Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@21:31:44 GMT

ترخیص آخرین بیمار کرونایی از نقاهتگاه شهید همت

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۶۱۷۰

ترخیص آخرین بیمار کرونایی از نقاهتگاه شهید همت

با تلاش شبانه‌روزی مدافعان سلامت، آخرین بیمار کرونایی بستری در نقاهتگاه شهید همت شهرستان اردکان ترخیص شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، با تلاش شبانه‌روزی مدافعان سلامت، امروز آخرین بیمار کرونایی بستری در نقاهتگاه شهید همت شهرستان اردکان بهبودیافته و باحال عمومی خوب ترخیص شده و به آغوش خانواده خویش بازگشت و این مرکز درمانی به‌صورت موقت تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سرپرست نقاهتگاه شهید همت شهرستان اردکان، این نقاهتگاه باهدف مراقبت از بیماران بهبودیافته کرونایی پس از ترخیص از بیمارستان و قرنطینه آن‌ها تا بهبودی کامل، راه‌اندازی شده بود که در مدت فعالیت خود 42 نفر از بیماران کرونایی شامل 22 نفر زن و 20 نفر مرد را پذیرش کرده بود.

عادل افتخاری افزود: نقاهتگاه شهرستان اردکان با ظرفیت ۴۰ تخت و با محوریت فرمانداری و همکاری ارگان‌های مختلف مانند بیمارستان ضیایی، ناحیه مقاومت بسیج، شبکه بهداشت و درمان، آموزش‌وپرورش، شهرداری، گردان امام حسین (علیه‌السلام)، پادگان ولی‌عصر (عج)، صنایع و اداره ورزش و جوانان تجهیز و آماده شد.

وی اظهار داشت: بیماران ترخیص شده از بیمارستان که امکان سپری کردن دوره نقاهت در منزل برایشان فراهم نبود تا 14 روز در این مرکز قرنطینه بوده و خدمات مراقبت‌های پرستاری، دارویی، تغذیه‌ای و پیشگیری از انتقال بیماری به دیگران را دریافت می‌کردند.

سرپرست نقاهتگاه بیماران کرونایی شهرستان اردکان در پایان از زحمات خالصانه نیروهای بسیجی و گروه‌های جهادی که در جبهه مبارزه با ویروس کرونا درصحنه حضور داشتند قدردانی کرد و از مردم خواست تا همکاری خود را با کادر درمانی برای شکست کامل کرونا ادامه دهند.

انتهای پیام/ 90010

منبع: فارس

کلیدواژه: نقاهتگاه کرونا اردکان مدافعان سلامت بسیجیان گروه های جهادی قرنطینه شهرستان اردکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۶۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه‌کشی یک‌چهارم نهایی جام حذفی؛ سپاهان به ملوان رسید، تراکتور به مس

مراسم قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشورمان برگزار شد و تیم‌های راه‌یافته به این مرحله حریفان خود را شناختند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) از ساعت ۱۴:۰۰ در سالن روابط‌عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد. حمید درخشان و غلام‌رضا فتح‌آبادی به عنوان میهمان در این مراسم حضور داشتند.

تیم‌های سپاهان اصفهان، تراکتور، گل‌گهر سیرجان، ملوان بندرانزلی، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و هوادار تهران از لیگ برتر و تیم چادرملوی اردکان، از لیگ یک به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرده‌اند و در این قرعه‌کشی حریفان خود را شناختند.

نتایج کامل قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی به شرح زیر است:

تراکتور تبریز - مس رفسنجان

چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران

سپاهان اصفهان - ملوان بندرانزلی

برنده دیدار گل‌گهر سیرجان و هوادار تهران در مرحله نیمه‌نهایی مقابل برنده دیدار سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی قرار می‌گیرد و در مقابل برنده دیدارهای تراکتور تبریز و مس رفسنجان مقابل چادرملو اردکان و آلومینیوم اراک قرار خواهد گرفت.

منبع: ایرنا

کد خبر 749100

دیگر خبرها

  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • چادرملو- آلومینیوم: فقط در 27 اردیبهشت!
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • قرعه‌کشی یک‌چهارم نهایی جام حذفی؛ سپاهان به ملوان رسید، تراکتور به مس
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند