Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-07@18:05:24 GMT

لیست بهترین هتل های ارومیه

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۵۷۷۸

شهر زیبا و تاریخی ارومیه بیش از ۳۰۰۰ سال قدمت دارد و در یونسکو به ثبت رسیده است. مرکز آذربایجان غربی که به شهر آب نیز معروف است در هر فصل جذابیت‌های خاصی برای سفر دارد. طبیعت زیبا و جاذبه‌های تاریخی فراوان علت اصلی سفر مسافران به این شهر است.

برخی بر این باورند که این شهر زادگاه زرتشت بوده است. در این نوشته قصد داریم علاوه بر آموزش نحوه رزرو آنلاین هتل از علی بابا به معرفی تعدادی از بهترین هتل‌های ارومیه بپردازیم اما پیش از رزرو هتل در ارومیه بهتر است کمی با بهترین هتل‌های این شهر آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هتل آنا

هتل ۵ ستاره آنا یکی از لوکس‌ترین هتل‌های ارومیه به شمار می‌رود. این هتل در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد و در مرکز شهر قرار گرفته است. امکانات رفاهی و اقامتی هتل خوب و تقریبا کامل است. سالن ماساژ و حمام ترکی هتل آنا یکی از بهترین مکان‌هایی است که خستگی سفر را از تن شما بیرون می‌کند.

علاوه بر این‌ها سالن ورزشی، باشگاه بیلیارد و پلی استیشن نیز در اختیار شما خواهد بود. اگر اتاق شما در طبقات بالای هتل واقع شده باشد چشم‌انداز زیبایی از شهر ارومیه در دیدرس شماست. هتل آنا ۲۱ طبقه دارد. علاوه بر اینکه می‌توانید غذای خود را در رستوران یا کافی شاپ هتل میل کنید امکان پخت و پز در اتاق نیز برای شما فراهم است. استخر، سونا، جکوزی، اینترنت، سالن کنفرانس، صندوق امانات و پارکینگ از جمله دیگر امکانات و خدمات هتل آنا است. این هتل در بلوار جام جم ارومیه واقع شده است.

 

هتل دنیز (باری)

اگر دوست دارید اقامتی بی‌نظیر و فراموش نشدنی در ساحل زیبای دریاچه ارومیه داشته باشید و هنوز برای رزرو هتل در ارومیه اقدام نکرده‌اید، هتل دنیز (باری) یکی از بهترین انتخاب‌هاست. اتاق‌های هتل تمیز، مجهز و استاندارد هستند. شما در هتل می‌توانید از امکانات ویژه‌ای همچون دوچرخه سواری، تیراندازی، باشگاه بیلیارد، سوارکاری استفاده کنید اما ویژگی منحصر به فرد این هتل وجود استخر آب شور و شیرین است. علاوه بر این‌ها رستوران هتل نیز انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می‌کند.

هتل دنیز (باری) در کیلومتر ۵۷ جاده قدیم ارومیه سلماس واقع شده است

 

هتل بین‌المللی پارک

این هتل انتخاب کسانی است که قصد بازدید از اماکن تاریخی و دیدنی ارومیه را دارند. هتل بین‌المللی پارک در قبل ارومیه و مقابل بازار قدیمی این شهر قرار گرفته است. با اقامت در این هتل ۴ ستاره به راحتی می‌توانید از جاذبه‌هایی همچون مسجد جامع، کلیسای حضرت مریم، پارک جنگلی ارومیه، موزه ارومیه و بازار بازدید کنید. 

از جمله خدمات و امکانات این هتل می‌توان به دو رستوران برای سرو انواع غذاها، استخر، سونا، جکوزی، خشکشویی، کافی شاپ، اینترنت و صندوق امانات اشاره کرد.

 

هتل جهانگردی

مهمانسرای جهانگردی یا هتل جهانگردی نام یکی دیگر از هتل‌های ۴ ستاره شهر ارومیه است. این هتل در خیابان کاشانی واقع شده است و با اقامت در آن به جاذبه‌هایی همچون کلیسای ننه مریم، کلیسای کوه سیر و سه گنبد به راحتی دسترسی دارید. با یک پیاده‌روی نیم ساعته هم می‌توانید به بازدید از یخچال دوقوز پله بروید.

از جمله امکانات هتل می‌توان به کافی‌شاپ سونا و جکوزی، سالن کنفرانس، خشکشویی و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد.

 

هتل ساحل ارومیه

این هتل شاید بهترین انتخاب برای کسانی باشد که به قصد سفر کاری به ارومیه می‌روند. هتل ۴ ستاره ساحل با محیطی آرام در یکی از شلوغ‌ترین محله‌های ارومیه واقع شده است. دسترسی مناسب به فرودگاه و مراکز مهم شهر از ویژگی‌های مهم هتل ساحل است. این هتل که در بلوار والفجر ۲ واقع شده است امکاناتی مانند سالن کنفرانس، خشکشویی، استخر، سونا و جکوزی، سالن اجتماعات و صندوق امانات دارد.

 

هتل آریا

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارند پیاده شهر را کشف کنند هتل آریا انتخاب مناسبی است. هتل ۳ ستاره آریا در مرکز شهر ارومیه در خیابان طالقانی واقع شده است و دسترسی خوبی به نقاط مختلف شهر دارد. 

از جمله جاذبه‌های دیدنی نزدیک هتل آریا می‌توان به بازرا سنتی ارومیه، موزه ارومیه و موزه منابع طبیعی اشاره کرد.

امکانات و خدمات ارائه شده در این هتل عبارتند از اینترنت، کافی شاپ، کافی نت، سالن بدنسازی، خشکشویی، رستوران، سالن اجتماعات و سالن کنفرانس.

 

هتل مروارید ارومیه

هتل ۳ ستاره مروارید جزو هتل‌های میان‌رده شهر ارومیه به شمار می‌رود. اتاق‌های تمیز و امکاناتی نظیر اینترنت، پارکینگ کافی شاپ، رستوران، کافی نت و صندوق امانات در این هتل در اختیار شما هستند. 

هتل مروارید در خیابان پاسداران شهر ارومیه واقع شده است.

 

در این نوشته با بهترین هتل‌های ارومیه در سطوح مختلف قیمتی و خدماتی آشنا شدیم. برای رزرو هتل در ارومیه می‌توانید به صفحه رزرو هتل از علی بابا در سایت یا اپلیکیشن علی بابا بروید و با انتخاب نام هتل و مدت اقامت لیست کاملی از هتل‌های موجود را مشاهده کنید.

مطالعه بیشتر درباره نیم شارژ ورود و خروج

 در صفحه لیست نتایج جستجو می‌توانید هتل‌ها را بر اساس رنج قیمتی هتل، درجه هتل یا میزان محبوبیت مرتب کرده و بهترین هتل را برای اقامت خود در شهر زیبای ارومیه انتخاب کنید. امکان پرداخت هزینه رزرو هتل با کارتهای عضو شتاب نیز برای شما فراهم است و شما بدون هیچ دغدغه‌ای می‌توانید در تاریخ موردنظرتان به هتل بروید.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000I1j برچسب ها: سفر و گردشگری ، شهر ارومیه ، هتل های ایران

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: سفر و گردشگری شهر ارومیه هتل های ایران هتل های ارومیه بهترین هتل سالن کنفرانس صندوق امانات واقع شده شهر ارومیه کافی شاپ رزرو هتل هتل آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۵۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجاره سالن همایش، سمینار و کنفرانس در سلام حرفه ای + [مشاوره رایگان]

اجاره سالن همایش، اجاره سالن سمینار و اجاره سالن کنفرانس همواره یکی از دغدغه‌های مجریان مراسمات است. سلام حرفه‌ای به عنوان یکی از برترین مجموعه‌های فعال در این حوزه، این دغدغه را برای شما عزیزان رفع کرده است.

برگزاری همایش، سمینار و کنفرانس را می‌توان یک روش کاربردی برای تبادل جدیدترین اطلاعات موجود در یک حوزه خاص دانست. اما باید توجه داشته باشید که این سه گردهمایی تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. برخی از آن‌ها مختص فضاهای آکادمیک بوده و برخی دیگر به منظور شکل‌گیری یک نشست تخصصی و بزرگ برگزار می‌شوند. هرچه که باشد، شما برای برگزاری سمینار، همایش و یا کنفرانس به یک سالن مجهز و مناسب نیاز خواهید داشت که امکانات موردنیاز برای برگزاری جلسه مدنظرتان را فراهم سازد. شاید برای شما نیز سؤال باشد که چگونه می‌توان به چنین سالن‌هایی دسترسی داشت؟! سلام حرفه‌ای به عنوان یکی از برترین مجموعه‌های فعال در حوزه اجاره سالن همایش، سمینار و کنفرانس، این دغدغه را برای شما عزیزان رفع کرده است. این مجموعه با اجاره سالن سمینار، کنفرانس و همایش، فضای لازم برای برگزاری گردهمایی مدنظر شما را فراهم می‌سازد. اما اجاره سالن سخنرانی چه مزایایی برای شما عزیزان به همراه دارد؟!

هدف از برگزاری همایش، سمینار و کنفرانس چیست؟

به‌طور معمول افراد با منظورهای یکسانی در جلسات همایش، سمینار و کنفرانس شرکت می‌کنند. هدف نهایی تمامی این جلسه‌ها آموزش، بحث و تبادل نظر در مورد جدیدترین مطالب موجود در یک حوزه خاص است. اما این سه جلسه تفاوت‌هایی نیز با یکدیگر دارند. به‌عنوان مثال، همایش‌ها در ابعاد بزرگ‌تری برگزار می‌شوند و معمولاً از سطح علمی بالاتری برخوردار هستند. از سویی دیگر، کنفرانس‌ها در ابعاد کوچک‌تری برگزار می‌شوند و معمولاً با سخنرانی‌ها و نمایشگاه‌هایی نیز همراه می‌شوند. سمینارها نیز هدف جداگانه‌ای را دنبال می‌کنند؛ در واقع، هدف از برگزاری سمینار آموزش افراد در یک زمینه خاص است. به همین دلیل، سمینارها معمولاً با کارگاه‌های عملی همراه هستند.

با توجه به این موضوع که همایش‌ها، کنفرانس‌ها و سمینارها به منظورهای متفاوتی برگزار می‌شوند، برای برگزاری هر کدام از آن‌ها نیاز به یک‌سری امکانات ویژه داریم. مهیاسازی این امکانات و یک فضای مناسب برای برگزاری جلسه را می‌توان بزرگ‌ترین چالش در مسیر برگزاری سمینار، کنفرانس و همایش دانست. تهیه امکانات لازم برای برگزاری جلسه می‌تواند هزینه‌های سرسام‌آوری را بر شما عزیزان تحمیل کند. علاوه بر آن، پیدا کردن محیطی با فضای کافی و مناسب برای افراد شرکت‌کننده نیز تقریباً غیرممکن است. اما چاره کار چیست؟! اجاره سالن همایش، کنفرانس و سمینار را می‌توان بهترین و مناسب‌ترین گزینه موجود برای رفع این مشکل دانست. شما عزیزان می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای معقول و مناسب، از فضا و امکانات یک سالن تخصصی برای برگزاری جلسه همایش، سمینار و یا کنفرانس خود استفاده کنید. اما چگونه می‌توان یک سالن برگزاری همایش را اجاره کرد؟!

اجاره سالن همایش با بهترین قیمت

اجاره سالن همایش، کنفرانس و سمینار را می‌توان بهترین راه‌حل برای برگزاری یک جلسه تخصصی و مفید دانست. شما عزیزان می‌توانید با اجاره سالن، به بهترین امکانات لازم برای برگزاری جلسه دسترسی داشته و از فضای مناسبی برای ارائه مطالب خود استفاده کنید. فراموش نکنید که مهم‌ترین اصل در برگزاری همایش، سمینار و کنفرانس، آسایش و راحتی شرکت‌کنندگان در جلسه است. بنابراین، شما باید توجه ویژه‌ای به این امر داشته و فضایی را مهیا سازید که مخاطب شما در آسایش کامل به استفاده از مطالب ارائه شده در جلسه بپردازد. اما چگونه می‌توان سالن مناسبی را برای برگزاری سمینار، کنفرانس و یا همایش اجاره کرد؟! هزینه‌های اجاره سالن در چه حدودی است؟! اگر شما نیز جز آن دسته افرادی هستید که با این دسته از دغدغه‌ها مواجه‌اید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

امروزه، مجموعه‌های متعددی در حوزه اجاره سالن کنفرانس، همایش و سمینار فعالیت می‌کنند. در واقع، این مجموعه‌ها را می‌توان مرجع مناسبی دانست که اطلاعات انواع سالن‌های موجود در سطح ایران را جمع‌آوری کرده و در اختیار مخاطبین خود قرار داده‌اند. بنابراین، شما عزیزان می‌توانید به آسانی به مشاهده و مطالعه اطلاعات سالن‌های موجود پرداخته و در نهایت، گزینه موردپسند خود را انتخاب و رزرو کنید. اما باید توجه داشته باشید که برای این امر، باید یک مرجع مناسب و معتبری را انتخاب کنید. انتخاب مرجع مناسب برای اجاره سالن سمینار، همایش و کنفرانس این امکان را برای شما فراهم می‌سازد که سالن مدنظر خود را با بهترین قیمت و در سریع‌ترین زمان ممکن رزرو کنید.

مزایای اجاره سالن کنفرانس چیست؟

اجاره سالن کنفرانس، همایش و سمینار می‌تواند به صورت قابل‌توجهی سطح برگزاری جلسه را افزایش داده و موجب رضایت بیشتر شرکت‌کنندگان در جلسه شود. این مورد را می‌توان برجسته‌ترین مزیت اجاره سالن کنفرانس در نظر گرفت. از سویی دیگر، سالن‌هایی که به صورت تخصصی برای برگزاری جلسات این‌چنینی مهیا شده‌اند، از امکانات و تجهیزات لازم و کافی برای برگزاری جلسه بهره می‌برند. بنابراین، دیگر نیازی نیست که زمان و هزینه بسیاری را برای آماده‌سازی این تجهیزات صرف کنید. هزینه‌ای که شما عزیزان بابت اجاره سالن همایش پرداخت می‌کنید، تمامی امکانات و تجهیزات موردنیاز را نیز شامل می‌شود. به عبارتی، اجاره سالن همایش می‌تواند منجر به حذف هزینه‌های مربوط به تهیه تجهیزات شده و رویدادی به‌صرفه را رقم بزند. برخی از مهم‌ترین مزیت‌های اجاره سالن کنفرانس عبارت‌اند از:

برخورداری از محیطی مناسب برای برگزاری جلسه

برخورداری از تجهیزات صوتی و تصویری باکیفیت

بهره‌مندی از صندلی‌های ارگونومیک و مناسب با انحنای بدن برای کاهش سطح خستگی شرکت‌کنندگان

بهره‌مندی از فضای مناسب برای پذیرایی هرچه بهتر از شرکت‌کنندگان در جلسه

امکان تسلط کافی بر حضار در هنگام ارائه مطلب

صرفه‌جویی در هزینه‌های برگزاری جلسه موردنظر

و...

سلام حرفه‌ای: اجاره و رزرو سالن همایش، سمینار و کنفرانس + [مشاوره رایگان]

سلام حرفه‌ای را می‌توان یکی از بهترین مجموعه‌های فعال در این حوزه دانست که اقدام به اجاره انواع سالن‌های موجود در این زمینه کرده است. این مجموعه از مجوزهای لازم برخوردار بوده و همواره سعی بر این دارد که بهترین سالن‌های همایش و تجهیزات موردنیاز برای برگزاری جلسات را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دهد. اگر شما نیز قصد اجاره سالن همایش را با قیمتی مناسب دارید، توصیه می‌کنیم که از وب‌سایت این مجموعه بازدید کنید. جهت آشنایی با بهترین سالن‌های دایر در ایران و اطلاع از امکانات آن‌ها می‌توانید به صفحه تخصصی این موضوع در وب‌سایت سلام حرفه‌ای مراجعه کنید. پس از بررسی گزینه‌های موجود و در نظر گرفتن امکانات و هزینه‌های اجاره آن‌ها می‌توانید نسبت به رزرو مناسب‌ترین گزینه اقدام کرده و همایش خود را به بهترین شکل برگزار کنید. همچنین، شما عزیزان می‌توانید جهت برقراری ارتباط با کارشناسان این مجموعه، دریافت مشاوره رایگان و اجاره سالن کنفرانس، با شماره تلفن 09124124539 تماس حاصل نمایید.

کد خبر 751460

دیگر خبرها

  • اجاره سالن همایش، سمینار و کنفرانس در سلام حرفه ای + [مشاوره رایگان]
  • کاسانو: توتی و باجو بهترین بازیکنان شماره ۱۰ در تاریخ فوتبال ایتالیا هستند
  • سالن جشن آموزش و پرورش در شأن معلم نیست/ لزوم تکریم توسط جامعه
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به قم سفر کرد
  • بهترین سایت تبلیغات کسب و کار (لیست کامل سایت‌های زودبازده داخلی و خارجی)
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • شایگان: حسن یزدانی به بوداپست می‌رود، مگر آنکه آماده نباشد
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • قیمت بلیت کنسرت‌های تهران به ۹۰۰ هزار تومان رسید!
  • استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس