Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@21:56:43 GMT

همایش ملی «عمان سامانی» در شهرستان سامان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۰۸۱۳

همایش ملی «عمان سامانی» در شهرستان سامان برگزار می شود

نیکخواه گفت: همایش ملی عمان سامانی بعد از اعلام شکست ویروس منحوس کرونا با حضور میهمانان کشوری و استانی در شهرستان سامان برگزار می شود.

«رسول نیکخواه» امروز (چهارشنبه ۳ اردیبهشت) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: با برگزاری همایش ملی «عمان سامانی» مردم سایر استان ها با این شاعر بنام که متعلق به نیمه دوم سده سیزدهم و اوایل سده چهاردهم هجری شهر سامان است آشنا می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سامان افزود: همایش ملی عمان سامانی هرساله با حضور شاعران و میهمانان برجسته کشوری و عموم مردم در شهرستان سامان برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: این همایش ملی در صورت برطرف شدن ویروس کرونا برگزار می شود به همین منظور زمان دقیق برگزاری آن مشخص نیست.

 

نیکخواه بابیان اینکه شهرستان سامان زیرساخت های فرهنگی بسیاری در خود جای داده است گفت: توسعه زیرساخت های فرهنگی این شهرستان می تواند به کشف استعدادهای درخشان کمک کند.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سامان در ادامه افزود: با فراهم کردن امکانات و تجهیزات مردم استان و شهرستان می توانند به خوبی از ظرفیت های فرهنگی این شهرستان استفاده کنند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان سامان شاعر شهرستان سامان برگزار می شود عمان سامانی همایش ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۰۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش شاهنامه و امر سیاسی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، همایش شاهنامه و امر سیاسی در راستای ضرورت روش شناسی و نتایج نظریه پردازی علمی از شاهنامه فردوسی روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت، توسط انجمن علوم سیاسی ایران، انجمن مطالعات صلح ایران، خردسرای فردوسی و خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

سخنرانان این همایش ژاله آموزگار، اصغر دادبه، میرجلال الدین کزازی، حمید احمدی، مقصود فراستخواه. محمد جعفر یاحقی، علیرضا قیامتی، یامان حکمت تقی آبادی، ماندانا تیشه یار، احمد بستانی، رضا نجف زاده، جواد رنجبر درخشیلر و مهدی فدایی مهربانی هستند.

این‌همایش روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۵ در سالن فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی به نشانی تهران، خیابان نجات اللهی (ویلا)، نبش خیابان ورشو برگزار می‌شود.

کد خبر 6096824 طاهره تهرانی

دیگر خبرها

  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • ‌چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • همایش شاهنامه و امر سیاسی برگزار می‌شود
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • همایش کاروان‌های حج تمتع در قم برگزار شد
  • همایش هفته شورا‌ها در جغتای برگزار شد