خبر داد و گفت: همان‌طور که در دوران دفاع مقدس هر نفر آنچه که در توان داشت برای کمک به جبهه‌ها دریغ نمی‌کرد در این رزمایش هم قصد داریم با همکاری مردم برای خانواده‌های نیازمند در طرح پویش مهربانی گام‌های موثری برداریم.

فرمانده سپاه ناحیه قائنات در ادامه با اشاره به فعالیت‌های سال ۹۸ این نهاد انقلابی یادآور شد: بسیجیان با فعالیت‌های جهادی در تمامی صحنه‌ها آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی به همکاری بسیج سازندگی در عرصه‌های مختلف و مشارکت در ساخت ۲۰ واحد مسکونی با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و بنیاد مسکن اشاره کرد و گفت: ۳۰۰ گروه جهادی با ۲ هزار نفر روز کار در سال گذشته در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، امدادی، درمانی و عمرانی به مردم خدمات‌رسانی داشته‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه قاینات، استان خراسان جنوبی از اعزام هشت گروه جهادی در طرح شهید رهنمون به روستاهای محروم قائنات اشاره کرد و افزود: با همکاری فرمانداری و بخشداری‌ها و دهیاری‌ها ۱۰ میز خدمت در روستاهای شهرستان برگزار شده است و مدیران به صورت مستقیم به مشکلات روستاییان رسیدگی کرده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین تا قبل از شروع کرونا هر هفته یکی از ادارات در محل مصلی نمازجمعه میز خدمت برگزار می‌کرد و به مشکلات مردم رسیدگی می‌شد.

سرهنگ هزاری با اشاره به طرح‌های معیشتی از توزیع ۸۰ بسته سبد غذایی به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان و توزیع ۱۰۰ بسته لوازم‌التحریر به همت قرارگاه خاتم الانبیا و بسیج سازندگی در بین خانواده‌های نیازمند در سال ۹۸ خبر داد.

وی گفت: همچنین ۱۵۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم قائنات به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان و خوزستان اهدا شده است.

سرهنگ هزاری افزود: برگزاری اردوهای مشترک بسیج سازندگی و جهاد کشاورزی با اجرای واکسیناسیون بیش از ۳۰ هزار دام سبک و سنگین، برگزاری کلاس‌های امداد و نجات، راه‌اندازی کارگاه دوخت لباس برای تهیه لباس اعضای گردان‌های بسیج، کمک جهیزیه به مبلغ ۶۰ میلیون تومان برای چهار نفر و راه‌اندازی ۶۰ صندوق قرض‌الحسنه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار اولیه از اهم برنامه‌های سپاه قاینات بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه قائنات با اشاره به شیوع بیماری کرونا گفت: با شیوع این بیماری منحوس، سپاه و بسیج از همان ابتدا برای خدمات‌رسانی به مردم آمادگی خود را اعلام و با اجرای رزمایش‌های گندزدایی و ضدعفونی معابر، خدمات خود را شروع کرد.

وی ادامه داد: در همین راستا گروه‌های جهادی به صورت خودجوش فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون قریب به ۲ ماه است که با ضدعفونی معابر عمومی در راستای ریشه‌کنی بیماری کرونا فعالیت می‌کنند.

هزاری با اشاره به اجرای رزمایش پدافند بیولوژیکی مدافعان سلامت با همکاری قرارگاه ثامن الائمه گفت: در این رزمایش که به صورت سراسری برگزار شد، معابر اصلی و فرعی به صورت خودرویی، موتوری و پیاده ضدعفونی و گندزدایی شد.

فرمانده سپاه ناحیه قاینات از همکاری بسیجیان با شبکه بهداشت و درمان شهرستان خبر داد و افزود: ۱۲۳ نفر به میزان هزار و ۶۸۰ نفر روز کار در ۲ هفته در طرح غربالگری خانه به خانه با خانه‌های بهداشت روستایی و مراکز بهداشت همکاری داشته‌اند.

کد خبر 503896 برچسب‌ها جامعه كرونا در ايران استان خراسان جنوبی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: جامعه كرونا در ايران استان خراسان جنوبی فرمانده سپاه ناحیه میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۰۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق

به گزارش جماران؛ امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه که در جریان حمله موشکی - تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شدت مجروح شد و برای تکمیل روند درمان به تهران منتقل گردیده، عیادت کرد.

امیرعبداللهیان در این عیادت که با حضور کادر پزشکی مسئول درمان ایشان انجام شد، ضمن احوال‌پرسی از دیپلمات سوری، در جریان آخرین پیشرفت‌ها در وضعیت پزشکی و درمانی او قرار گرفت و برای ایشان از درگاه خدای سبحان شفای عاجل مسئلت نمود.

لازم بذکر است امیرعبداللهیان پس از حمله موشکی رژیم صهیونیستی اسراییل به سفارت ایران در دمشق ضمن سفر به سوریه، در حاشیه برنامه ها، با حضور در بیمارستان مرکزی دمشق، به همراه فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه از این دیپلمات عیادت کرد.

دیگر خبرها

  • محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف آسیب جدی دیده‌اند
  • فداکاری بانوی روستایی برای نجات جان راننده خودرو سانحه دیده
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم امامزاده ابراهیم(ع) است
  • سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند
  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم
  • بازدید استاندار گیلان از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم
  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق