Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@02:22:29 GMT

رسیدگی به پرونده‌های شکایت تراکتور خارج از فیفا

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۶۶۱۹

رسیدگی به پرونده‌های شکایت تراکتور خارج از فیفا

با اعلام معاون حقوقی باشگاه تراکتور رسیدگی به 3 پرونده مهم شکایت بازیکنان خارجی سابق فعلا در اختیار فیفا نیست.

به گزارش "ورزش سه"، شکایت آنتونی استوکس، کوین کنستانت و لی اروین سه بازیکن خارجی سابق تراکتور از این باشگاه حواشی زیادی را حول این باشگاه ایجاد کرده است. در این باره گفته می‌شد اگر طی 45 روز تراکتور مبلغی که فیفا تعیین کرده را به این 3 بازیکن پرداخت نکند، ممکن است محرومیت سنگینی برای سرخ‌پوشان در نظر گرفته شود اما معاون حقوقی باشگاه تراکتور این مساله را رد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مصطفی کاراندیش معاون حقوقی تراکتور در این خصوص به خبرنگار ما گفت: «پرونده این 3 بازیکن اصلا فیفا به فیفا نرفته تا حکمی صادر شود. این سه پرونده در دادگاه عالی ورزش رسیدگی می‌شود و ما در فیفا فقط پرونده کوین فورچونه را داریم.»


وی افزود: «مهلت 45 روزه برای پرداخت پول به این 3 بازیکن هم درست نیست. ما طی نامه ای که ارسال کردیم خواهان اصل حکم صادر شده هستیم و منتظریم این حکم را ارسال کنند تا بتوانیم مستندات و اعتراض خود را به صورت رسمی و کامل برایشان بفرستیم و پرونده دوباره بررسی شود. این پروسه حدود 4، 5 ماه زمان می‌برد و فعلا هیچ خطری باشگاه تراکتور را تهدید نمی‌کند.»

تراکتور آنتونی استوکس پرسپولیس تهران کوین کنستانت

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور آنتونی استوکس پرسپولیس تهران کوین کنستانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۶۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: مسئول رسیدگی به پرونده کشتی پرتغالی توقیف شده قوه قضاییه است

وزیر کشور به ارائه توضیحاتی درباره وضعیت کشتی پرتغالی توقیف شده پرداخت و اعلام کرد که مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، احمد وحیدی وزیر کشور درباره وضعیت کشتی پرتغالی توقیف شده گفت: مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است و تخلفی که در این زمینه صورت گرفته از این مسیر باید حل و فصل شود.

وی ادامه داد: شبکه‌های بیگانه در این باره شایعات زیادی درست می‌کنند.

گفتنی است یک فروند کشتی کانتینربر با نام «MCS Aries» توسط نیرو‌های ویژه دریایی سپاه SNSF با اجرای عملیات هلی‌برن و تخلیه نیرو روی عرشه کشتی در نزدیکی تنگه هرمز توقیف شده است.

دیگر خبرها

  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • وزیر کشور: مسئول رسیدگی به پرونده کشتی پرتغالی توقیف شده قوه قضاییه است
  • کارشناس حقوقی: رای کمیته انضباطی درمورد هوادار سپاهان مطابق آیین‌نامه است
  • حکم 10 ساله محرومیت هوادار سپاهان؛ رسیدگی قضایی به تخلف در دادسرا
  • تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • اعتراض پلیس زنجان به رای شعبه ۹ بازپرسی رد شد