Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@11:54:49 GMT

سلامت روان شهروندان دغدغه مسئولان استانی

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۶۲۱۱

سلامت روان شهروندان دغدغه مسئولان استانی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علی محمد عطابخش مدیر کل بهزیستی استان یزد  در جلسه کمیته سلامت روان ستاد کرونا در استان، گفت: تمامی دستگاه‌های عضو امکانات فیزیکی یا پرسنل را در اختیار کمیته بگذارند.

او افزود: با هماهنگی تمامی دستگاه‌ها مقرر شد که در هر قسمتی از شهر مشاوره رایگان برای کاهش ترس و اضطراب به شهروندان ارائه شود و همچنین از موازی کاری جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل بهزیستی استان یزد با اشاره به اینکه صدای مشاور بهزیستی استان قبل از ورود کرونا به صورت خصوری خدمت گزار مردم بوده است، ادامه داد: از اسفند ماه ۹۸ و با شروع این بیماری این سازمان به صورت غیر حضوری و تلفنی به شهروندان مشاوره رایگان می‌دهد.

او گفت: شهروندان می‌توانند برای اطمینان از سلامت روان خانواده‌ی خود به سایت http://corona.behzisti.ir/demographic نیز مراجعه کنند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی بهزیستی استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۶۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرپرست شبکه بهداشت و درمان بوانات گفت: به مناسبت هفته سلامت ، بسیج جامعه پزشکی با حضور در روستای جوی سفید شهرستان بوانات به  ۲۰۰ بیمار خدمات پزشکی و پرستاری رایگان ارائه کردند.

حامد طباطبایی افزود: بیماران در زمینه های اطفال، قلب، داخلی، مشاوره روانپزشکی، مشاوره تغذیه، پرستاری و دارویی در این روستا ویزیت شدند.
وی بیان کرد: این اردو با همکاری فرمانداری و اداره های هلال احمر، آموزش و پرورش، دهیاری و شورای اسلامی روستای جوی سفید و مدرسه امام حسن مجتبی این روستا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ارتقاء سواد سلامت روانی جامعه، راهی برای مبارزه با روانشناس‌نماها
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • میزبانی نمایشگاه و جشنواره سلامت از شهروندان
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • رینگ چهارم با منابع استانی تکمیل نمی‌شود/ آلودگی هوا دغدغه اصلی برای اصفهان است
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس