Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد علی رمضان، مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان  ، با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز کرمان با توجه به رسالت ذاتی خود در شرایط و اقتضائات ویژه حاکم بر جامعه در اثر شیوع ویروس منحوس کرونا و تعطیلی محافل مذهبی، تدارک ویژه‌ای برای ماه مبارک رمضان دیده است، گفت: دعای ابوحمزه ثمالی از محل گلزار شهدای کرمان و مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بدون تجمع مردمی تقدیم شنوندگان و بینندگان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: سیمای مرکز کرمان، برنامه‌های ماه مبارک رمضان را با برنامه سحرگاهان، ویژه سحر‌های این ماه مبارک آغاز می‌کند که در این برنامه بخش‌های متفاوتی، چون: ادعیه، مناجات سحرگاهی، یادی از یاران، دعای فرج، کلام بزرگان، نماز صبح، دعای سحر، خاطرات رمضان، تغذیه در سحر، اذان صبح به همراه زیرنویس اذان شهرستان‌های استان، به مدت ۹۰ دقیقه تولید و پخش می‌شود.

علی رمضانی بیان کرد: ضیافت، عنوان ویژه برنامه افطار سیمای مرکز کرمان است که از اول ماه مبارک رمضان هر روز قبل از اذان مغرب به مدت ۶۰ دقیقه با رویکرد ایجاد فضای معنوی، امید آفرینی و نشاط و با موضوعات مفاهیم و برکات ماه مبارک رمضان با حضورکارشناسان مذهبی و پزشکی و مهمانان ویژه از اقشار مختلف از جمله:کارآفرینان و نخبگان عرصه تولید، پزشکان و پرستاران از جان گذشته، خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران و خیران تقدیم مخاطبان می‌شود.

او تصریح کرد: در این برنامه، بخش‌های تواشیح، مناجات، سرود و مجموعه برنامه اذان و نماز مغرب پخش می‌شود.

علی رمضانی با بیان اینکه جزء خوانی قرآن کریم هر روز از ساعت ۱۸ تا ۱۹ و قرائت دعای افتتاح و سخنرانی، هر شب از سیمای مرکز کرمان پخش می‌شود، افزود: ویژه برنامه شب‌های قدر، همزمان با لیالی قدر، تقدیم مردم دیار کریمان می‌شود.

او گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان و در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) مبنی بر کمک مومنانه، برنامه‌های ویژه‌ای با همکاری ستاد مواسات و دیه استان، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد شهید و امور ایثارگران تدارک دیده شده است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان افزود: زندگی زیباست، پزشک شما، ره عشق و در شهر نیز از برنامه‌هایی هستند که در ماه مبارک رمضان به صورت ویژه تولید و پخش می‌شوند.

او با بیان اینکه"به خدا نزدیک‌تر "عنوان ویژه برنامه رادیو است که در سحرگاهان با میهمانان ضیافت الهی همراه خواهد شد، گفت: این برنامه از ساعت ۳ و ۱۵ دقیقه بامداد با بخش‌های گفتار، کارشناسی، دعای روز، دعای سحر، اذان صبح، دعای فرج، نماز رهبرمعظم انقلاب (مدظله العالی)، تواشیح و احکام ماه مبارک رمضان پخش می‌شود.

علی رمضانی اظهار کرد: برنامه "ضیافت" نیز از صدای مرکز کرمان به عنوان ویژه برنامه افطار، پخش می‌شود و روزه داران می‌توانند از این برنامه بهره‌مند شود.

او افزود: در این برنامه بخش‌های مختلفی، همچون: یتیم نوازی، همنشینی با خوبان، پرهیز از معاصی، قدرشناسی، قرائت پیامک‌های مخاطبان، پخش نماز رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و گزارش، به مدت ۶۰ دقیقه تقدیم شنوندگان رادیو کرمان می‌شود.

علی رمضانی با بیان اینکه"بر حریر قدر"، ویژه برنامه شب‌های قدر است که از رادیو کرمان تقدیم مردم متدین استان کرمان می‌شود، بیان کرد: در شب‌های ماه مبارک رمضان دعای افتتاح، دعای مجیر و مناجات آقا امیرالمومنین علی (ع) و هر صبح از ساعت ۵ تا ۶ بامداد، ترتیل قرآن کریم و عصر‌ها از ساعت ۱۸ الی ۱۹ جزء خوانی قرآن از رادیو کرمان، پخش می‌شود.

او کاروان، مرثیه آفتاب، روز فریاد، ماه نو، کاروان شادی و عید عاشقان را از جمله برنامه‌های دیگر رادیو کرمان عنوان کرد که در این ماه به صورت ویژه تقدیم شنوندگان رادیو کرمان می‌شود.

مدیر کل مرکز کرمان در ادامه گفت: معاونت اطلاعات و اخبار مرکز کرمان نیز از آغاز ماه مبارک رمضان با تهیه گزارش‌هایی با موضوع: فواید روزه‌داری، اطعام و اکرام ایتام، کمک‌های خیریه‌ها به افراد بی بضاعت، انفاق و دستگیری از مستمندان، تهیه گزارش درباره شخصیت امیرالمومنین حضرت علی (ع) و شهادت آن حضرت (ع) و پوشش مراسم لیالی قدر، روز قدس و عید سعید فطر در این زمینه تلاش خواهد کرد.

او افزود: معاونت فضای مجازی مرکز کرمان نیز با تولید آثار متناسب با ماه مبارک رمضان با مخاطبان خود همراه می‌شود و سعی در انتقال پیام‌های با محتوا و اثر بخش دارد.

علی رمضانی افزود: تولید و انتشار پوستر، موشن گرافیک، کلیپ تصویری پادکست با موضوعات حدیث، نماز، مکارم الاخلاق، اوقات شرعی، مناسبت‌های عمومی، احکام روزه، طب سنتی و روزه داری، حدیث انتظار، نماز، بارگذاری صفحه ویژه در وب سایت مرکز کرمان و با بهره‌گیری از ظرفیت پیام رسان سروش برای نشر محتوای تولید شده، از جمله اقدامات فضای مجازی مرکز کرمان خواهد بود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا و سیما ابوحمزه ثمالی سیمای مرکز کرمان ماه مبارک رمضان رادیو کرمان ویژه برنامه علی رمضانی پخش می شود علی رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۶۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، در این نشست که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، سردار حسن زاده ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارش اجمالی پیرامون گنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید پایتخت ارائه و در این خصوص بین فرماندهان سپاه تهران بزرگ و ارتش تبادل نظر بعمل آمد.

در ادامه، امیر موسوی زحمات و تلاش‌های سپاه تهران بزرگ را در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای شهر تهران ارج نهاد.

در پایان، سردار حسن زاده تابلوی منقّش به تمثال فرماندهان شاخص و شهید ارتش جمهوری اسلامی را به امیر سید عبدالرحیم موسوی اهدا کرد.

 

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • سردار رادان از نمایندگان مجلس برای حمایت از «طرح نور» تشکر کرد
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس برای حمایت از طرح نور
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • مرقد هانی بن عروه از یاران خاص امام علی(ع) مسجد کوفه