Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئت ریحانةالحسین(س) با توجه به شیوع ویروس کرونا و خانه‌نشینی بسیاری از مردم 10 کتاب را برای مطالعه معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزای آنا، هیئت ریحانةالحسین(س) جهت حمایت از بحث کتاب‌خوانی در کشور ۱۰ کتاب دلنشین را به مخاطبان پیشنهاد کرده است. با هماهنگی‌های صورت گرفته با نشر کتابستان هزینه ارسال کتاب‌ها به سراسر کشور (به ازای بیش از سه کتاب) رایگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید مجید بنی فاطمه درباره اجرای این طرح و اهمیت کتابخوانی نوشت:

«وقتی با یک آدم بزرگ هم صحبت می‌شویم، با شنیدن حرفای پخته و عمیق و شیرینی که از او می‌شنویم. از قصه‌های قرآنی گرفته تا حکمت و پند و رمان‌های امروزی، متوجه می‌شویم که او از فرصت نوجوانی و جوانی‌اش درست استفاده کرده است، پس ما هم بیاییم از همین الان از این فرصت بهترین استفاده را داشته باشیم تا آینده را با خرد و دانایی بسازیم.

کتاب‌هایی که خدمتتان معرفی می‌شود، ریشه‌های معنوی و اعتقادی دارند، از شما دعوت می‌کنم برای ساختن لحظه‌های زیبا و آینده‌ای زیباتر، در سایه جلب رضایت حضرت دوست، این کتاب‌ها را مطالعه فرمائید.»

کتاب‌های پیشنهادی به شرح زیر است:

1- «نخل و نارنج» نوشته وحید یامین پور/ داستان زندگی شیخ مرتضی انصاری.

2- «داستان سیستان» نوشته رضا امیر خانی/ متن و حاشیه سفر مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان.

3- «قلعه محافظان» نوشته فاطمه مسعودی/ جریان تلاش پرندگان برای حفظ داستان پیامبران ویژه مخاطب نوجوان.

4- «عشق در برابر عشق» نوشته امیدکوره‌چی/ رمان جذاب تاریخی در مورد زمانه امیرالمؤمنين و امام حسن(ع).

5- «کلاس اخلاق»/ مجموعه گفتارهای آیت‌الله مجتهدی تهرانی.

6- «این مرد پایان ندارد» نوشته سید علی بنی لوحی/ خاطرات و عکس‌هایی از زندگی جهادی شهید قاسم سلیمانی.

7- «عروس قریش» نوشته مریم بصیری/ داستان زندگی پدر و مادر پیامبر اسلام.

8- «هفت جن» نوشته امید کوره چی/ روایت جوانی که در پی آموختن طلسم‌ها و شکست دادن اجنه است و در جریان نبرد حق و باطل قرار می‌گرد.

9- «پری دخت» نوشته حامد عسکری/ نامه‌های عاشقانه بین پری دخت در طهران قجری و سید محمود در پاریس.

10- «آن دختر یهودی» نوشته خوله حَمدی/ داستان عاشقی و دلدادگی دختری یهودی و پسری مسلمان در لبنان.

انتهای پیام/4028/
 

منبع: آنا

کلیدواژه: کتابخوانی سید مجید بنی فاطمه انتشارات کتابستان معرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۴۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳.۸ میلیون شیر رایگان در مدارس چهارمحال و بختیاری

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری از توزیع بیش از ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار پاکت شیر رایگان در مدارس استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، افشین امیریان امروز در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان ضمن گرامیداشت مقام معلم و سالروز شهادت استاد متفکر شهید مرتضی مطهری، اظهار داشت: جای شهید مطهری امروز بسیار خالی است، امروز نیاز بسیاری در زمینه اقناع و گفت‌وگو با نسل جدید وجود دارد.

وی با بیان اینکه شهید مطهری در هر زمینه‌ای که دشمنان به مسائل مختلف ایران و اسلام حمله کردند، کتاب‌ها نوشت، عنوان کرد: این شهید بزرگوار سخن بسیار متفکرانه‌ای دارند در خصوص معلمان و فرمودند که من ستایشگر معلمی هستم که اندیشیدن را به من آموخت. این مسئله، مسئله مهمی در تعلیم و تربیت است.

امیریان با اشاره به اینکه معلمان ما باید تربیت نسلی جست‌وجوگر و متفکر را دنبال کنند، عنوان کرد: تربیت نسل جدید آن چنان مهم است که مقام معظم رهبری هم در این خصوص فرمودند که آسیب‌های اجتماعی را خود دانش‌آموزان باید به دنبال رفع آن باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امتحانات نهایی پیش روی ما است، افزود: جان‌مایه و محوریت امتحانات نهایی و سوابق تحصیلی این است که همه چیز کتاب است و کتاب درسی خود آموزش و پرورش محوریت است. طرح امتحانات نهایی صرفا از داخل خود کتاب درسی است. برای همین از طراحان سوال در کشور تعهد گرفته شده که طراحی سوالات فقط باید از خود کتاب درسی باشد.

امیریان با اشاره به اینکه شعار محوری هفته معلم امسال، «همه مدیون توییم» است، بیان کرد: شاخصه اصلی قطعا «ایران قوی، مدرسه قوی، معلم قوی» است و این بدان معناست که ایران قوی از مسیر مدرسه قوی می‌گذرد و مدرسه قوی نیز از مسیر معلم قوی می‌گذرد، برای همین است که تعلیم و تربیت از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به توزیع شیر در مدارس استان، بیان کرد: در مجموع تاکنون بیش از 3 میلیون و 800 هزار پاکت شیر در 34 نوبت در مدارس ابتدایی استات توزیع شده و تا پایان اردیبهشت‌ماه نیز ادامه خواهد داشت، 22 میلیارد و 800 میلیون تومان مجموع هزینه خرید شیر برای توزیع در مدارس بوده است.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • معرفی فینالیست‌های والتر اسکات ۲۰۲۴
  • جلوه‌ای از شکوه زندگی امام صادق(ع)
  • روایت مرحوم آیت‌الله نجفی تهرانی از زندگی اش
  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت
  • روایت شاپور بختیار از سبک زندگی امام خمینی
  • عرضه «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب تهران
  • داستانک‌هایی برای فلسفه‌ورزی کودکانه
  • توزیع ۳.۸ میلیون شیر رایگان در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • درباره پل استر، نویسنده شهیر آمریکایی/ تراژدی پست مدرن
  • «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند»