Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@15:55:50 GMT

قیمت زولبیا و بامیه در چهارمحال و بختیاری اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۷۹۲۹

قیمت زولبیا و بامیه در چهارمحال و بختیاری اعلام شد

شمسی‌پور گفت: زولبیا و بامیه ویژه ماه مبارک رمضان با قیمت یکسان و به صورت تولید درجه یک در تمامی شهرستان ‌های ۱۰ گانه استان با قیمت کیلویی ۲۲ هزار تومان عرضه می‌شود.

«حسن ‌شمسی‌پور» امروز (چهارشنبه ۳ اردیبهشت) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: این در حالی است که قیمت زولبیا و بامیه در استان در سال گذشته 19 هزار تومان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، عرضه زولبیا و بامیه فله‌ای را تخلف اعلام کرد و افزود: عرضه‌کنندگان مجاز ملزم هستند تا این نوع شیرینی مخصوص ماه مبارک رمضان را به صورت بسته ‌بندی‌های نیم کیلو به بالا عرضه کنند.

 

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری همچنین قیمت هر کیلو حلیم بادمجان را 16 هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت هر کیلو حلیم، عدسی و آش شله‌ قلمکار نیز در ایام ماه مبارک رمضان 12 هزار تومان است.

 

شمسی‌پور در ادامه از تامین کالاهای اساسی استان در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: 177 تن گوشت قرمز منجمد با قیمت هر کیلو 420 هزار ریال در استان تامین و ذخیره سازی شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین 591 تن برنج دانه بلند با قیمت هر کیلو 76 هزار ریال و 591 تن شکر فله با قیمت هر کیلو 47 هزار ریال برای ماه مبارک رمضان تامین و در استان توزیع شده است.

 

شمسی‌پور افزود: طرح نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان با همکاری 40 بازرس در قالب 20 گروه در استان آغاز شده است و تا پایان ماه مبارک بر نحوه توزیع، کیفیت و قیمت کالاهای مصرفی مردم نظارت می‌شود.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: زولبیا و بامیه ماه رمضان سازمان صنعت معدن و تجارت ماه مبارک رمضان زولبیا و بامیه قیمت هر کیلو هزار تومان شمسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۷۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری

در اطلاعیه اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری آمده است؛ فعالیت این ناپایداری‌های همرفتی از امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه، به صورت رگبار و رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید و احتمال تگرگ ظاهر می‌شود و تا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در سطح استان تداوم خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

پیش بینی وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری

رگبار باران و رعد و برق، صاعقه، وزش باد به نسبت شدید تا شدید، احتمال رخداد تگرگ و مه در استان، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی و آبگرفتگی معابر از مخاطرات این سامانه است.

عدم توقف و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، اجتناب از چرای دام‌ها در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه ها، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی، احتیاط در رانندگی و تنظیم آب ورودی استخر‌های پرورش ماهی و سایر اقدامات پیشگیرانه توصیه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری