Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@15:41:02 GMT

تولید روزانه ۵۱ هزار عدد ماسک توسط بهزیستی فارس

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۸۵۴۹

تولید روزانه ۵۱ هزار عدد ماسک توسط بهزیستی فارس

زارعی گفت: معاونت هماهنگی موسسات مراکز غیردولتی، اشتغال و مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی فارس، اقدام به راه اندازی کارگاه تولید ماسک و گان کرد که ظرفیت روزانه این کارگاه ها تولید ۵۱ هزار عدد ماسک و ۵۰۰ دست لباس گان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «پریسا زارعی» گفت:  ویروس کرونا، مسائل و مشکلات همراه آن فرصتی شد تا معاونت هماهنگی موسسات مراکز غیردولتی، اشتغال و مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی فارس در یک حرکت جهادی با اجرای پویش ملی «اشتغال» با شناسایی خیرین و ضمن برگزاری کارگاه های ویژه با همکاری علوم پزشکی بسیج اصناف اداره صنعت، معدن و تجارت اقدام به راه اندازی کارگاه های تولیدی ویژه ماسک و گان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست معاون هماهنگی موسسات غیر دولتی اشتغال و مشارکت های مردمی بهزیستی فارس ادامه داد: در این راستا تاکنون 20 کارگاه در سطح استان راه اندازی شده است که ظرفیت روزانه تولید این کارگاه ها 51 هزار عدد ماسک و 500 دست لباس گان است.

 

زارعی افزود: میزان تولیدی از ابتدای شروع تاکنون 950 هزار عدد ماسک و سه هزار و 200 دست لباس گان بوده و زمینه اشتغال 302 نفر در این طرح ایجاد شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: این معاونت همزمان با شیوع این بیماری با بررسی شرایط گروه های هدف و شناسایی افرادی که شغل خود را از دست داده اند، با کمک خیرین و موسسات خیریه تحت نظارت به تهیه و توزیع بیش از هفت هزار بسته معیشتی و 2 هزار برگ ژتون نان در بین خانواده ها، اقدام کرده است.

 

زارعی با اشاره به اینکه توجه به کودکان کار و خیابان از دیگر اقدامات این معاونت بوده، گفت: تهیه و تدارک یک هزار بسته معیشتی و همچنین مواد بهداشتی دستکش و ماسک و توزیع این اقلام در بین این کودکان با هماهنگی سایر معاونت های این سازمان از دیگر فعالیت های این معاونت بوده است.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: گان کارگاه تولید ماسک کرونا در فارس تولید ماسک ماسک بهزیستی فارس شیراز هزار عدد ماسک بهزیستی فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۸۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ زنی شد/تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین در روز

به گزارش خبرنگار مهر، عصر روز دوشنبه و با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور، مینی پالایشگاه شهر دهدشت با ظرفیت ۱۰ هزار بشکه در روز کلنگ زنی شد

ظرفیت تولید روزانه این پالایشگاه معادل یکهزار و ۴٠٠ تن از نوع بنزین و گازوئیل با کیفیت یورو و گاز مایع و مازوت سنگین است.

مازوت تولیدی این پالایشگاه قابلیت مصرف سوختی دارد.

ظرفیت تولید یک میلیون و ۵۹٠ لیتری بنزین در پالایشگاه دیده شده است.

این پالایشگاه ظرفیت اشتغال ۵۰۰ نفر را در سه شیفت کاری فراهم و خروجی اشتغال مستقیم نهایی آن بیش از ۳۰۰ نفر خواهد بود.

کد خبر 6092432

دیگر خبرها

  • افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ زنی شد/تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین در روز
  • فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم)
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • قرن بیست و یکم قرن گردشگری