Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، به منظور هماهنگی و برنامه ریزی فعالیت کمیته های مختلف فدراسیون اولین جلسه به ریاست علیزاده سرپرست فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه ابتدا علیزاده ضمن تقدیر از زحمات دهخدا در زمان تصدی ریاست فدراسیون و کارهای انجام شده گفت: کمیته ها نقش به سزایی در بخش توسعه و هماهنگی کلیه فعالیتهای فدراسیون دارد می تواند به عنوان موتورحرکت فدراسیون باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیزاده گفت: مسئولین این کمیته ها با توجه به ارتباطات خوبی که با بدنه ورزش و دانشگاه ها دارند میتوانند ارتباط خوب و موثری را بین فدراسیون و بخش های مختلف برقرار کنند.

در ادامه هر یک از روسای کمیته ها برنامه ها و نظرات خود را بیان کردند و از مهمترین نظرات می توان به مشارکت دانشجویان در عرصه فعالیتهای ورزشی دانشگاها، مشارکت بیشتر زنان در برنامه های فدراسیون و حضور در هیات رئیسه هیات های استانی، استفاده از فضای مجازی در بحث آموزش و پژوهش و سمینارها، ارتباط مستمر با رسانه ها و برقراری تعاملات بین المللی نام برد.

همچنین در پایان مقرر شد هر یک از کمیته ها نفرات خود را برای تشکیل کارگروه به فدراسیون معرفی و برنامه عملیاتی خود را ارائه تا در تقویم سال جدید گنجانده شود.

در این جلسه احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، بشیریان، خانم ها صفاری نایب رئیس و عرب عامری مسئول کمیته توسعه ورزش بانوان، عنبریان مسئول کمیته امور استانها و هیات های ورزشی (به صورت مجازی) نظریان مسئول کمیته حقوق، قوانین و مقررات، کریمی مسئول امور هیات های استانی و مرادی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی فدراسیون حضور داشتند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی کمیته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۴۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از گمانه‌زنی‌های فراوان در مورد اینکه ممکن است در انتخاب روچا به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا مشکلاتی به وجود بیاید اما درنهایت روز جمعه این اتفاق بدون مشکل خاصی رخ داد.

روز جمعه از ساعت ۹:۱۵ به وقت محلی، کمیسیون انتخابات برای مشخص شدن رئیس فدراسیون تشکیل جلسه داد و نتیجه نهایی آن چیزی نبود جز انتخاب پدرو روچا، تنها نامزد انتخاب فدراسیون، به‌عنوان رئیس.

روچا در حال حاضر به عنوان بخشی از یک پرونده فساد مربوط به فدراسیون تحت بازجویی قرار دارد. در روزهای اخیر اعلام شده بود که این پرونده ممکن است بر روی انتخاب او به‌عنوان رئیس فدراسیون تاثیر بگذارد اما در جلسه امروز این شبهات رد شد.

روچا جانشین لوئیس روبیالس است، رئیس سابق بدنام فدراسیون که پس از حواشی به وجود آمده با جنیفر هرموسو و سپس فساد مالی از این سمت برکنار شد.

در بیانیه فدراسیون فوتبال اسپانیا آمده است:«پدرو روچا امروز پس از دریافت حمایت اکثریت اعضای مجمع این نهاد حاکم بر فوتبال اسپانیا، به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال انتخاب شد.»

دیروز هم شورای ملی ورزش اسپانیا در جلسه‌ای گرد هم آمدند، آنها تصمیم به ایجاد کمیته‌ای برای نظارت بر فدراسیون گرفتند و در مهم‌ترین تصمیم، روچا را تعلیق نکردند تا این مرد ۶۹ ساله امروز به‌عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شود.

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • عشایر فلسطینی طرح اشغالگران برای ایجاد هرج و مرج در غزه را خنثی کردند
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد