Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه شورای سیاست‌گذاری حزب ندای ایرانیان با موضوع " آسیب‌شناسی و بررسی اولویت‌های حزب ندای ایرانیان در سال 1399" به صورت مجازی به ریاست صادق خرازی دبیر کل، و با حضور فراهانی رئیس شورای مرکزی و سایر اعضای این شورا برگزار شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در این جلسه اعضای شورای سیاست‌گذاری تحلیل‌های خود را در خصوص " آسیب‌شناسی و بررسی اولویت‌های حزب ندای ایرانیان در سال 1399" مطرح و به ارائه برنامه‌های خود پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این جلسه، اعضای شورای سیاست‌گذاری با بررسی گزارش تفریغ بودجه سال ۱۳۹۷ کشور و بررسی واکنش‌های دولتی صورت گرفته نسبت به این گزارش، خواستار بررسی وضعیت ارزهای دولتی پرداختی در گزارش دیوان محاسبات توسط قوه قضاییه و ارائه گزارش دقیق به مردم شدند. در ادامه با نقد عملکرد نهاد های نظارتی تأکید کردند، انتظار می‌رود نظارت توسط نهادهای نظارتی به گونه‌ای باشد که مانع وقوع تخلف و فساد گردد، در صورتی که نهادهای نظارتی به درستی به وظایف خود عمل می‌کردند، احتمال وقوع فساد و تخلف کاهش می‌یافت.

در این جلسه تصریح شد در روزهایی که مردم از لحاظ معیشت دچار مشکلات فراوان هستند انتظار می‌رود دولت با کنترل بازار و نظارت کارآمد مانع افزایش قیمت کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان شود. متأسفانه با وجود وعده‌های مسئولان در خصوص افزایش نیافتن قیمت کالاهای پرمصرف  و مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان، مشاهدات میدانی حکایت از گران شدن کالاهای اساسی دارد. انتظار می‌رود دولت با بازرسی و نظارت کارآمد بر قیمت، تأمین، توزیع و ارائه به موقع کالا و خدمات، زمینه تعدیل قیمت‌ها را فراهم سازد.

در پایان این جلسه تأکید شد تنها متحد استراتژیک حزب ندای ایرانیان کسی جز"مردم ایران" نیست و حزب ندای ایرانیان در «ائتلافی دائمی و همیشگی با مردم» به چیزی جز «تأمین منافع ملی در عرصه بین المللی و تأمین و تضمین حقوق شهروندی در عرصه داخلی» نمی‌اندیشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حزب ندای ایرانیان حزب ندای ایرانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۶۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جلسه علنی عصر مجلس

چلسه علنی عصر مجلس شورای اسلامی برای ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه شروع شد.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ابتدای صبح امروز بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جدوال را به پایان رساندند.

سپس مجلس وارد بررسی ایرادات شورای نگهبان در برنامه هفتم توسعه شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر ایرادات باقی مانده از برنامه هفتم توسعه را مورد رسیدگی قرار می دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی بررسی شد
  • بررسی و تصویب ۵ طرح بهبود و توسعه میادین نفت و گاز کشور
  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • آسیب شناسی معماری تنظیم‌گری رسانه در ایران
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • اصلاح طلبان در کدام حوزه های انتخابیه کاندیدا دارند؟
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس