Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید جلالی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص شرایط گل‌گهر و نحوه تمرینات این تیم اظهار داشت: تقریبا نزدیک به دو ماه است که تیم ما هیچگونه تمرین گروهی انجام نداده. برای تمامی بازیکنان برنامه تمرینی ارسال کردیم آنها هم طبق همان برنامه هر روز تمریناتشان را انجام میدهند ویدئو آن را برای ما ارسال میکنند. تعهد شاگردانم نسبت به انجام برنامه‌های تمرینی این اطمینان را به من میدهد که آنها بسیار مسئولیت‌پذیر هستند و این موضوع باعث خوشحالی من است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به اینکه آیا تعطیلات لیگ به ضرر گل گهر شده است، گفت: تیم ما مسیر بسیار خوبی را طی میکرد به تازگی از نظر شرایط بدنی، ارتباط تیمی و روانی به وضعیت مطلوبی دست پیدا کرده بود که به یکباره شیوع این ویروس باعث تعطیلی کل بازی‌های لیگ شد. دوست داشتیم لیگ ادامه پیدا کند ولی این اتفاق اجتناب ناپذیر بود امیدواریم که هرچه زودتر این ویروس ریشه کن شود و همه مردم بتوانند به زندگی عادیشان بازگردند.

سرمربی گل‌گهر سیرجان در مورد اینکه برخی معتقدند بهتر است پرسپولیس را قهرمان اعلام کرده و لیگ را تمام کنند، گفت: تمام کردن بازی‌های لیگ در این شرایط منوط به گرفتن تصمیمات بسیار سختی است. به این دلیل که در حال حاضر فدراسیون تصمیم‌گیرنده و مسئول مستقیمی ندارد. اگر دقت کرده باشید در فوتبال ما هیچکس مسئولیت انتخاب مربی تیم ملی را هم به عهده نمی‌گیرد. پس چطور می‌توانند در این شرایط تصمیم بگیرند که مثلا قهرمان این تیم باشد و چهار تیم به جام باشگاه‌های آسیا بروند و دو تیم دیگر سقوط کنند. آیا کسی هست که مسئولیت این تصمیمات را به عهده بگیرد؟ پس ما اگر بخواهیم بازی‌ها در همین‌ جای کار تعطیل کنیم با چالش‌های بسیار بسیار سختی روبه رو خواهیم بود و بعید می‌دانم که چنین کاری انجام شود.

جلالی در رابطه با حاشیه‌ای که منشا حین لایو با ایسما درگیرش شد، گفت: در رابطه با این موضوع صحبتی با منشا نکردم. هر از گاهی او را می‌بینم او در حال حاضر ایران است خانواده‌اش در ایتالیا هستند ولی بدلیل مشکلات قرنطینه نتوانست به این کشور سفر کند. بنظرم زمانیکه بازیکن تنها است و درگیر شبکه‌های مجازی می‌شود امکان دارد این جور مسائل برایش پیش بیاید. فقط به او تاکید کردم طوری عمل کند که شرایط روحی‌اش به بهترین شکل حفظ شود کاری نکند که باعث تخریبش شود.

وی در پاسخ به اینکه چه آینده‌ای را برای فوتبال ایران متصور است، گفت: با توجه به تجریباتی که در این سال‌ها به دست آورده‌ام می‌توانم بگویم تغییری در چشم انداز فوتبال ما وجود ندارد. مگر اینکه از نهادهای نظارتی و بالا دستی فوتبال مانند: وزارت ورزش و جوانان و یا نهادهای نظارتی AFC و یاFIFA تشکیلات و سیستم فوتبال ما را مجبور به تغییر کنند وگرنه با این روال هیچ تغییر و تحول تازه‌ای رخ نخواهد داد.

سرمربی گل‌گهر سیرجان در مورد درگیری‌های اخیر بین امیرقلعه‌نوعی و پیروانی پیشکسوتان فوتبال ادامه داد: به طور کلی رخ دادن این جور مسائل بسیار ناراحت‌کننده است. در کشور ما نزدیک به بیست سال "داخلی ستیزی" اتفاق افتاد به این معنی که هر چه نیروهای داخلی در فوتبال ایران بودند هر کدام را به یک شکلی تخریب کردند تا از بین بروند. البته در این تخریب خود ما هم بی تقصیر نبودیم. چرا که یک سری افراد دوست داشتند جریان سازی کنند و خود ما هم به این جریان‌سازی‌ها دعواها، مشاجره‌ها، بگیرو ببندها، زندان کردن‌ها کمک کردیم. مردم هم که شاهد این اتفاقات بودند از این مسائل خوششان نمی‌آمد. و همه این‌ها باعث شد تا مجموعه عوامل فوتبال در بین مردم مقبولیت‌شان را از دست بدهند.

او افزود: یک خارجی باوری کل، کاملا به افکار عمومی کشور مسلط شد. به این معنا که مردم فرد خارجی که اصلا آن را نمی‌شناختند ترجیح می‌دادند که به او اعتماد کنند البته فکر می‌کنم این کار از بیست سال پیش کاملا مهندسی شده بود و بسیاری از این رفتارها خیلی به این جریان کمک کرد و اصلا این دست از برخوردها و اتفاقات را خوب نمی‌دانم. بنظرم اگر ما با همدیگر اختلاف نظری داریم می‌توانیم به هم زنگ بزنیم و جایی قرار بگذاریم و به دور از رسانه‌ها و فضای مجازی مشکلاتمان را حل کنیم. مطمئنم ارتباطی که بین عوامل فوتبال وجود دارد از نظر احساسی ارتباط مثبتی است زمانیکه پیش هم هستند خیلی خوب به توافق می‌رسند اینکه بخواهیم از طریق شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها به این قبیل موضوعات بپردازیم اصلا کار پسندیده‌ای نیست.

گفتگو: ترنم کشاورز

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مجید جلالی گل گهرسیرجان فوتبال ما گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۷۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز ستاره‌های تیم ملی را سورپرایز کرد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از یکم خرداد تا سوم تیرماه سال جاری پیگیری می‌شود و تیم ملی والیبال ایران برای حضور پرقدرت در این رقابت‌ها آماده می‌شود.

ملی‌پوشان تمرینات خود را از ۱۸ فروردین ماه آغاز کردند و از روز دهم اردیبهشت ماه این تمرینات با لیست ۱۸ نفره پائز، فاز جدی‌تری به خود گرفت. در ادامه این تمرینات، امروز یک اتفاق جالب توجه رخ داد. دز این تمرین موریس موتا پائز ملی‌پوشان را سورپرایز کرد. سرمربی تیم ملی برخلاف روال همیشه که تمرینات بدنسازی در نوبت صبح انجام می‌شد، دستور داد که بازیکنان در تمرین عصر به جای تمرینات توپی، مشغول حرکات بدنسازی شوند.

پائز که این روز‌ها با وسواس بیشتری تمرینات تیم ملی را دنبال می‌کند، به خاطر اختلاف ساعت بین ایران و برزیل دست به تغییر برنامه تمرینی زد تا بازیکنان تیم ملی به این شکل تا حدودی با تغییرات زمانی وفق پیدا کنند.

علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را آغاز کند.

دیگر لژیونر‌های تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، موریس موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌ها هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی درباره فعالیت سامانه بارشی در استان اردبیل
  • تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
  • خلأ جبران‌ناپذیر با صدایی که خاموش شد
  • خوشحالی بوفون از صعود پارما به سری آ
  • پایان رژیم صهیونیستی اجتناب‌ناپذیر است
  • ده روسی: رم می‌تواند اولین تیمی باشد که بایرلورکوزن را شکست می‌دهد
  • پائز ستاره‌های تیم ملی را سورپرایز کرد
  • باید برای رفع تعهد ارزی از کشورهای همسایه ریال را به رسمیت بشناسیم
  • گواهی اسقاط هایما به این مبلغ افزایش یافت/ایران‌خودرو: قیمت هایما تغییری نکرد
  • ایران‌خودرو: قیمت محصولات تغییری نکرده است