Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زالی عصر چهار شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد مراجعین امروز به بخش‌های درمانی ۶ هزار و ۳۹۰ نفر بوده که عدد قابل توجهی است و از این جمع حدود ۳۱۲ نفر نیاز به بستری بیمارستانی در بخش‌های عمومی و ۸۱ بیمار هم در بخش‌های ویژه بیمارستان‌های تهران بستری شدند که مشاهده می‌کنیم آمار نگران کننده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آمار جدید دارای شیب ملایم رو به افزایش است گفت: با حضور متراکم در شهر و ترددهای فراوان‌تر مسئله نگران کننده تر هم خواهد شد.

زالی بیان داشت: مهم‌ترین نکته ترددهای غیر ضروری است و نباید این باور در مردم شکل بگیرد که کرونا کنترل شده است بلکه هم اکنون در شرایط خاموشی و طغیان بیماری قرار داریم.

رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران عنوان داشت: آمارها حاکی از عدم کنترل قطعی است و در چنین شرایطی هر گونه بازگشت شتاب زده و عجولانه در اجتماع منجر به تشدید مراجعات بیمارستانی و تشدید مرگ و میر و موارد بدحال می‌شود.

کد خبر 4907448

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا زالی ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا ایلام ستاد مقابله با کرونا شهرکرد قزوین ماه مبارك رمضان کمک به نیازمندان بارش باران بیرجند استانداری قزوین جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۸۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالج: او برای بازگشت به میادین آماده است!

بیرو آماده بازگشت به چارچوب دروازه پرسپولیس

طرفداری | پزشک معالج علیرضا بیرانوند از بهبود دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس خبر داد.

پزشک معالج علیرضا بیرانوند در تشریح وضعیت او گفت:

پس از آنکه دست گچ علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه های ویژه ای برای بهبود کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

به نقل از فارس، وی با بیان این که بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد گفت:

دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می تواند تیمش را همراهی کند اما این که در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه بان های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالج: او برای بازگشت به میادین آماده است!
  • نوری قزلجه: با زور گشت ارشاد دین حفظ نمی‌شود /موضوع لایحه حجاب هنوز در رفت و برگشت است
  • آیا باید از سرایت ویروس آنفلوانزای پرندگان به گاوها نگران باشیم؟
  • بازگشت سعید صادقی از بیماری
  • فیلم| وضعیت بیماری مالاریا در سیستان و بلوچستان
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد