Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@03:36:06 GMT

توقف در اجرای پروژه پالایشگاه پلدختر به دلیل عدم گاز رسانی

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۵۸۵۰

توقف در اجرای پروژه پالایشگاه پلدختر به دلیل عدم گاز رسانی

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا کاظمی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر لزوم پیگیری برای عملیاتی شدن پروژه‌های گاز رسانی در شهرستان پلدختر، اظهار داشت: می‌طلبد که پروژه‌های گاز رسانی به مناطق دهستان «میان کوه شرقی»، «زیودار»، «افرینه»، «جلگه»، «پاعلم» و… تسریع پیدا کند.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم گاز رسانی به پالایشگاه پلدختر، عنوان کرد: بخشی از کار این پالایشگاه به دلیل عدم گاز رسانی متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتخب مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه در این راستا یک برنامه زمانبندی با حضور فرماندار و شرکت گاز در دستور کار قرار گرفته است، افزود: امیدواریم این پروژه‌ها طی سال جاری و بر اساس برنامه زمانبندی عملیاتی شوند.

کاظمی، تصریح کرد: در حال حاضر میانگین گاز رسانی در شهرستان پلدختر ۶۳ درصد است و با اجرای این پروژه‌ها این عدد به بیش از ۸۰ درصد می‌رسد.

کد خبر 4907249

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی حمیدرضا کاظمی پالایشگاه نفت ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا ایلام ستاد مقابله با کرونا قزوین شهرکرد ماه مبارك رمضان کمک به نیازمندان بارش باران بیرجند استانداری قزوین جهش تولید گاز رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۵۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی احمدزاده عصر دوشنبه در آیین کلنگ زنی مینی پالایشگاه شهر دهدشت افزود: عملیات اجرایی پروژه با قریب به ۵۰۰ نفر نیرو آغاز که در نهایت پوشش اشتغال زایی ۳۰۰ نفری را به شکل مستقیم خواهد داشت.

احمدزاده با اشاره به بحث مجوز پایانی این طرح اظهار کرد: مجوز پایانی پروژه در استان است و مشکلی از این جهت نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه امید است هرچه سریع‌تر عملیات اجرایی مینی پالایشگاه دهدشت آغاز شود، تصریح کرد: تاکید و پیگیری لازم برای تحقق پروژه بر اساس زمانبندی مطلوب را خواهیم داشت.

استاندار تصریح کرد: همچنین برای بحث تسهیلات و مطالبه برای سرعت بخشی به این پروژه همکاری لازم محقق می شود.

کد خبر 6092404

دیگر خبرها

  • رقابت چین و هند برای نفوذ به بخش انرژی سریلانکا
  • عزم جزم دولت برای به سرانجام رساندن مینی پالایشگاه دهدشت
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی تولید می‌شود
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری