Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع گفت: تجهیزات ارتش برای مقابله با کرونا، از فناوری روز دنیا بهره می‌برد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «امیر سرتیپ امیر حاتمی»، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، درباره تجهیزات مقابله‌ای ارتش در مواجهه با ویروس کرونا گفت: ارتش و همه نیرو‌های مسلح واحد‌های کاملا آماده‌ای هستند که این آمادگی برای اجرای ماموریت‌هاست که اهمیت بسیاری هم نیز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: ماموریت نیرو‌های مسلح ما حفظ تمامیت ارضی و امنیت کشور است، البته برای مقابله با ویروس کرونا مقدار قابل توجهی امکانات درمانی و بهداشتی در اختیار دارند.

وزیر دفاع گفت: نیروهای مسلح به همان شکل که در موضوعات و مشکلات گوناگونِ کشور مانند سیل و زلزله حضور پیدا می‌کند؛ برای مقابله با کرونا هم امکانات بهداشتی و درمانی خود را به میدان آوردند.

سرتیپ حاتمی با بیان اینکه ارتش و نیرو‌های مسلح در موضوع مقابله با کرونا نیز وارد میدان شدند، خاطرنشان کرد: نقش نیرو‌های مسلح و ارتش اهمیت بسیاری دارد، به این دلیل که هم در پشتیبانی روحی و روانی از مردم و سامانه بهداشت کشور و هم به عنوان یک امکان و ظرفیت قابل توجهی که کار واقعی بسیاری را انجام داد مورد توجه است.

وزیر دفاع تجهیزات مقابله با کرونا که در ارتش ساخته شده را همگام با فناوری روز دانست و تاکید کرد: تجهیزاتی که در ارتش برای مقابله با کرونا ساخته شده از فناوری روز دنیا بهره می‌برد، یعنی همان فناوری که در دنیا هم برای مقابله با کرونا استفاده می‌شود.

او ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیرو‌های مسلح کشورمان نیز این فناوری‌ها را در اختیار دارند و از این نوع تجهیزات نوین به میزان کافی در اختیار نیرو‌های مسلح و کشورمان قرار دارد.

سرتیپ حاتمی در پایان اظهار کرد: خوشبختانه ما تا امروز توانستیم در مقابله با کرونا مقاومت کرده و آن را مدیریت کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امیر حاتمی کرونا کرونا در ایران برای مقابله با کرونا نیرو های مسلح فناوری روز وزیر دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۵۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در همایش استانی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: به منظور مهارت آموزی کارکنان وظیفه در طول ۶ سال گذشته یک ملیون و ۶۰۰ هزار نفر از جوانان زیر پوشش این نیرو، دوره‌های مهارتی تخصصی و عمومی را فرا گرفته اند و حدود ۸۵۰ هزار نفر از آن‌ها نیز موفق به کسب یک مهارت تخصصی شده اند. 
سردار زاده کمند افزود: در سال ۱۴۰۲ براساس برنامه، حدود ۲۴۰ هزار نفر از سربازان، دوره مهارت‌های تخصصی را طی کرده اند و استان ایلام سهم بسزایی در این زمینه دارد.
وی تأکید کرد: پیش بینی می‌شود در سال ۱۴۰۳، ۲۵۰ هزار نفر دارای مهارت تخصصی و ۳۴۵ هزار نفر نیز موفق به آموزش مهارت‌های عمومی شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عملیات ارتش یمن علیه چهار کشتی در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • کشمکش وزارت‌های دارایی و دفاع آلمان بر سر افزایش بودجه نظامی
  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد
  • تأکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه