Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور گفت: خدا را گواه می‌گیرم نشده است من آخر وقت ساعت ۱۰ یا ۱۱ شب تماس بگیرم اینها (به طور مثال وزارت بهداشت و کشور ) در دفتر کارشان مشغول خدمت نباشند.

به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام والسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در بخشی از اظهاراتش در جلسه هیات دولت با اشاره به تلاش های دولت برای مقابله با کرونا، گفت: من خدمت مردم شهادت می‌دهم این دولت و دستگاه‌های اجرایی از آبان پارسال تا الان یک روز استراحت نداشته و تمام روزها مشغول کار بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خدا را گواه می‌گیرم نشده است من آخر وقت ساعت ۱۰ یا ۱۱ شب تماس بگیرم اینها (به طور مثال وزارت بهداشت و کشور ) در دفتر کارشان مشغول خدمت نباشند.

رئیس جمهور گفت: باید یادمان باشد که رقابت انتخاباتی سال ۹۶ سه سال تمام شده است و الان سال ۹۹ است، سال آینده مجددا انتخابات است باید آن رقابت‌های انتخاباتی را که گذشته است، فراموش کنیم. انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز تمام شده است و اکنون دیگر رقابتی وجود ندارد، همه باید برای کشور و ملت کار کنیم.

وی تاکید کرد: بر لزوم بر سالم و اخلاقی بودن رقابت‌های انتخاباتی تاکید می‌کنم، انتخابات سال آینده شروع می‌شود، دعوا و رقابت غیراخلاقی هیچ زمانی خوب نیست ، اگر رقابت هم داریم،آن‌را سالم و اخلاقی برای سال آینده بگذاریم؛ البته اگر افرادی هم غیر از این می‌خواهند سال آینده انجام دهند امسال سال وحدت و اتحاد است باید دست یکدیگر را بگیریم و در کنار هم باشیم.

لینک کوتاه: asriran.com/0032Wf

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: روحانی دولت کرونا سال آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۲۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل خشم آلگری: در این وضعیت ریسک نکنید

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا روبه‌روی رم به میدان رفت و به تساوی 1-1 برابر این تیم رضایت داد تا بار دیگر نتیجه نه‌چندان خوبی در مسابقات این فصل گرفته باشد.

یووه در حال حاضر با ۶۶ امتیاز از ۳۵ بازی در جایگاه سوم جدول رده‌بندی رقابت‌های سری ایتالیا قرار دارد و بولونیا با دو امتیاز کمتر در جایگاه چهارم ایستاده است و این نگرانی وجود دارد که آنها حتی فرصت کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را هم از دست بدهند.

برمر پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با درباره شرایط بازی اظهار داشت: «ما می‌خواستیم ببریم اما اتفاق رخ نداد و باید بیشتر تلاش کنیم. امروز فضاهایی وجود داشت اما نتوانستیم به خوبی از آنها استفاده کنیم. باید به تلاش کردن ادامه دهیم و امیدوارم که بتوانیم در دیدارهای آینده هم همین‌طور خوب بازی کنیم.»

او در پاسخ به سوالی درباره دلیل عصبانیت آلگری از بازیکنانش گفت: «من فکر می‌کنم او از دست ما عصبانی شد چون در دقایق پایانی ریسک زیادی انجام دادیم. با این حال از این موضوع به خوبی مطلع هستیم که باید کارمان را در سریع‌ترین زمان ممکن تمام کنیم و در همین مسیر پیش برویم.»

دیگر خبرها

  • تماس تلفنی هنیه با نخاله/تاکید بر عدم کوتاهی از خواسته‌های مقاومت
  • چرا در دیدار پرسپولیس و سپاهان آمبولانس نبود
  • دلیل خشم آلگری: در این وضعیت ریسک نکنید
  • ساعت پخش زنده بازی ملوان و هوادار + پخش آنلاین
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • پسر روانی مادر پیرش را کشت و آتش زد / «صدایی از من می‌خواست از مادرم انتقام بگیرم»
  • دفتر حسن روحانی : موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • دفتر حسن روحانی: موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • یازدهمین حراج سکه فردا برگزار می‌شود+ شرایط
  • دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار میشود+شرایط