Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر خبرگزاری تسنیم در آذربایجان غربی در طول روز تازه‌ترین اخبار را در قالب از گوشه و کنار استان منعکس می‌کند. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، در بسته خبری پیش‌رو، بخشی از اخبار گوشه و کنار استان آذربایجان غربی گردآوری و در اختیار خوانندگان و مخاطبان خبرگزاری تسنیم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت آذربایجان‌غربی از کل کشور بدتر است

سیدهادی بهادری، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت آذربایجان غربی از کل کشور بدتر است. چنانکه در بسیاری از استان‌ها مبتلایان به کرونا کنترل شده اما در آذربایجان غربی همچنان نگرانی وجود دارد.

رزمایش کمک مومنانه به معنویت‌ا‌فزایی در جامعه کمک می‌کند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: رزمایش کمک مومنانه به معنویت‌ا‌فزایی در جامعه بیش از پیش کمک می‌کند.

تجهیز بیمارستان‌های تهران برای مقابله با ویروس کرونا با استفاده از منابع ارزش افزودهاستان قم مشکلی در زمینه گان بیمارستانی ندارد/تصمیم جدیدی برای بازگشایی اماکن مذهبی گرفته نشده است23 بیمارستان استان کرمانشاه مجهز به سیستم غیرسوز پسماند است/ استفاده از سیستم سوز در صورت افزایش حجم زباله‌های بیمارستانی

کمک‌های مومنانه و مادرانه مادران شهدا و جانباز 

700 بسته معیشتی توسط مادران شهدا و خیرین توزیع خواهد شد.

به همت بسیج سازندگی در راستای رزمایش مواسات، همدلی و کمک های مومنانه به خانواده آسیب دیدگان ویروس منحوس کرونا و در آستانه ماه مبارک رمضان 700 بسته معیشتی شامل 10 قلم مواد غذایی ضروری توسط مادران شهید و خیرین صندوق های قرض‌الحسنه بسیج سازندگی در حسینیه حضرت زینب به ارزش یک میلیارد و پانصد هزار ریال بین مستمندان توزیع خواهد شد.

تاکید مجدد مدیرکل ارشاد آذربایجان غربی بر نقش اثرگذار رسانه‌ها در مواجهه با کرونا

رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد کرونای آذربایجان غربی با تاکید بر سه مقوله جریان سازی، جریان شناسی و آسیب شناسی نظام اطلاع رسانی، اهمیت اطلاع رسانی دقیق و هماهنگ در مقوله‌ای مثل کرونا را مستلزم شورایی بودن امر اطلاع رسانی دانست.

حجت‌الاسلام ناصر خدایاری با تاکید مجدد بر نقش تاثیرگذار رسانه‌ها در مواجهه با کرونا اظهار داشت: اگر تا به امروز رسانه‌ها دستمان را نمی‌گرفتند ولو به صورت ناهماهنگ، معلوم نبود اکنون وضعمان چه می‌شد چون مردم امروز می‌دانند فاصله گذاری اجتماعی یعنی چه و آگاهی لازم در موردشان ایجاد شده، اینکه برخی رعایت نمی‌کنند ناشی از ناآگاهی نیست، تعمدا رعایت نمی‌کنند.

خدایاری گفت: بیماریابی که هم اکنون در استان به صورت سرپایی انجام می‌شود یکی از موفقیت‌های سیستم بهداشت و درمان ماست که باید روی آن تاکید شود.

لزوم اهتمام ویژه اعضای کمیسیون‌های ماده 100 شهرداری‌ها به حفظ حقوق عامه

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در نامه خود خطاب به اعضای اعضای قضایی کمیسیون‌های ماده 100 شهرداری‌ها عنوان کرد: فلسفه وجودی کمیسیون ماده 100 شهرداری‌، حفظ حقوق عامه مردم و جلوگیری از تخلفات در حوزه ساخت و ساز است.

شمارش معکوس افتتاح بیمارستان جامع زنان ارومیه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی درباره بیمارستان جامع زنان ارومیه افزود: ساختمان جدید این بیمارستان تکمیل شده و پس از اتمام عملیات محوطه سازی آماده بهره برداری است.

جواد آقازاده درباره تجهیز این بیمارستان گفت: 4 طبقه از بیمارستان زنان به طور کامل تجهیز شده و تجهیزاتی از جمله رادیولوژی، وسایل آزمایشگاه‌ها و اتاق عمل و ICU تهیه شده‌اند که با پیگیری‌های لازم به زودی به بیمارستان افزوده می‌شوند.
وی درباره نیروی انسانی بیمارستان زنان بیان کرد: تعداد 173 نفر نیروی انسانی برای بیمارستان زنان ارومیه استخدام شده و به تازگی مجددا مجوز استخدام نیروی انسانی نیز صادر شده است.

کشف بیش از 200 هزار ماسک و دستکش بهداشتی در آذربایجان غربی

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: برای 81 واحد متخلف عرضه محصولاتی بهداشتی استان پرونده تخلفاتی تشکیل شده است.

وی گفت: 3492 لیتر الکل نیز کشف و ضبط شده است.

رهاسازی 270 میلیون مترمکعب آب از سدهای آذربایجان‌غربی به دریاچه ارومیه

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی: طبق برنامه‌ریزی‌ انجام شده عملیات رهاسازی آب از سدهای شهید کاظمی بوکان به میزان 194، شهرچای 30، مهاباد 40 و زولا 6 میلیون مترمکعب با حداکثر دبی مطمئن و با توجه به ملاحظات ایمنی سدها در حال انجام است.

انتهای پیام/7548/ش

R7548/P/S6,48/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی زنان ارومیه اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۷۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموزان در دست معلمان امانت هستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،صبح امروز، رقیه موسویان، مسئول جامعه زنان سپاه استان آذربایجان غربی به همراه ملائکه اسلام پرست، مدیر امور بانوان بسیج دانش آموزی استان با حضور در دبیرستان دخترانه فاطمیه ارومیه، ضمن تبریک روز معلم از زحمات این قشر با اهدای شاخه گل و هدایا تجلیل کردند. 

رقیه موسویان، مسئول جامعه زنان سپاه استان آذربایجان غربی، ضمن اشاره به نقش انسان ساز و تربیتی معلمان گفت: به برکت وجود نظام جمهوری اسلامی ایران، زنان ایرانی با الگو گیری از حضرت زهرا (س) توانسته اند به جایگاه رفیعی در بخشهای علمی، سیاسی و فرهنگی   اجتماعی دست پیدا کنند.

وی افزود: هیچ قله‌ای فتح‌شدنی نیست، مگر به دست توانای معلم و بی‌شک نقش و جایگاه معلم در جامعه، بی‌بدیل و بی‌نظیر است.

موسویان گفت: کودکان در دست معلمان امانت هستند و فکر دانش‌آموزان در دست ما امانت است و نسبت به فکر آن‌ها مسئولیت داریم.

ملائکه اسلام پرست، مدیر امور بانوان بسیج دانش آموزی استان آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: دانش‌آموزان امانتی از سوی والدین هستند و ما امانت دار دانش‌آموزان در قبال والدین هستیم.

وی با بیان اینکه مسئولیت معلمان در قبال فکر و ذهن دانش‌آموزان مهم است، افزود: تاثیری که معلمان روی کودکان و نوجوانان دارند به مراتب بیشتر از خانواده ها است و دشمن در تلاش است که ماهیت دختران را تغییر دهد و این نیاز جهاد معلمان است.

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس آغاز نمایشگاه کتاب تهران و درگذشت پل آستر
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • از امروز به فکر تابستان دریاچه ارومیه باشیم
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / نخستین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / اولین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • دانش آموزان در دست معلمان امانت هستند
  • سلاجقه: حدود ۶۰میلیون مترمکعب از حقابه هیرمند رهاسازی شد
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه