Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون بابایی روز چهار شنبه به ایرنا افزود:  این خانوارها تحت پوشش ارگان‌های امدادی نبوده و  در معرض آسیب‌های اجتماعی از جمله از جانب شیوع کرونا هستند و مبالغی از سوی دولت برای کمک به این خانوارها در اختیار شهرستان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه وضعیت فعلی کرونا در جامعه حاکی از نامشخص بودن زمان ریشه‌کنی قطعی آن است، اظهار کرد: با توجه به این شرایط،  پیشگیری از آسیب و کمک به  خانوارهای محروم ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار خلخال با تقدیر از  توزیع بسته‌های  غذایی و حمایتی در بین اقشار ضعیف جامعه اظهار کرد: علاوه برخانوارهای نیازمند، حمایت از بازار و صاحبان کسبه‌ای که  از تعطیلی بازار دچار زیان شده‌اند نیز در دستور کار فرمانداری  قرار دارد.

وی گفت: با آغاز فعالیت بازار و  شلوغ شدن اماکن عمومی آمار مبتلایان به بیماری کرونا در این شهرستان سیر صعودی به خود گرفته و این امر موجب نگرانی  دست اندرکاران مقابله با این ویروس شده است .

بابایی اضافه کرد: در حالی که از ششم فروردین امسال تا قبل از بازگشایی بازار هیچ گونه آمار مبتلا به کرونا در خلخال ثبت نشده بود، با بازگشایی بازار تاکنون 11 نفر مبتلا به بیماری کرونا شده و در بیمارستان امام خمینی این شهرستان بستری شده‌اند.

وی  اظهارداشت: در صورت ادامه بی‌توجهی مردم به گام دوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های مربوط به پیشگیری و مقابله با کرونا سیر صعودی مبتلایان در این شهرستان دور از انتظار نیست.

رییس شورای مدیریت بحران خلخال با بیان اینکه گام دوم مقابله با کرونا برخی از محدودیت‌های اجتماعی را حذف و همین امر موجب سیر صعودی آمار مبتلایان به کرونا در خلخال شده است، گفت: مردم شهرستان باید بیش از پیش این بیماری را جدی گرفته و از بحرانی شدن اوضاع  جلوگیری کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آسیب های اجتماعی امام خمینی بیمارستان جامعه مدیریت بحران بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۵۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان اضطراری ۲۰ خانوار در معرض خطر در روستای دماب

کوروش فتحی اظهار داشت: پس از شدت بارش‌ها و رانش زمین در روستای دماب شهرستان فلارد ۲۰ خانوار در معرض خطر قرار گرفتند.

وی افزود: پس از اطلاع از این موضوع، با کمک نیرو‌های امدادی شهرستان فلارد خانوار‌ها به منزل بستگان و همسایگان به‌طور موقت منتقل شدند و پس از رفع خطر به خانه‌های خود باز می‌گردند.

فتحی اضافه کرد: در بارندگی قبلی سنگ‌های بزرگ از کوه مال‌خلیفه ریزش کرد و پس از بارندگی اخیر هم این ریزش‌ها ادامه دارد که خطر زیادی برای خانه‌های مسکونی شهر مال‌خلیفه ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید

خسارت‌ها جزئی بارش‌های اخیر به بخش کشاورزی در چهارمحال‌وبختیاری

وی یادآور شد: در همین راستا از مدیریت بحران استانداری، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری درخواست شده است تا برای رفع این نظر و جلوگیری از ریزش سنگ‌های این کوه چاره‌ای کنند.

مال‌خلیفه مرکز شهرستان فلارد در فاصله ۱۷۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اسکان اضطراری ۲۰ خانوار در معرض خطر در روستای دماب
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری شهرستان کوهرنگ
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ
  • علاقه اریک تن هاخ به دی یونگ: برای بازی به سبک آژاکس، به بازیکنی مثل او نیاز دارید
  • سرانه مصرف سیب زمینی به ۴۵ کیلو رسید
  • آمارسازی اشتغال یعنی پاک کردن صورت مسئله
  • رونمایی از سامانه جامع بازار کار به زودی
  • زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شود
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه