Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل به نقل از المیادین، گروه‌های فلسطینی اهمال کاری مسئولان زندان «النقب» رژیم صهیونیستی در به شهادت رسیدن اسیر ۲۳ ساله را محکوم کردند.

حازم قاسم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی (حماس)، در واکنش به شهادت «نور البرغوثی» این اقدام را «جنایت جدید» صهیونیست‌ها خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد که رژیم اشغالگر عمدا در رسیدگی به سلامت اسرای فلسطینی اهمال کاری می‌کند و این مسئله، تفکر جنایت‌کارانه رژیم را ثابت می‌کند که در تمام زندان‌های این رژیم حکم فرماست.

سخنگوی حماس اهمال‌کاری رژیم صهیونیستی در رسیدگی به اسرای فلسطینی را نقض تمام قوانین و پروتکل‌های انسانی قلمداد کرد.

همچنین جبهه مردمی آزادی فلسطین نیز تمامی مسئولیت‌های این جنایت را به عهده اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی دانست و اعلام کرد که رژیم اشغالگر با اهمال کاری در نجات جان این اسیر فلسطینی جنایت جدیدی را به لیست اهمال کاری پزشکی و عامدانه خود اضافه کرد.

این جبهه از موسسات بین المللی خواست برای نجات اسیرانی که در زندان‌های رژیم صهیونیستی بیمار هستند فورا اقدام و این جنایات را مستند کنند و هرچه سریعتر سران آن را به محاکم بین‌المللی فرا بخوانند.

این جبهه مردمی روایت‌های رسانه‌های صهیونیستی را مردود و آن را تنها تلاشی ناکام برای از بین بردن فداکاری‌های جنبش اسرا و پایداری آن‌ها در برابر اشغالگران در زندان توصیف کرد.

باشگاه اسرای فلسطینی امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که «نور البرغوثی» اسیر جوان فلسطینی شب گذشته در بند ۲۵ زندان «النقب الصحراوی» به یکباره از هوش رفت و کادر پزشکی دیرهنگام عملیات امداد و احیا را اجرا کردند که دیگر بی‌فایده بود.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسیر فلسطینی رژیم صهیونیستی اهمال کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۳۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

رژیم صهیونیستی شهرک‌های «مارون الرأس»، «یارون» و اطراف شهرک «حولا» در جنوب لبنان هدف حمله هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

رژیم صهیونیستی برای جبران شکست‌های خود در مقابله با گروه‌های مقاومت فلسطین و لبنان، مناطق غیر نظامی در غزه و جنوب لبنان را هدف قرار می‌دهد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت
  • شهادت بیش از ۳۴ هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نوار غزه از ۷ اکتبر
  • تعداد شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر رسید
  • شهادت یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه
  • گروه‌های فلسطینی: آماده مقابله با هر تجاوزی به رفح هستیم
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه
  • ۲۰۰ روز جنگ و ۷ تحول جهانی به‌نفع مقاومت
  • هشدار قاهره درباره یورش زمینی رژیم صهیونیستی به رفح