Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@03:03:24 GMT

عکس ؛ شوک به سرخپوشان ؛ مصدومیت شدید آقای ستاره

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۵۷۷۶

عکس ؛ شوک به سرخپوشان ؛ مصدومیت شدید آقای ستاره

فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی و ۲۸ ساله بایرن دچار مصدومیت شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تمرینات بایرن مونیخ در روزهای اخیر پیگیری شده و تیم هانسی فلیک برای آغاز احتمالی مسابقات در هفته های آتی در حال تمرین کردن است. اما فیلیپ کوتینیو در تمرینات دچار بدشانسی شده و مدتی نمی تواند دیگر همبازیانش را همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه بیلد اعلام کرد فیلیپ کوتینیو دچار مصدومیت مچ پای راست شده و ۲ هفته قادر به تمرین کردن نخواهد بود. تصاویری از این ستاره برزیلی با عصا منتشر شده و به نظر می رسد مصدومت کوتینیو جدی باشد.

این در حالیست که فیلیپ کوتینیو تا قبل از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مسابقات عملکردی خوبی به جای گذاشته بود و جای خود را ر ترکیب ثابت بایرن مونیخ پیدا کرده بود، اما این وقفه باعث شد او دوباره از شرایط مسابقه دور شود و حلا این مصدومیت اوضاع را برای او دشوارتر ساخته است. اخبار حاکی از آن است که بایرن مونیخ تمایلی به پرداخت بند دائمی کردن قرارداد او و دادن ۱۲۰ میلیون یورو به بارسلونا ندارد و به نظر می رسد کوتینیو فصل بعد در لیگ برتر انگلیس به میدان خواهد رفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بایرن مونیخ فیلیپ کوتینیو ویروس کرونا بایرن مونیخ فیلیپ کوتینیو ویروس کرونا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس لیونل مسی کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی برانکو تیم استقلال منچستریونایتد فیلیپ کوتینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۵۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس

پس از CR7، نوبت به درخشش یک شماره 7 دیگر رئالی‌ها در آلیانتس آرنا رسید.

طرفداری | وینیسیوس جونیور به عنوان بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید انتخاب شد.

دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 خاتمه یافت تا تکلیف فینالیست این دوره از مسابقات در استادیوم سانتیاگو برنابئو مشخص شود. در شب تساوی ارزشمند مادریدی‌ها، وینیسیوس جونیور زننده هر دو گل رئال مادرید بود و تیم کارلو آنچلوتی را از شکست در آلیانتس آرنا نجات داد. ستاره برزیلی در نهایت به عنوان بهترین بازیکن این جدال انتخاب شد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد
  • ستاره رئال ورزشگاه بایرن را مسخره کرد!
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • شوخی توماس مولر با شوامنی؛ می‌خوای تاکتیک‌های بایرن مونیخ رو بفهمی؟ / عکس
  • شوخی مولر با ستاره رئال: جاسوسی می‌کنی! (عکس)
  • وینیسیوس جونیور: رئال مادرید به جایی جز فینال لیگ قهرمانان اروپا تعلق ندارد
  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • ستاره لورکوزن: خوشحالم بایرن به دنبال من است
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!