Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@23:05:18 GMT

آخرین آمار مبتلایان و تلفات کرونا در قاره‌سبز

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۸۹۶۶

آخرین آمار مبتلایان و تلفات کرونا در قاره‌سبز

خبرگزاری مهر: شیوع ویروس مهلک کرونا در کشورهای اروپائی همچنان ادامه داشته و بخش های گوناگونی از قاره سبز را درگیر خود کرده است.

به گزارش خبرگزاری تاس، مؤسسه ملی سلامت و رفاه فنلاند در این باره اعلام کرد: با افزایش ۱۱۵ نفری در ۲۴ ساعت گذشته، شمار مبتلایان به کرونا در فنلاند به ۴ هزار و ۱۲۹ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام این مؤسسه، شمار قربانیان نیز تا امروز ۱۴۱ نفر به ثبت رسیده است.

به گزارش آناتولی، مؤسسه ملی بهداشت عمومی و محیط زیست هلند طی بیانیه‌ای اعلام کرد که شمار قربانیان کووید -۱۹ در این کشور با فوت ۱۳۸ تن دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته به ۴۰۵۴ نفر رسیده است.

براساس این بیانیه، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۴ نفر دیگر به‌دلیل داشتن علائم کووید -۱۹ به بیمارستان منتقل شده و شمار افراد بستری نیز به ۱۰ هزار و ۲۱ نفر افزایش یافته است.

همچنین تعداد کل افراد مبتلا به کووید -۱۹ در هلند با افزایش ۷۰۸ نفری در ۲۴ ساعت گذشته به ۳۴ هزار و ۸۴۲ نفر از جمله ۸۰۰۰ تن از اعضای کادر درمانی و ۳۰۶ کودک رسیده است.

به گزارش رویترز، وزارت بهداشت اسپانیا امروز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: تعداد قربانیان کرونا در اسپانیا طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۳۵ مورد افزایش یافته است.

بنا بر آمار جدید، مجموع شمار قربانیان در این کشور به ۲۱ هزار و ۷۱۷ تَن رسیده است. از سوی دیگر، شمار مبتلایان نیز با ۴ هزار و ۲۱۱ نفر به ۲۰۸ هزار و ۳۸۹ نفر رسید.

همچنین، خبرگزاری رویترز اعلام کرد: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در لهستان از مرز ۱۰ هزار نفر گذشته است. وزارت بهداشت لهستان در این باره اعلام کرد که آمار مبتلایان در این کشور به ۱۰ هزار و ۳۴ تن رسیده است. شمار قربانیان نیز به ۴۰۴ نفر رسید.

شبکه خبری اِسکای نیوز نیز به نقل از وزارت بهداشت انگلیس در گزارشی اعلام کرد: شمار قربانیان ویروس کرونا در انگلیس به ۱۸ هزار و ۱۰۰ نفر رسیده است. همچنین، طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۶۳ مورد مرگ‌ومیر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا ثبت شده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: کرونا اروپا شمار قربانیان ۲۴ ساعت گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۸۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۵ درصد مخازن سد‌های کشور پر شده است

آخرین گزارش مخازن سد‌های کشور از ابتدای سال آبی (مهر ۱۴۰۲) تا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ نشان می‌دهد که ورودی سد‌ها در این بازه زمانی به ۲۸.۶۹ میلیارد مترمکعب رسیده که نسبت به سال گذشته با موجودی ۳۰.۳۲ میلیارد مترمکعبی کاهش ۵ درصدی را ثبت کرده است. همچنین خروجی سد‌ها برای تامین مصارف شرب و کشاورزی نسبت به سال آبی گذشته افزایش ۳ درصدی داشته و از ۱۷ میلیارد و ۴۴۰ میلیون مترمکعب به ۱۷ میلیارد و ۹۸۰ میلیون مترمکعب رسیده است.

در مجموع در آمار منتهی به ۱۶ اردیبهشت، موجودی سد‌ها در سال آبی جاری به ۳۲.۳۹ میلیارد مترمکعب رسیده که در مقایسه با موجودی ۳۱، ۹۷ میلیون مترمکعب سال گذشته، ۱ درصد افزایش داشته و به پرشدگی ۶۵ درصدی رسیده است.

بر این اساس ۱۱ سد کشور دارای پرشدگی ۱۰۰ درصدی هستند و تنها سد کشور که موجودی آن تک رقمی و تنها ۷ درصد است، سد دوستی در استان خراسان رضوی است. مجموع ۵ سد پایتخت نیز با موجودی ۴۸۷ میلیون مترمکعبی به پرشدگی ۲۶ درصدی رسیده که همچنان نسبت به سال گذشته ۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

از اول مهر ۱۴۰۲ تا ۱۵ اردیبهشت نیز ارتفاع کل ریزش‌های جوی کشور معادل ۲۱۹.۲ میلیمتر بوده که این میزان بارندگی نسبت به دوره‌های ۵۵ ساله درازمدت با متوسط ۲۲۱.۳ میلیمتر ۱ درصد کاهش داشته و نسبت به دوره مشابه سال آبی گذشته که ۱۸۸ میلیمتر بارندگی ثبت شده بود، ۱۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد. در ادامه نیز میزان بارندگی‌ها به تفکیک استان‌ها قابل مشاهده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • افزایش شمار تلفات نظامی صهیونیست‌ها در حمله به پایگاه کرم ابوسالم
  • سپاهان به‌دنبال نهمین برد مقابل استقلال خوزستان
  • ذوب‌آهن به‌دنبال بهبود آمار تقابل با استقلال
  • شمار قربانیان سیل در کنیا از مرز ۲۲۵ نفر گذشت
  • شمار قربانیان سیل مهیب در کنیا از مرز ۲۲۵ نفر گذشت
  • ۶۵ درصد مخازن سد‌های کشور پر شده است
  • شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر
  • جنگ غزه/ شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • اعلام آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • رسانه عبری: جنگ غزه شمار بیوه‌های ارتش را افزایش داد