Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر یزد گفت: رئیس شورای اسلامی شهر یزد در جلسه رسمی امروز شورا، در اقدامی عجیب‌ یکی از ائمه جمعه بنام استان ‌را مورد احترامی قرار داد.‌ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

محسن ابوترابی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در یزد ‌با اشاره به اهانت رئیس شورا به یکی از ائمه جمعه برجسته استان اظهار داشت: من به هیچ عنوان نمی‌توانم در برابر اهانت به علما سکوت کنم و به همین دلیل اعتراض خود را اعلام و جلسه را ترک کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه برخی رسانه‌ها اعلام کردند که مخالفت وی در ارتباط با حمایت رئیس شورا از یکی از مدیران شهرداری بود، گفت: این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و اعتراض من تنها به دلیل اهانتی بود که به این عالم جلیل القدر صورت گرفت.

به گزارش تسنیم، ‌نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد صبح امروز با 25 دقیقه تاخیر از ساعت 8 و 25 دقیقه و با حضور هشت نفر از اعضا آغاز شد و رئیس شورای اسلامی شهر در ابتدای نشست به بیان مطالبی در ارتباط با برخورد با یکی از مدیران متخلف شهرداری پرداخت و از این اقدام که منجر به استعفای این مدیر شده بود انتقاد کرد و در ادامه سخنانش، یکی از ائمه جمعه استان یزد‌ را مورد بی‌احترامی قرار داد.

با این توهین رئیس شورای اسلامی شهر یزد، محسن ابوترابی یکی از اعضای شورای شهر به رئیس شورا اعتراض کرد و خواستار عدم اهانت به علمای شهر شد که با تداوم صحبت‌های رئیس شورا، وی جلسه را ترک کرد.

پس از ابوترابی، مرتضی شایق دیگر عضو شورای شهر یزد هم با اشاره به اینکه انتقاد نباید به اهانت تبدیل شود، گفت: علما از احترام ویژه‌ای برخوردار هستند و نباید به آنها بی‌احترامی کرد.

با توجه به اینکه جلسه امروز شورا با هشت نفر از اعضا تشکیل شده بود، با خروج این دو عضو نشست از رسمیت افتاد، اما با وجودی که جلسه شورا از رسمیت افتاده بود غلامعلی سفید رئیس شورای شهر یزد صحبت‌های خود را ادامه داد و در توجیهی عجیب‌تر از توهین خود، اعلام کرد که حرف وی توهین نبوده ‌است.

انتهای پیام/ش

R1377/P1377/S6,76/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر یزد یکی از ائمه جمعه شورای شهر یزد رئیس شورای عضو شورای رئیس شورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۳۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند

رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: دریافتی اعضای شورای شهر ۱۰ میلیون تومان است و اعداد و ارقامی که در فضای مجازی مطرح می‌شود، شایعه و کذب است.

داوود قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی با بیان اینکه در شورای شهر اراک خبری از بریز و بپاش‌ها و حیف و میل بیت‌المال نیست، اظهار کرد: در شورای ششم اقدمات کم نظیر و در برخی موارد بی‌نظیری انجام شده و فعالیت شورا در حوزه مدیریت شهری قابل دفاع است.

وی افزود: در حوزه مالی و بودجه‌ریزی اقدامات خوب و کم نظیری صورت گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک خاطرنشان کرد: در موضوع حمل‌ونقل عمومی و ترافیک نیز پیگیری‌های شورا در موضوع خرید اتوبوس‌ها و میدل باس‌ها، نصب پل‌های هوایی و تکمیل تقاطع‌های غیرهمسطح، اصلاح هندسی معابر و بازگشایی بسیاری از معابر اقدامات شایسته‌ای انجام شده است.

قربانی اضافه کرد: در حوزه خدمات شهری نیز موضوع تفکیک زباله از مبدا و احداث بازارچه‌های عرضه میوه و تره‌بار هم در حال انجام است و هم اینک اقدامات مربوط به ساخت‌وساز این بازارچه‌ها انجام شده است و در حال انجام امور مربوط به بهره‌برداری از آن‌ها هستیم.

وی تاکید کرد: نوسازی وسایل بازی در پارک‌های سطح شهر و موضوع هوشمندسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی انجام شده است و نزدیک به ۱۰۰ درصد از خودروهای سنگین سازمان عمران و ترافیک را تغییر و تحول داده‌ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک با بیان اینکه تکمیل سه تقاطع غیرهمسطح در دو سال گذشته انجام شده است، اضافه کرد: تجهیز سالن همایش پارک شهر و مناسب‌سازی آن از دیگر اقدامات فرهنگی شورا بوده است و با راه‌اندازی خط تولید قطعات بتنی، شهرداری را در نیاز به محصولات بتنی خودکفا کرده‌ایم.

قربانی اضافه کرد: در موضوع سازمان فرهنگی ورزشی نیز ۱۰ زمین چمن مصنوعی نوسازی و تجهیز شده و ایجاد زورخانه ورزش‌های باستانی و پهلوانی نیز در شورا ششم انجام شده است.

وی تاکید کرد: توجه و تاکید اعضای شورا و الزام شهردار به ارائه توضیحات و گزارش هفتگی در راستای اقدامات و برنامه‌های مهم شهری از جمله بازی‌های هیجانی، پارک آبی، پارک بانوان شماره دو، احداث فرهنگسرا و اجرای فاز دو آرامستان است.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک اظهار کرد: طرح دره نورالشهدا که بیش از دو دهه مورد غفلت قرار گرفته بود، در این دوره شورا ششم با بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حال اجرا است و سرمایه‌گذاری درحوزه زیرساخت‌ها در این منطقه انجام شده است.

قربانی گفت: دریافتی اعضای شورای شهر ۱۰ میلیون تومان است و اعداد و ارقامی که در فضای مجازی مطرح می‌شود شایعه و کذب است.

وی افزود: برخی از افراد معلوم الحال و فرصت طلب خزعبلاتی را به طور عمدی و از سر ناآگاهی در فضای مجازی مطرح می‌کنند تا به این وسیله دستاوردهای مدیریت شهری را تضعیف کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک با بیان اینکه روایت‌پردازی‌های نادرست موجب جریحه‌دار شدن قلوب مردم می‌شود، تصریح کرد: برخی افراد با روایت‌های شائبه برانگیز و با تهمت و دروغ‌پردازی بدون ارائه سند، اقدامات موثر مدیریت شهری را نادیده می‌گیرند و به دنبال ماهی‌گیری از آب گل آلود هستند.

قربانی اضافه کرد: منحرف کردن افکار عمومی گناهی نابخشودنی است، چراکه روایت‌های شائبه برانگیز موجب ناامیدی مردم از نظام اسلامی می شود، این افراد باید پاسخگوی تهمت‌ها و روایت‌پردازی‌های دروغین خود در پیشگاه الهی و مردم شریف اراک باشند.

وی گفت: اینگونه رفتارها هرگز مانع استمرار فعالیت‌ها نخواهد شد و با یاری خداوند متعال مسیر توسعه و پیشرفت برای شهر هموارتر می‌شود و ادامه پیدا می‌کند.

کد خبر 749238

دیگر خبرها

  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند
  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • ۲۰ درصد سهم تامین اعتبار اتوبوس‌های بجنورد برعهده شهرداری است
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • شوراها پشتوانه مالی ندارند